לברדור שחור גזעי מחפש בית

Michalz70

New member
לברדור שחור גזעי מחפש בית

לברדור שחור גזעי מחפש בית טוב. כלב יפיפה, מטופח בן 3. הסיפור הרגיל (לצערי)... הבן עזב את הבית, השאיר את הכלב אצל ההורים שלא מעונינים בו... וזה עוול לכלב מתוק ומשפחתי כזה. בינתיים הם מסכימים להחזיק את הכלב בבית ולא לזרוק אותו בכלביה העירונית, בתנאי שאנחנו נמצא לו בית חדש. אז לכל המעוניין בכלב משפחה יפה וטוב לב, מחונך, שמח וידידותי - מיכל -054-4497795 "הרצליה אוהבת חיות"
 

lilba33

New member
הי מיכל-השארתי לך הודעה בנייד שלך

שוחחתי כרגע עם בעלי-והיינו מאד מעוניינים לבוא ולראות את הלברדור. יש לנו אפילו היום אפשרות להגיע אחה"צ. תודה, לילך (דרך אגב השבוע דיברתי איתך בטלפון ואמרת שתודיעי לי לקראת יום האימוץ ביום שישי אילו כלבים יגיעו-אז אם ניקח את הלברדור-חסכנו את יום שישי ולך חסכנו שיחת טלפון
 

lilba33

New member
הי מיכל.יצרתי קשר עם יוסי הוטרינר

העירוני בהרצליה, והוא נתן לי את הטלפון של המשפחה. ניסיתי להתקשר אליהם אבל המספר שגוי. יסיתי ב-144 ו-כלום!!! חבל. בכל מקראה השארתי לך במשיבון של הפלאפון שלך את המספר שלי וגם ליוסי השארתי את המספר שלי. בכל מקרה אשמח אם תודיעי לי אילו כלבים מגיעים ביום שישי-ואנחנו נבוא לחפש חבר אחר. תודה לילך.
 

lilba33

New member
הי מיכל-יצרתי קשר עם יוסי הוטרינר

ואף השארתי לו את מספר הטלפון שלי. מסתבר שבעל הלברדור השאיר מס' טלפון שגוי. ניסיתי דרך 144 לקבל את הטלפון שלהם (יוסי נתן לי שם משפחה וכתובת) אך ב-144 אין אדם כזה בכתובת שקיבלתי. חבל לי לפספס את ההזדמנות ולכן אם יהו לכם פרטים נוספים אשמח אם תצרו איתי קשר. תודה לילך.
 

lilba33

New member
מה קורה עם הלברדור?

האם מצאתם את פרטי הבעלים שרוצה למסור אותו? אם כן השאירו הודעה-יש לי בשבילו בית מעולה... זוג חברים שלנו שיש להם לברדורית שחורה גזעית-מעוקרת בת שנה וחצי, והם מחפשים לה חבר!!!!!!
 

Michalz70

New member
אין לנו מידע חדש ../images/Emo10.gif

זה מאוד מעצבן - הבעלים שלא רוצה אותו לא יוצר קשר ואין לנו מושג איך להשיג אותו. אם יש לך את השם המלא שלו, שלחי לי במסר ואנסה למצוא אותו, אלא אם כן קוראים לו באיזה שם נפוץ כמו אלי כהן או אבי לוי...
 

shunshun2

New member
חבל שאין תמונה אולי אם אני אראה

לאמא שלי תמונה יפה היא תסכים שנאמץ כלב
 
למעלה