לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן

מצב
הנושא נעול.

shapira meir

New member
לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן

לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן
ובכן מדובר בגן הפסלים של תומרקין, ובין היתר ישנם 9 פסלים הבנויים על קרוניות (מאלו שהובילו חצץ לבניית רכבת העמק?) אז הנה תמונה כללית של חלק מהגן
 

shapira meir

New member
אחד הפסלים

לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן
ובכן מדובר בגן הפסלים של תומרקין, ובין היתר ישנם 9 פסלים הבנויים על קרוניות (מאלו שהובילו חצץ לבניית רכבת העמק?) אז הנה תמונה כללית של חלק מהגן
אחד הפסלים
 

shapira meir

New member
הפס ghh1908

לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן
ובכן מדובר בגן הפסלים של תומרקין, ובין היתר ישנם 9 פסלים הבנויים על קרוניות (מאלו שהובילו חצץ לבניית רכבת העמק?) אז הנה תמונה כללית של חלק מהגן
הפס ghh1908
 

shapira meir

New member
המרכב

לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן
ובכן מדובר בגן הפסלים של תומרקין, ובין היתר ישנם 9 פסלים הבנויים על קרוניות (מאלו שהובילו חצץ לבניית רכבת העמק?) אז הנה תמונה כללית של חלק מהגן
המרכב
krupp2f20006
 

ארזS

New member
../images/Emo45.gif

המרכב
krupp2f20006

 

shapira meir

New member
שלושה סוגי פסים - 1

לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן
ובכן מדובר בגן הפסלים של תומרקין, ובין היתר ישנם 9 פסלים הבנויים על קרוניות (מאלו שהובילו חצץ לבניית רכבת העמק?) אז הנה תמונה כללית של חלק מהגן
שלושה סוגי פסים - 1
 
הכל עניין של טעם. בעיניי הפסלים

לבקשת חובש מוטס - כוכב הירדן
ובכן מדובר בגן הפסלים של תומרקין, ובין היתר ישנם 9 פסלים הבנויים על קרוניות (מאלו שהובילו חצץ לבניית רכבת העמק?) אז הנה תמונה כללית של חלק מהגן
הכל עניין של טעם. בעיניי הפסלים
האלה מכוערים להחריד ומקלקלים את ההסטוריה. חבל שהאינגל'ה שעשה את הפסלים הרס את הקרוניות החשובות האלה מתוצרת "אורנשטיין אנד קופל". הקרוניות האלה מקורן כמובן במפעל החשמל ההידרואלקטרי של פ. רוטנברג מנהריים. בעיניי זו השחתת ההיסטוריה. עדיף היה לשקם את הקרוניות ולהחזירן למצבן המקורי ולא להתעלל בהן ככה.
 

shapira meir

New member
אז אגלה לך סוד

הכל עניין של טעם. בעיניי הפסלים
האלה מכוערים להחריד ומקלקלים את ההסטוריה. חבל שהאינגל'ה שעשה את הפסלים הרס את הקרוניות החשובות האלה מתוצרת "אורנשטיין אנד קופל". הקרוניות האלה מקורן כמובן במפעל החשמל ההידרואלקטרי של פ. רוטנברג מנהריים. בעיניי זו השחתת ההיסטוריה. עדיף היה לשקם את הקרוניות ולהחזירן למצבן המקורי ולא להתעלל בהן ככה.
אז אגלה לך סוד
בצעירותי למדתי רתכות במפעל חמת ומכאן כמובן התחלתי לפסל במתכת, ובהמשך אחרי שסיימתי את העבודה בעיר הנפט באבו רודס בהקמת מיכלי הנפט, עברתי לעסוק בפיסול והייתי שוליה אצל תומרקין, עד שגיליתי שהוא מקשקש (אני לא כותב "מרמה" כי רק בשביל הפרסום הוא עלול לתבוע אותי). בעיניו זו אמנות ובעיניי קישקוש, אם אתה לוקח מתכת ובונה מסגרת מתכת ובפנים גבס וצובע, זה לדעתי קשקוש. (אני חושב שהפסלים הללו מוצבים בחולון, אולי)
 
שאר הפסלים ב-יפו. אומנות זה עניין ש

אז אגלה לך סוד
בצעירותי למדתי רתכות במפעל חמת ומכאן כמובן התחלתי לפסל במתכת, ובהמשך אחרי שסיימתי את העבודה בעיר הנפט באבו רודס בהקמת מיכלי הנפט, עברתי לעסוק בפיסול והייתי שוליה אצל תומרקין, עד שגיליתי שהוא מקשקש (אני לא כותב "מרמה" כי רק בשביל הפרסום הוא עלול לתבוע אותי). בעיניו זו אמנות ובעיניי קישקוש, אם אתה לוקח מתכת ובונה מסגרת מתכת ובפנים גבס וצובע, זה לדעתי קשקוש. (אני חושב שהפסלים הללו מוצבים בחולון, אולי)
שאר הפסלים ב-יפו. אומנות זה עניין ש
טעם ואני לא חייב לאהוב את העבודות של תומרקין. אני פשוט לא אוהב שום עבודה שלו. אולי הוא פסל מעולה בעיניי אחרים. אני לא אוהב שמשחיתים קרוניות וזה הכל. אני תמיד בעד שימור המקור שהרי במילא אין כמעט קרוניות כאלה בארץ. אילו נשארו מאות, לא היתה לי בעיה עם הפסלים אבל להשחית את המעט שעוד יש ??? מצטער , זה לא נושא חן בעיניי. אני בהחלט מסכים לדעתך.
 
ובאבו-רודס אני זוכר את עצי הקינמון.

אז אגלה לך סוד
בצעירותי למדתי רתכות במפעל חמת ומכאן כמובן התחלתי לפסל במתכת, ובהמשך אחרי שסיימתי את העבודה בעיר הנפט באבו רודס בהקמת מיכלי הנפט, עברתי לעסוק בפיסול והייתי שוליה אצל תומרקין, עד שגיליתי שהוא מקשקש (אני לא כותב "מרמה" כי רק בשביל הפרסום הוא עלול לתבוע אותי). בעיניו זו אמנות ובעיניי קישקוש, אם אתה לוקח מתכת ובונה מסגרת מתכת ובפנים גבס וצובע, זה לדעתי קשקוש. (אני חושב שהפסלים הללו מוצבים בחולון, אולי)
ובאבו-רודס אני זוכר את עצי הקינמון.
אני זוכר מעולה את המקום. זו היתה סיני היפה ! אני מת לנסוע גם לאבו-זניימה כיום ! יש שם שרידי קטרים תעשייתיים. פעם הייתי גם בימת-ברדאוויל !!! מקום שמשמעו גן-עדן. היה שם בסיס של חיל-הים ורוב הזמן הימה היתה סגורה בפני מטיילים. אני זוכר את הריח החריף של הדגים... ואגב בשארם הספקתי לשרת ביחידה של מ"צ - י"פ חמ"צ 521. היה לנו תג יחידה צהוב-ירוק-כחול עם ציור של דג ואזור החיוג בשארם היה 03 למרבה הפלא !!!
 
וחרשנו את "דרך זיוה" עד לסנטה

ובאבו-רודס אני זוכר את עצי הקינמון.
אני זוכר מעולה את המקום. זו היתה סיני היפה ! אני מת לנסוע גם לאבו-זניימה כיום ! יש שם שרידי קטרים תעשייתיים. פעם הייתי גם בימת-ברדאוויל !!! מקום שמשמעו גן-עדן. היה שם בסיס של חיל-הים ורוב הזמן הימה היתה סגורה בפני מטיילים. אני זוכר את הריח החריף של הדגים... ואגב בשארם הספקתי לשרת ביחידה של מ"צ - י"פ חמ"צ 521. היה לנו תג יחידה צהוב-ירוק-כחול עם ציור של דג ואזור החיוג בשארם היה 03 למרבה הפלא !!!
וחרשנו את "דרך זיוה" עד לסנטה
קטרינה - מרחק של 70.5 ק"מ מהפניה ימינה בכביש המוליך לשארם ! אני זוכר אוטובוס מרופדת של "דן" תקוע שם. אפילו המס' שלו זכור לי: 336-117.
 
שימו ../images/Emo23.gif ל-2 מכרזים חדשים מעניינים

וחרשנו את "דרך זיוה" עד לסנטה
קטרינה - מרחק של 70.5 ק"מ מהפניה ימינה בכביש המוליך לשארם ! אני זוכר אוטובוס מרופדת של "דן" תקוע שם. אפילו המס' שלו זכור לי: 336-117.
שימו
ל-2 מכרזים חדשים מעניינים
באתר של רכבת-ישראל !!! יש חדשות בלוד ובאזור נהריה !!! כדאי להביט. מחר יופיעו 2 המכרזים במוסף "24 שעות" של "ידיעות-אחרונות". הם כבר מופיעים באינטרנט היום 21.01.2004.
 
ותקעת דוחו"ת לנהגי ריאו מסכנים ?

וחרשנו את "דרך זיוה" עד לסנטה
קטרינה - מרחק של 70.5 ק"מ מהפניה ימינה בכביש המוליך לשארם ! אני זוכר אוטובוס מרופדת של "דן" תקוע שם. אפילו המס' שלו זכור לי: 336-117.
ותקעת דוחו"ת לנהגי ריאו מסכנים ?
יא בראסו... (אח"כ קראנו לכם "מנאייקים" או "קלימרו", זוכר ?)
 
לא תקעתי דוח"ות. תקעתי דגים על האש

ותקעת דוחו"ת לנהגי ריאו מסכנים ?
יא בראסו... (אח"כ קראנו לכם "מנאייקים" או "קלימרו", זוכר ?)
לא תקעתי דוח"ות. תקעתי דגים על האש
יחד עם שאר החיילים. אני אבוא למפגש הבא עם כובע הקלימרו מ"צ שגנבתי מהצבא בשנת 1984 !!!!!!
 
איזה כיף לכל מי ששירת בסיני

לא תקעתי דוח"ות. תקעתי דגים על האש
יחד עם שאר החיילים. אני אבוא למפגש הבא עם כובע הקלימרו מ"צ שגנבתי מהצבא בשנת 1984 !!!!!!
איזה כיף לכל מי ששירת בסיני
כל הזמן בים, חוזרים בטיסה, ועושים כיף. חברת ילדות היתה צפ"טית בשארם ועשתה שם חיים אדירים. הפעם יחידה שהייתי בסיני בצבא, היה בדהב בעת חילוץ הסטי"ל שנתקע על החוף הסעודי, בגלל האורגיה של החובלים השתויים ב 1981. שפירא אמר שהיה באזור אבו זנימה. צריך לבדוק איתו אם יש לו תמונות מהמסילות של המכרות (אולי יצא לו לנסוע בקטרים, שהרי ידוע שחיילי צהל הסיעו את הקטרים מרוב שעמום.
 
הקטרים שם כבר היו גרוטאות ב1967

איזה כיף לכל מי ששירת בסיני
כל הזמן בים, חוזרים בטיסה, ועושים כיף. חברת ילדות היתה צפ"טית בשארם ועשתה שם חיים אדירים. הפעם יחידה שהייתי בסיני בצבא, היה בדהב בעת חילוץ הסטי"ל שנתקע על החוף הסעודי, בגלל האורגיה של החובלים השתויים ב 1981. שפירא אמר שהיה באזור אבו זנימה. צריך לבדוק איתו אם יש לו תמונות מהמסילות של המכרות (אולי יצא לו לנסוע בקטרים, שהרי ידוע שחיילי צהל הסיעו את הקטרים מרוב שעמום.
הקטרים שם כבר היו גרוטאות ב1967
יש לנו צילומים שלהם. הסטי"ל שעלה על החוף הסעודי היה בגלל שהחיילים שם שתו בירות וויסקי בלי סוף !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה