לבחור שמחקה את ``ילדים סורגים`` אני לא כל כך זוכרת את שמך. אבל תודה על הבידור של יום חמישי אתה ממש מצחיק. לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שהצחיקו אותי ככה. מקווה שנתראה שוב כדי שתעשה לי חיקויים נוספים, בייבי