לבחור בשם ציון...(כדאי שתקרא)
שלום,קראתי חלק מהמודעות שלך,ורציתי שתדע שאתה לא לבד,אני גם גדלתי בלי חברים,אחרי שסיימתי את הלימודים ביסודי לא התחברתי עם אף אחד בחטיבה!והמאניקים האלה כמובן היו מסתלבטים ומציקים סתם,כי הם ילדים קטנים וטיפשים שחושבים על איך להיות מקובלים..אני הייתי גם שקוע בדיכאון,הרבה זמן..אבל הצלחתי לצאת ממנו ב-כוחות עצמי!בגלל שאני הבנתי שאין בן אדם בעולם הזה שיכול לעזור לי חוץ מאני עצמי,אחד יכול לתת לך הדרכה או עצה אבל בתחל`ס לכל אחד יש את החיים שלו..אני לא הסתדרתי בכלל במוסדות שהם מכנים אותם בתי ספר,זה סיפור ארוך...ואני לא רוצה להוסיף לך את הבעיות שלי,הנקודה שרציתי להבהיר היא שחלק אולי אמרו לך..``תזהר,תבדוק..אתה לא מכיר אותו..מה אתה יודע עליו וכו``........אבל בזמן ה`בדיקות`לא כולם יחכו..זה דבר שלמדתי מניסיון..היו כמה שבאמת ובתמים אולי רצו להיות חברים שלי אבל דחיתי אותם כי פחדתי להפגע שוב!ואני נשבע לך גם את אלה שהיו נחמדים ומבית טוב ושלא היה איכפת לי להיות חבר שלהם העדפתי ללכת על `בטוח`ודחיתי אותם..אני לא נתתי להם לפגוע בי אבל אולי הפסדתי גם חבר טוב,כנראה שאני לא אדע..אז העצה שלי לך..אל תהיה תמים,ואל תקח כל דבר ללב,ואל תקח אנשים ברצינות רבה מידי תזכור דבר חשוב:לכל אחד יש את הדפקט שלו...אז אם השיחות ב-icq ובטל` עם הבחור הראו לך שהוא בסדר יחסית ושהוא נחמד אז אין שום סיבה בעולם שלא תפגוש אותו במקום ציבורי כמו קניון או משהו..ואם הוא בגילך אז בכלל..זה חשוב לשמור על כללי זהירות במיוחד פה באינטרנט אבל אני לא רואה שום בעיה שתהיה אם תפגוש אותו במקום ציבורי כמו קניון..אני מאחל לך כל טוב,ושתמצא חברים שיהיה לך שפה משותפת איתם..אם תרצה לכתוב לי או לדבר איתי אז תשלח תגובה לאי מייל..ביי
שלום,קראתי חלק מהמודעות שלך,ורציתי שתדע שאתה לא לבד,אני גם גדלתי בלי חברים,אחרי שסיימתי את הלימודים ביסודי לא התחברתי עם אף אחד בחטיבה!והמאניקים האלה כמובן היו מסתלבטים ומציקים סתם,כי הם ילדים קטנים וטיפשים שחושבים על איך להיות מקובלים..אני הייתי גם שקוע בדיכאון,הרבה זמן..אבל הצלחתי לצאת ממנו ב-כוחות עצמי!בגלל שאני הבנתי שאין בן אדם בעולם הזה שיכול לעזור לי חוץ מאני עצמי,אחד יכול לתת לך הדרכה או עצה אבל בתחל`ס לכל אחד יש את החיים שלו..אני לא הסתדרתי בכלל במוסדות שהם מכנים אותם בתי ספר,זה סיפור ארוך...ואני לא רוצה להוסיף לך את הבעיות שלי,הנקודה שרציתי להבהיר היא שחלק אולי אמרו לך..``תזהר,תבדוק..אתה לא מכיר אותו..מה אתה יודע עליו וכו``........אבל בזמן ה`בדיקות`לא כולם יחכו..זה דבר שלמדתי מניסיון..היו כמה שבאמת ובתמים אולי רצו להיות חברים שלי אבל דחיתי אותם כי פחדתי להפגע שוב!ואני נשבע לך גם את אלה שהיו נחמדים ומבית טוב ושלא היה איכפת לי להיות חבר שלהם העדפתי ללכת על `בטוח`ודחיתי אותם..אני לא נתתי להם לפגוע בי אבל אולי הפסדתי גם חבר טוב,כנראה שאני לא אדע..אז העצה שלי לך..אל תהיה תמים,ואל תקח כל דבר ללב,ואל תקח אנשים ברצינות רבה מידי תזכור דבר חשוב:לכל אחד יש את הדפקט שלו...אז אם השיחות ב-icq ובטל` עם הבחור הראו לך שהוא בסדר יחסית ושהוא נחמד אז אין שום סיבה בעולם שלא תפגוש אותו במקום ציבורי כמו קניון או משהו..ואם הוא בגילך אז בכלל..זה חשוב לשמור על כללי זהירות במיוחד פה באינטרנט אבל אני לא רואה שום בעיה שתהיה אם תפגוש אותו במקום ציבורי כמו קניון..אני מאחל לך כל טוב,ושתמצא חברים שיהיה לך שפה משותפת איתם..אם תרצה לכתוב לי או לדבר איתי אז תשלח תגובה לאי מייל..ביי