לבגוד בחברה או לא? תהיו ליברליים..

Stupid Giraffe

New member
מה הקשר ליברלים?!?

זה קשור ביחסים ביניכם ואם מישו חושב על זה אז כנראה שמשו ביחסים לא טוב אם היא לא מספקת אותו.....
 

juggernaut

New member
לאוו דווקא.

אולי הוא חושב להיפרד כי הוא כבר לא אוהב\לא כייף לו איתה או וואטאבאר...לא הכל מתחיל ומסתיים בסקס, לזוגיות יש עוד רבדים.
 

Stupid Giraffe

New member
זה מה שהתכוונתי כשאמרתי

"כנראה שמשו לא טוב ביחסים" כנראה שלא הייתי ברורה.....התכוונתי יחסים שביניהם ולא יחסי מין. אם הוא חושב לבגוד זה יכול להיות או בגלל שהוא לא באמת אוהב אותה או שמבחינה מינית היא לא מספקת אותו..
 

M I S H U 1

New member
לא זה ולא זה.. פשוט מאוד ש...

יש לה בעייה לפגוש אותי ובקושי פעם בשבוע אנחנו נפגשים אנחנו לא באותו הבית ספר וההורים שלה רק מקשים..
 

juggernaut

New member
אם היא לא מספקת אותו הוא צריך

להעיר לה ואויל היא תשתפר ואם זה כזה משנה וכל הוא יכול ללמד אותה אנא ערף...אם הם באמת אוהבים אז תפקוד לקוי במיטה לא אמור להרוס הכל..
 

וואקה

New member
או שפשוט הם רוצים לקרב את היחסים...

עובדה כשאני בוגד בחברה שלי אחרי זה היחסים שלנו רק נהיה קרובים יותר. ותאמין לי שהחברה שלך רוצה שתבגוד בה כל עוד היא לא יודעת על זה...
 
לא. לא לא ולא.

אין קשר לליברליות ואל תשלה את עצמך. יחסים פתוחים זה דבר שדורש ליברליות - בגידה זה לא. בגידה, משמעותה, לבגוד באמון של בת\בן הזוג, ואם אתה עושה את זה אז מבחינתי כל הליברליות בעולם לא תעזור לך. אל תהיה בן זונה.
 
אם אתה רוצה מישהי אחרת

אז תפרד מהחברה שלך, ואל תזלזל בה כל כך שתעשה דברים עם בנות אחרות בזמן שהיא חושבת שאתה איתה.
 
אין כזה מצב שאתה צריך לבגוד

לא רואה אותה כמעט? קרה לי הורים מקשים? קרה לי כל הבעיות שבעולם יכולות לבוא לך בקשר עם מישהי, אבל אין סיבה מספקת כדי לבגוד בבת הזוג שלך. אל תעשה רציונליזציה בגלל המצב שלך. גם לי היה רצון לבגוד הרבה פעמים, אבל כיבדתי את מי שהייתי איתה יותר מדי בשביל לעשות לה את זה. תכבד אותה גם אתה. אם אתה רוצה להיות עם מישהי שאתה רואה הרבה ושאין לה הורים מקשים - אז תפרד מהחברה שלך, ותמצא לך מישהי חדשה.
 

קשת17

New member
לבגוד...

זה אחד הדברים היותר מגעילים לעשות. אני היום אחרי שבגדתי פעם אחת בחיים שלי מבינה כמה זה מגעיל. אני הרגשתי הכי רע בעולם בנוגע לעניין ותבין שאנחנו עוד לא היינו ממש מוגדרים,היינו ביחד ואמרנו שאנחנו רק אחד עם השני..אבל עדיין הרגשתי חרא! היום מבחינתי בגידה=אין מצב!!!
 
לא!

בגידה זה הדבר הכי: שפל, נבזי, מגעיל, חסר כבוד לעצמך ולחברה שלך, מסריח שאפשר לעשות. ועזוב את הזילזול וחוסר ההערכה בחברה שלך. גם ישנו זילזול וחוסר הערכה לעצמך, בכך שעשית את המעשה הזה. אישית, לא מסוגלת לבגוד. בחיים לא.
 
למעלה