"לא תשא את שם הפורום לשווא"

מצב
הנושא נעול.

Azazel

New member
"לא תשא את שם הפורום לשווא"../images/Emo188.gif

"לא תשא את שם הפורום לשווא"

או "הסקרנות הרגה את החתול". המקרה עם נהג דן, חבר הפורום שלנו, הזכיר לי מקרה שקרה לי לפני מספר שבועות, מקרה שגרם לי לשאול את עצמי, מה מותר לנו, לא כחברי פורום תח"צ בתפוז, אלא סתם, כאזרחים, לברר לגבי מה עושים מטעמינו, ועבורינו. כידוע (או לא ידוע) לכם, אני נוהג לטייל ברגל בחיפה, במיוחד באיזור בו נבנות תשתיות תחבורתיות, וגם לספר טיפה בפורום על דברים שאני מברר לגבי עירי האהובה ( לצערי, ללא תמונות, כי אין ברשותי מצלמה).השעה הייתה שעת ערב, והלכתי לבקר באחד מאתרי הבניה של עירי האהובה, מכיוון שעברתי במקום ( ליודעים דבר, מדובר בציר העליה החדש להדר, באיזור אבן גבירול). העבודות שם מתנהלות בעצלתיים בלשון המעטה כבר תקופה ארוכה למדי, ורציתי לדעת כיצד מתקדמים הדברים, לראות את הדברים במו עיני. לאחר שהלכתי דרך מקום סגור לתנועת מכוניות (ע"י מחסומי בטון), למשך כ200 מטר, הגעתי למכולה עם חלונות, דבר שמסמן בד"כ את משרדי האתר, או סתם מקום שבו עובדים שמים דברים. הדלת הייתה פתוחה, דלק אור נאון חזק, ושני עובדים (?) חלקו בפנים סנדוויץ' בגט. דפקתי בדלת, אמרתי יפה שלום, הזדהתי בשמי הפרטי, ואמרתי שאני אזרח פרטי מפורום תחבורה ציבורית באינטרנט, ורציתי לשאול מס' שאלות על הפרוייקט. אחד משני האנשים שאל אותי מאיפה אני, חזרתי על מה שאמרתי, ואז הוא אמר לי שאם אין אני לא ממשרד, או מהעיריה, אני צריך לצאת באופן מיידי. שאלתי למה, ולמה אין שום גידור חוץ מהבטונדות שחוסמות את הכביש בלבד. הוא התחיל להרים עליי את הקול ( שוב בלשון המעטה), ודרש ממני לצאת מיד. לא הרגשתי מאויים ( הייתי גדול עליו פיזית בכמה מידות טובות), אבל מחשש שיקרא למאבטחים, ואני ממש לא הייתי צריך את כאב הראש הזה עליי בנקודה ההיא, אמרתי בסדר, והתחלתי ללכת לכיוון היציאה. באיזור היציאה, אני שומע אותו רודף אחריי על טנדר. הגברתי את הקצב, ויצאתי, כאשר אני עוצר בצד החיצוני של הבטונדות. הוא עצר שם, והתחיל לצעוק עליי שחסר לי אם אחזור לשם עוד פעם, והוא זוכר את הפרצוף שלי. המקרה הזה השאיר עליי רושם קשה שמשהו ממש לא הולך בסדר בבניה שם. בפרוייקטים אחרים התקבלתי בזרועות פתוחות ממש, כאשר גם מנהלי עבודה וגם עובדים עונים לי על שאלות רבות, ומאפשרים לי לעבור ולראות, וזאת בזמן שהעבודה מתנהלת (עברתי על גשרי נתיבי המפרץ, למשל. לא נראה לי שזה מסתיים בעוד חודש, כפי שתוכנן (האמת שתוכנן לסוף 2004, אבל לא משנה)). כאן נתקלתי בעויינות שלא הייתה זכורה לי משום מקום חוץ מהעולם התחתון. זה, בצירוף עם העובדה שהעבודה שם לא ממש זורמת, בלשון המעטה, השאיר עליי רושם לא טוב. אבל חוץ מזה, השאלה שלי היא מה הם זכויותינו, כאזרחים, לבוא, לראות ולהתעדכן לגבי הפרוייקטים הללו. בתודה מראש, עזאזל.
 

euronitzan

New member
נראה לי שזכותו של מנהל העבודה במקום

"לא תשא את שם הפורום לשווא"

או "הסקרנות הרגה את החתול". המקרה עם נהג דן, חבר הפורום שלנו, הזכיר לי מקרה שקרה לי לפני מספר שבועות, מקרה שגרם לי לשאול את עצמי, מה מותר לנו, לא כחברי פורום תח"צ בתפוז, אלא סתם, כאזרחים, לברר לגבי מה עושים מטעמינו, ועבורינו. כידוע (או לא ידוע) לכם, אני נוהג לטייל ברגל בחיפה, במיוחד באיזור בו נבנות תשתיות תחבורתיות, וגם לספר טיפה בפורום על דברים שאני מברר לגבי עירי האהובה ( לצערי, ללא תמונות, כי אין ברשותי מצלמה).השעה הייתה שעת ערב, והלכתי לבקר באחד מאתרי הבניה של עירי האהובה, מכיוון שעברתי במקום ( ליודעים דבר, מדובר בציר העליה החדש להדר, באיזור אבן גבירול). העבודות שם מתנהלות בעצלתיים בלשון המעטה כבר תקופה ארוכה למדי, ורציתי לדעת כיצד מתקדמים הדברים, לראות את הדברים במו עיני. לאחר שהלכתי דרך מקום סגור לתנועת מכוניות (ע"י מחסומי בטון), למשך כ200 מטר, הגעתי למכולה עם חלונות, דבר שמסמן בד"כ את משרדי האתר, או סתם מקום שבו עובדים שמים דברים. הדלת הייתה פתוחה, דלק אור נאון חזק, ושני עובדים (?) חלקו בפנים סנדוויץ' בגט. דפקתי בדלת, אמרתי יפה שלום, הזדהתי בשמי הפרטי, ואמרתי שאני אזרח פרטי מפורום תחבורה ציבורית באינטרנט, ורציתי לשאול מס' שאלות על הפרוייקט. אחד משני האנשים שאל אותי מאיפה אני, חזרתי על מה שאמרתי, ואז הוא אמר לי שאם אין אני לא ממשרד, או מהעיריה, אני צריך לצאת באופן מיידי. שאלתי למה, ולמה אין שום גידור חוץ מהבטונדות שחוסמות את הכביש בלבד. הוא התחיל להרים עליי את הקול ( שוב בלשון המעטה), ודרש ממני לצאת מיד. לא הרגשתי מאויים ( הייתי גדול עליו פיזית בכמה מידות טובות), אבל מחשש שיקרא למאבטחים, ואני ממש לא הייתי צריך את כאב הראש הזה עליי בנקודה ההיא, אמרתי בסדר, והתחלתי ללכת לכיוון היציאה. באיזור היציאה, אני שומע אותו רודף אחריי על טנדר. הגברתי את הקצב, ויצאתי, כאשר אני עוצר בצד החיצוני של הבטונדות. הוא עצר שם, והתחיל לצעוק עליי שחסר לי אם אחזור לשם עוד פעם, והוא זוכר את הפרצוף שלי. המקרה הזה השאיר עליי רושם קשה שמשהו ממש לא הולך בסדר בבניה שם. בפרוייקטים אחרים התקבלתי בזרועות פתוחות ממש, כאשר גם מנהלי עבודה וגם עובדים עונים לי על שאלות רבות, ומאפשרים לי לעבור ולראות, וזאת בזמן שהעבודה מתנהלת (עברתי על גשרי נתיבי המפרץ, למשל. לא נראה לי שזה מסתיים בעוד חודש, כפי שתוכנן (האמת שתוכנן לסוף 2004, אבל לא משנה)). כאן נתקלתי בעויינות שלא הייתה זכורה לי משום מקום חוץ מהעולם התחתון. זה, בצירוף עם העובדה שהעבודה שם לא ממש זורמת, בלשון המעטה, השאיר עליי רושם לא טוב. אבל חוץ מזה, השאלה שלי היא מה הם זכויותינו, כאזרחים, לבוא, לראות ולהתעדכן לגבי הפרוייקטים הללו. בתודה מראש, עזאזל.
נראה לי שזכותו של מנהל העבודה במקום
לקבוע מי ייכנס, מתי וכו`. אני רק תוהה מי בחר באותם אנשים לבצע את העבודה..
 

nitsansh

New member
בעקרון, אתרי בניה לא פתוחים לציבור

נראה לי שזכותו של מנהל העבודה במקום
לקבוע מי ייכנס, מתי וכו`. אני רק תוהה מי בחר באותם אנשים לבצע את העבודה..
בעקרון, אתרי בניה לא פתוחים לציבור
 

Azazel

New member
זה לא היה גם סגור.

בעקרון, אתרי בניה לא פתוחים לציבור
זה לא היה גם סגור.
לא היה שום גידור, לא בוצעה שם עבודה הנדסית, ושוב, בדרך כלל אינני נתקל בבעיה כזאת, ובוודאי שלא ביחס עוין כזה.
 

nitsansh

New member
ענין של בטיחות וביטוח

זה לא היה גם סגור.
לא היה שום גידור, לא בוצעה שם עבודה הנדסית, ושוב, בדרך כלל אינני נתקל בבעיה כזאת, ובוודאי שלא ביחס עוין כזה.
ענין של בטיחות וביטוח
אתרי בניה עלולים להיות מסוכנים למעבר ואם חלילה מישהו ייפגע הוא יתבע את הקבלן... לכן לא מאפשרים לסקרנים למיניהם להסתובב באתר בניה, שלא לדבר על זה שיש גורמים עבריינים שבאים לחפש "מציאות", ויכול להיות שזה שצעק עליך חשד שאתה בא לבדוק את השטח... בתור אחד שעבר לא מזמן לשכונה חדשה אני יכול להגיד לך שאין כמעט בית שלא ביקרו בו גנבים בזמן הבניה...
 

Azazel

New member
לא התבצעו שם שום עבודות באותו הזמן,

ענין של בטיחות וביטוח
אתרי בניה עלולים להיות מסוכנים למעבר ואם חלילה מישהו ייפגע הוא יתבע את הקבלן... לכן לא מאפשרים לסקרנים למיניהם להסתובב באתר בניה, שלא לדבר על זה שיש גורמים עבריינים שבאים לחפש "מציאות", ויכול להיות שזה שצעק עליך חשד שאתה בא לבדוק את השטח... בתור אחד שעבר לא מזמן לשכונה חדשה אני יכול להגיד לך שאין כמעט בית שלא ביקרו בו גנבים בזמן הבניה...
לא התבצעו שם שום עבודות באותו הזמן,
ולא היה שם דבר לגנוב ( למשל מתכות ). ואם הייתי גנב, לא הייתי בא לקרון המואר ושואל אותם לגבי הפרוייקט.
 

euronitzan

New member
לו זה אולי נראה כמו חדירה לפרטיות..

לא התבצעו שם שום עבודות באותו הזמן,
ולא היה שם דבר לגנוב ( למשל מתכות ). ואם הייתי גנב, לא הייתי בא לקרון המואר ושואל אותם לגבי הפרוייקט.
לו זה אולי נראה כמו חדירה לפרטיות..
זה כמו שאדם זר ייכנס למרפסת שאתה משפץ וישאל עליה...
 
איפה יש אתר בניה באבן גבירול?

"לא תשא את שם הפורום לשווא"

או "הסקרנות הרגה את החתול". המקרה עם נהג דן, חבר הפורום שלנו, הזכיר לי מקרה שקרה לי לפני מספר שבועות, מקרה שגרם לי לשאול את עצמי, מה מותר לנו, לא כחברי פורום תח"צ בתפוז, אלא סתם, כאזרחים, לברר לגבי מה עושים מטעמינו, ועבורינו. כידוע (או לא ידוע) לכם, אני נוהג לטייל ברגל בחיפה, במיוחד באיזור בו נבנות תשתיות תחבורתיות, וגם לספר טיפה בפורום על דברים שאני מברר לגבי עירי האהובה ( לצערי, ללא תמונות, כי אין ברשותי מצלמה).השעה הייתה שעת ערב, והלכתי לבקר באחד מאתרי הבניה של עירי האהובה, מכיוון שעברתי במקום ( ליודעים דבר, מדובר בציר העליה החדש להדר, באיזור אבן גבירול). העבודות שם מתנהלות בעצלתיים בלשון המעטה כבר תקופה ארוכה למדי, ורציתי לדעת כיצד מתקדמים הדברים, לראות את הדברים במו עיני. לאחר שהלכתי דרך מקום סגור לתנועת מכוניות (ע"י מחסומי בטון), למשך כ200 מטר, הגעתי למכולה עם חלונות, דבר שמסמן בד"כ את משרדי האתר, או סתם מקום שבו עובדים שמים דברים. הדלת הייתה פתוחה, דלק אור נאון חזק, ושני עובדים (?) חלקו בפנים סנדוויץ' בגט. דפקתי בדלת, אמרתי יפה שלום, הזדהתי בשמי הפרטי, ואמרתי שאני אזרח פרטי מפורום תחבורה ציבורית באינטרנט, ורציתי לשאול מס' שאלות על הפרוייקט. אחד משני האנשים שאל אותי מאיפה אני, חזרתי על מה שאמרתי, ואז הוא אמר לי שאם אין אני לא ממשרד, או מהעיריה, אני צריך לצאת באופן מיידי. שאלתי למה, ולמה אין שום גידור חוץ מהבטונדות שחוסמות את הכביש בלבד. הוא התחיל להרים עליי את הקול ( שוב בלשון המעטה), ודרש ממני לצאת מיד. לא הרגשתי מאויים ( הייתי גדול עליו פיזית בכמה מידות טובות), אבל מחשש שיקרא למאבטחים, ואני ממש לא הייתי צריך את כאב הראש הזה עליי בנקודה ההיא, אמרתי בסדר, והתחלתי ללכת לכיוון היציאה. באיזור היציאה, אני שומע אותו רודף אחריי על טנדר. הגברתי את הקצב, ויצאתי, כאשר אני עוצר בצד החיצוני של הבטונדות. הוא עצר שם, והתחיל לצעוק עליי שחסר לי אם אחזור לשם עוד פעם, והוא זוכר את הפרצוף שלי. המקרה הזה השאיר עליי רושם קשה שמשהו ממש לא הולך בסדר בבניה שם. בפרוייקטים אחרים התקבלתי בזרועות פתוחות ממש, כאשר גם מנהלי עבודה וגם עובדים עונים לי על שאלות רבות, ומאפשרים לי לעבור ולראות, וזאת בזמן שהעבודה מתנהלת (עברתי על גשרי נתיבי המפרץ, למשל. לא נראה לי שזה מסתיים בעוד חודש, כפי שתוכנן (האמת שתוכנן לסוף 2004, אבל לא משנה)). כאן נתקלתי בעויינות שלא הייתה זכורה לי משום מקום חוץ מהעולם התחתון. זה, בצירוף עם העובדה שהעבודה שם לא ממש זורמת, בלשון המעטה, השאיר עליי רושם לא טוב. אבל חוץ מזה, השאלה שלי היא מה הם זכויותינו, כאזרחים, לבוא, לראות ולהתעדכן לגבי הפרוייקטים הללו. בתודה מראש, עזאזל.
איפה יש אתר בניה באבן גבירול?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה