לא שמתי לב אם דובר על כך - קו 76 חזר למסלול הקודם באור יהודה

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
אמרתי כבר קודם, צריך לפתוח דף פייסבוק "כשלי שילוט"

אפשר לעשות אייטם שלם על כל הזלזול בנושא השילוט
יש זילזול מחפיר בכל מה שקשור לשילוט בתחנות.
החל מהדבקות על תחנות לא נכונות, שתי הדבקות באותו מקבץ תחנות, הדבקות של קווים חדשים באופן אקראי בלי שום מחשבה, דרך הבזיון בתרגום השמות לאנגלית (במיוחד בבאר שבע) ועד ההסתרה של קו 64.
אמרתי כבר קודם, צריך לפתוח דף פייסבוק "כשלי שילוט"
לא רק שילוט תח"צ בעייתי בארצנו הקטנה, גם שילוט להולכי רגל, רוכבי אופניים, ורכבים פרטיים.
&nbsp
לפחות כך יהיה אפשר לאסוף כשלים כאלו, לרכז אותם במקום אחד כדי לצחוק עליהם, וגם להניע מחאות לתיקון השלטים כשיש טעם לעשות כך.
 
הבעייה שזה ימשיך את הטרנד התקשורתי להגיד כמה התחבורה

ב-13.12 יש מהדורה מיוחדת של "יהיה בסדר" בנושא תחבורה ציבורית
שלחתי להם דוא"ל בקשר לשערוריית ההסתרה של קו 64.
הבעייה שזה ימשיך את הטרנד התקשורתי להגיד כמה התחבורה
הציבורית בארץ גרועה ומשכנע עוד צעירים לקנות רכב ראשון.
מכאן הדרך לנסיעה רק ברכב פרטי גם כאשר עדיף תח"ץ קצרה.
רצוי גם לאזן ולספר מתי התחבורה הציבורית כן טובה ומשתלמת.
 
אני לא עושה מאזן של טוב ורע בתח"צ. כל אחד יעשה את השיקולים

הבעייה שזה ימשיך את הטרנד התקשורתי להגיד כמה התחבורה
הציבורית בארץ גרועה ומשכנע עוד צעירים לקנות רכב ראשון.
מכאן הדרך לנסיעה רק ברכב פרטי גם כאשר עדיף תח"ץ קצרה.
רצוי גם לאזן ולספר מתי התחבורה הציבורית כן טובה ומשתלמת.
אני לא עושה מאזן של טוב ורע בתח"צ. כל אחד יעשה את השיקולים
והחישובים שלו. התוכנית של יהיה בסדר מיועדת גם לדברים חיוביים על תח"צ.

אני מעלה בעיה מסויימת, אקטואלית, דחופה, רצינית ולא מוסברת, על מנת שהבעיה תתוקן במהירות (ואחרי שכבר העליתי אותה גם בפני משרד התחבורה וגם בפני אפיקים).
מבחינתי שהבעיה הזו לא תעלה כלל לשידור ותיפתר עוד לפני שהתוכנית משודרת.
המטרה היחידה שלי היא שבעיית הסתרת קו 64 תיפתר והכי מהר שאפשר.
 
אז איך פותרים את זה, ע״י טיפול בבעיות או ע״י הסתרה שלהן?

הבעייה שזה ימשיך את הטרנד התקשורתי להגיד כמה התחבורה
הציבורית בארץ גרועה ומשכנע עוד צעירים לקנות רכב ראשון.
מכאן הדרך לנסיעה רק ברכב פרטי גם כאשר עדיף תח"ץ קצרה.
רצוי גם לאזן ולספר מתי התחבורה הציבורית כן טובה ומשתלמת.
אז איך פותרים את זה, ע״י טיפול בבעיות או ע״י הסתרה שלהן?
 
לא להסתיר לאזן, לספר על הבעיות וגם על הדברים הטובים

אז איך פותרים את זה, ע״י טיפול בבעיות או ע״י הסתרה שלהן?
לא להסתיר לאזן, לספר על הבעיות וגם על הדברים הטובים
תראה בכתבות על רכב מעולם לא מספרים על קלקולים, זיהום אוויר, פקקים ותאונות דרכים.
כתבות על רכב פרטי הן מאוד חיוביות.
 

Ccyclist

Well-known member
הכיסוי הארצי לתאונות הדרכים בארץ בולט מאד ושלילי מאד.

לא להסתיר לאזן, לספר על הבעיות וגם על הדברים הטובים
תראה בכתבות על רכב מעולם לא מספרים על קלקולים, זיהום אוויר, פקקים ותאונות דרכים.
כתבות על רכב פרטי הן מאוד חיוביות.
הכיסוי הארצי לתאונות הדרכים בארץ בולט מאד ושלילי מאד.
בבריטניה תאונות דרכים לא מופיעות בחדשות הארציות אלא בחדשות האזוריות בלבד וגם אז רק כשיש מספר הרוגים ופצועים (או סיפור משפחתי או קהילתי) שיצדיק זאת. בארץ זו מסוגלת להיות הידיעה השנייה במהדורה הראשית. זו אחת הסיבות שבגללן לא ניסיתי אפילו ללמוד לנהוג עד גיל 35 ואני נהג שעבר שני טסטים ראשונים (אוטומטי, ידני) וכיום אחרי כמה שנות רישיון ומעמד של נהג וותיק הרישיון שלי נקי לחלוטין ללא קנסות, דוחות וחס וחלילה נקודות. הכיסוי החדשותי בישראל גרם לנהג כמוני לדחות את התענוג ב18 שנים ואני בטוח שהוא מרתיע אחרים.
 
אבל זה לא מופיע ב"כתבות הרכב"

הכיסוי הארצי לתאונות הדרכים בארץ בולט מאד ושלילי מאד.
בבריטניה תאונות דרכים לא מופיעות בחדשות הארציות אלא בחדשות האזוריות בלבד וגם אז רק כשיש מספר הרוגים ופצועים (או סיפור משפחתי או קהילתי) שיצדיק זאת. בארץ זו מסוגלת להיות הידיעה השנייה במהדורה הראשית. זו אחת הסיבות שבגללן לא ניסיתי אפילו ללמוד לנהוג עד גיל 35 ואני נהג שעבר שני טסטים ראשונים (אוטומטי, ידני) וכיום אחרי כמה שנות רישיון ומעמד של נהג וותיק הרישיון שלי נקי לחלוטין ללא קנסות, דוחות וחס וחלילה נקודות. הכיסוי החדשותי בישראל גרם לנהג כמוני לדחות את התענוג ב18 שנים ואני בטוח שהוא מרתיע אחרים.
אבל זה לא מופיע ב"כתבות הרכב"
אלא במדור אחר , לכן לדעתי רוב הציבור לא מקשר בין קניית רכב לתאונות דרכים.
 

down und

New member
עובדה שמרבית הציבור בגילאי 16 עד 20

הכיסוי הארצי לתאונות הדרכים בארץ בולט מאד ושלילי מאד.
בבריטניה תאונות דרכים לא מופיעות בחדשות הארציות אלא בחדשות האזוריות בלבד וגם אז רק כשיש מספר הרוגים ופצועים (או סיפור משפחתי או קהילתי) שיצדיק זאת. בארץ זו מסוגלת להיות הידיעה השנייה במהדורה הראשית. זו אחת הסיבות שבגללן לא ניסיתי אפילו ללמוד לנהוג עד גיל 35 ואני נהג שעבר שני טסטים ראשונים (אוטומטי, ידני) וכיום אחרי כמה שנות רישיון ומעמד של נהג וותיק הרישיון שלי נקי לחלוטין ללא קנסות, דוחות וחס וחלילה נקודות. הכיסוי החדשותי בישראל גרם לנהג כמוני לדחות את התענוג ב18 שנים ואני בטוח שהוא מרתיע אחרים.
עובדה שמרבית הציבור בגילאי 16 עד 20
כן לומר נהיגה וכן מוציא רשיון.
מן הסתם הפמפום על ההרוגים בתאונות דרכים עובר לרוב הציבור ליד האוזן
ולא נופל על אזניים כשובות או לתת מודע שלו.

אגב, יתכן (האובר דיווחיזציה על תאונות דרכים) שזה נובע מהאופי היהודי
שלנו, שגם בקהילות באשכנז וגם בארצות ערב הקהילה היהודית הרגישה סוג
של אחדות ושל תחושת ביחד ומנגד גם חשש מתמיד מרדיפות ופוגרומים.
 
הטיעונים שלך בהקשר של הבעיה שמוצגת בשרשור הזה לא רלוונטים

לא להסתיר לאזן, לספר על הבעיות וגם על הדברים הטובים
תראה בכתבות על רכב מעולם לא מספרים על קלקולים, זיהום אוויר, פקקים ותאונות דרכים.
כתבות על רכב פרטי הן מאוד חיוביות.
הטיעונים שלך בהקשר של הבעיה שמוצגת בשרשור הזה לא רלוונטים
הסתרה של קו תח"צ טוב ומועיל ודאי לא עוזרת לתח"צ מול הרכב הפרטי.
פתרון בעיית הסתרה כזו תעזור לקדם תח"צ על פני שימוש ברכב פרטי.

אז איזה איזון אתה רוצה בהקשר הזה? לספר על קווים שאינם מוסתרים?
 

orchilit

New member
וקו 87 יופעל במוצ"ש עם כניסה לתה"ש משער המיון.

לא שמתי לב אם דובר על כך - קו 76 חזר למסלול הקודם באור יהודה
יש פרסום בהודעות של bus.gov.il אין פרטים על כך באתר קווים. לא בקיא מה היה המסלול החדש במכרז ואני עסוק עד מעל לראש על מנת לנבור בקבצים, מישהו יודע אם כעת המסלול של 76 הוא כבעבר?
וקו 87 יופעל במוצ"ש עם כניסה לתה"ש משער המיון.
כמו 104 שעובר שם בלילות ומוצ"ש.
 

oshlick1

New member
הודעת קווים - קו 478 לא יתחיל לפעול, קו 475 נשאר רגיל

לא שמתי לב אם דובר על כך - קו 76 חזר למסלול הקודם באור יהודה
יש פרסום בהודעות של bus.gov.il אין פרטים על כך באתר קווים. לא בקיא מה היה המסלול החדש במכרז ואני עסוק עד מעל לראש על מנת לנבור בקבצים, מישהו יודע אם כעת המסלול של 76 הוא כבעבר?
הודעת קווים - קו 478 לא יתחיל לפעול, קו 475 נשאר רגיל
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=5566
 
חחחחחח גדול!!!!!!!!!!

הודעת קווים - קו 478 לא יתחיל לפעול, קו 475 נשאר רגיל
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=5566
חחחחחח גדול!!!!!!!!!!
הרגו אותי חחחחחחחחחחחחח
 

אורי404

New member
מתישהו (אומרים שבקרוב...) יתחיל לפעול במסגרת מכרז בקעת אונו

נפטר בטרם עת
וברצינות

מי יודע. אולי בהמשך יבוצע שינוי אחר. למשל שינוי בקו 244, כפי ש"עמוד השדרה" הציע ושיקשר בין אזור לוד לאזורים שונים בבקעת אונו.
מתישהו (אומרים שבקרוב...) יתחיל לפעול במסגרת מכרז בקעת אונו
קו 77 שיקשר את אור יהודה וקרית אונו לתחנת רכבת קרית אריה דרך דרך רבין וז'בוטינסקי (המסלול שלו יהיה שונה מהמסלול שתוכנן במכרז והקו לא יעבור בשכונות בפ"ת ובמרכז העיר).
ראיתי גם באיזשהו מקום שבשנת 2017 קו 185 יוארך לעתידים.
 
השאלה אם מישהו יישא באחריות לפארסה הזו וישלם על כך את המחיר

הודעת קווים - קו 478 לא יתחיל לפעול, קו 475 נשאר רגיל
http://www.kavim-t.co.il/news/news.aspx?news=5566
השאלה אם מישהו יישא באחריות לפארסה הזו וישלם על כך את המחיר
לא מדובר כאן ב 475 / 478 וזהו.
מדובר בהתנהלות קלוקלת ביותר של משרד התחבורה שצריך לעקור מן השורש.
 

846

Active member
תשובה מהירה: אף אחד לא ישא באחריות....

השאלה אם מישהו יישא באחריות לפארסה הזו וישלם על כך את המחיר
לא מדובר כאן ב 475 / 478 וזהו.
מדובר בהתנהלות קלוקלת ביותר של משרד התחבורה שצריך לעקור מן השורש.
תשובה מהירה: אף אחד לא ישא באחריות....
 
גם אם משרד התחבורה מתעקש לחזור למצב הקודם, לפחות שיתקן עיוות

זה לא סוף דבר, פרה פרה.
גם אם משרד התחבורה מתעקש לחזור למצב הקודם, לפחות שיתקן עיוות
משווע וחסר הגיון במה שקורה כעת עם קו 169.
יש לו 7 נסיעות לכיוון ת"א, כאשר רק שתיים מתוכן יוצאות מגני תקווה ו-5 יוצאות מתל השומר.
בכיוון מת"א המצב עוד יותר גרוע: כל 5 הנסיעות מסיימות בתל השומר.
לפחות שיעבירו לגני תקוה את נקודת המוצא של חלק מהנסיעות שיוצאות מתל השומר ואת נקודת היעד של חלק מהנסיעות שמגיעות לתל השומר.

אני כבר לא מדבר על זה שהקו נכנס לגבעת שמואל, אבל לפחות שישתפו את גני תקוה (גם אם רק חלקית) בשיפור שירות שהמכרז היה אמור ליצור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה