לא שיר לשעת צהריים (אשמח לתגובות)

לא שיר לשעת צהריים (אשמח לתגובות)

רוּחַ חוֹבֵט בְּאִטִּיוּת בְּכַפּוֹת תְּמָרִים, כְּנַעֲרָה כֻּשִׁית הַמְּשַׁרֶתֶת אֶת אַדּוֹנִיתָּה בְּסֶרֶט יָשָׁן, בִּזְמַּן שֶׁ הַשֶּׁמֶש הַסְּתָוִית נָחָה עַלָי, מְחַמֶּמֶת אֶת הָעוֹר הָחוּם, הַפָּרִיךְ שֶׁלִי, כְּמוֹ קְלִיפָּה שֶׁל חָלָה שֶׁהוצְאָה זֶה עַתָּה מִתַּנוּר הַמַּאָפִיָה. בּוֹבּ מַארְלִי שָׁר No woman no cry וְאָנִי מִתְבּוֹנֶנֶת בְּכִתְמֵּי הַצֵּל שֶׁמַטִיל עֵץ הַלִּימוֹן עַל הַדֶּשֶׁא הַמַּצְהִיב, כְּמוֹ מִבְחָן רוֹרְשַׁךְ. אֵינִּי רוֹאָה אֱלָא כְּתָמִים, הַמִּשְׁתַּנִים קַלוֹת עִם הָרוּחַ. בְּעוֹרְקַי זוֹרֵם שׁוּב הַדָּם וְלא רְסִיסִים שֶׁל זְכוּכִית. לא, אֵינִּי בּוֹכָה עַכְשָׁיו. וְזֶה לא שִׁיר לִשְׁעַת צָהָרַיִם.
 

קסנדרה*

New member
או אז אני קראתי את שירך בערב ../images/Emo13.gif

פרח תרבותי ומכשרת - השימוש שלך בשפה גורם לעונג. למרות שכתבת שהשיר לא לשעת הצהריים - הורגשה שעת צהריים אבל לא חמה במיוחד כי הרוח הסתוית נחה עלי. תמונה מצויירת היטב - רק נותר למסגר אותה
קסנדרה
 
קסנדרה יקרה

תודה. יש פה איזה מסר כפול ומעורפל - השיר של בוב מארלי אינו שיר לשעת הצהריים הזו, שבה השיר "מתרחש".
 

קסנדרה*

New member
מן הסתם יקירתי ../images/Emo7.gif

והשיר הזה של בוב מרלי מלווה אותי (הנה מעט חשיפה) כשאני עגמומית. והוא נכון, לא לשעת הצהריים הוא מתאים יותר לשעת הדמדומים - תרתיי משמע
קסנדרה
 
חשיפה

ואחרי אמירה כזאת לא נותר לי אלא לתהות האם אני כתבתי את השיר שלי, או שמא את...
 
תיאור מהמם!../images/Emo91.gif

ממש אפשר להרגיש שם והשפה שהשתמשת בה רק מוסיפה אהבתי מאוד!!!
 
יפה

מה זה מבחן רורשך? אהבתי מאוד את המשפט הראשון (דוקא חובט ולא חובטת), וגם את ההמשך. הופעתי לקרוא על עץ לימון. שכחתי שקיים דבר כזה... ממש יפה.
 
דרור ועוד

מבחן רורשך הוא מבחן פסיכולוגי, שבו הנבדק מפרש כתמי צבע שחורים, ומתוך כך לומדים על האופי / האישיות שלו. וחוץ מזה, תודה על כל התגובות!
 

צינסקי

New member
איך שאני אוהב את הניקוד שלך

ואת המילים העדינות מסתלסלות. תמונת עור חום מרגשת, כמו קליפת תמר. כתוב טוב. צינסקי.
 
למעלה