אחלה, אבל יש But..
אומנם הפורמט של "החטא ועונשו" הוא מקורי ומיוחד, אבל הרבה ממנו נשען על המנחים (כמו ב"חולייה החלשה" למשל) ועל סוג ההומור שלהם, עם מטבעות לשון שהפכו חלק מהטרמינולוגיה הארצית במהלך השנים האחרונות. אייל קיציס וטל פרידמן הם צמד שהשעשועון הזה נתפר למידותיהם - שזה כולל את סגנון ההגשה, ההומור השונה שלהם, והוא גם מתבסס על משחק התפקידים של השניים שהחל עוד ב"חלומות בהקיציס" הזכורה עלינו לשיגעון. בארה"ב יש לא מעט מנחים מטורפים (מישהו אמר ג´ימיני גליק?), אבל האם יש שם עוד קיציס ופרידמן..?