לא רק אצלינו קטנועים נכנסים למסלול

theshark

New member
MEXMEX ענק איך לא חשבנו על זה קודם?

מרוץ סופרים בבוץ. חובה לראות.
 

45degrees

New member
במסלול שלי ("העיגול") יש עכשיו בוץ

רוכבי הסופרמוטו מוזמנים. לי אין כבר חריצים באחורי - סליק על בוץ? לא חושב....
 

MexMex

New member
דווקא כן חשבנו...

אבל נסית את זה? איטי וקשה בצורה מחרידה, כמו שאתה רואה בסרט. אם היה כזה, הייתי בא עם הXR80 של קריסטינה, שום דבר יותר חזק... לילה טוב
 
למעלה