...לא רציתי לפתוח שרשור חדש...

ab1729

New member
קצת כבוד לזקנים. אין ביכולתם לקפוץ. עניתי שם.

 
דעתי

קראתי את השרשור וזה מה שאני חושב: 1. בסה"כ אני חושב שההצעה האחרונה של הבנק היא בהחלט הגונה. אי אפשר לצפות שיוותרו לך על החזר קרן גם אם טעו בדרך ומנגד סביר לצפות לביטול קנסות וכו' בשל המחזור הכפוי. 2. גם הריביות שהוצעו בדגש על הפריים הייתה מצוינת. בקבועה הצמודה קיבלת ריבית גרועה יחסית. 3. אם לא תצליח לשפר את הצעתם בקבועה, קח את המשכנתא בפריים ובדוק מחזור לבנק אחר מאוחר יותר.
 

מר בלום

New member
תודה לכולכם!

באמת אחד הפורומים המקצועיים, הרציניים, והענייניים שפגשתי. מר בלום
 
למעלה