...לא רציתי לפתוח שרשור חדש...
...אבל ההודעה לא קפצה. זקנה מדי.... ובכל זאת, אודה להתייחסותכם. תודה! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1377&msgid=145151744 הפישפש....
...אבל ההודעה לא קפצה. זקנה מדי.... ובכל זאת, אודה להתייחסותכם. תודה! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1377&msgid=145151744 הפישפש....