לא רגילה בגינונים נשיים

black crow

New member
לא רגילה בגינונים נשיים

יושבת ברגליים פשוקות לרווחה, מושב הכיסא גלוי ברובו, נשענת על הקיר, פולטת אנחה. מותחת צוואר ללגום "כוס חריפה", שולפת סיגריה סטייל המפרי בוגארט, רגע שאיפה, רגע נשיפה. קמה להתמזג עם קהל השיכורים, מותניים נעות בעדינות מפתה, מוצאת קצת קצב בין השירים. אצבעות דקות ושחומות נישאות מעלה, התנועות מעגליות ורכות, רגע שאיפה והלאה. את ניגשת קרוב- גברית ומחויכת, (לרגע מרגיש שאף אני בקלות מובכת), מצמידה שני "מקלות- ניקוטין" לשפתייך, שולפת מצת ופושקת רגלייך. רגע שאיפה, רגע נשיקה. יש משהו מרגש באישה חזקה. טוב, אז תגובותיכם מבורכות...
 
אולי...

עד השורה "יש משהו מרגש באישה חזקה" זה הרגיש מצויין ופתאום קבלתי תרגום בגוף הסרט... וכי למה? היצירה ממלאת את יעודה גם בלי הפניה למקורות. מבחינתי בלי השורה הזאת. הייתר מוצלח מאוד ומעביר תחושה של חושניות וכוח.
 

black crow

New member
איזה מדהימים אתם!!!../images/Emo9.gif

אז, המון תודה על התגובות. גרמתם לי להרהר, לחייך ולהחליט. את השורה האחרונה אבחר להשאיר כמו שהיא, אני חושבת שאינה באה בתור הסבר, כי הרי ברור מהכתוב במה מדובר. היא באה לסגור את השיר בתחושת ההערכה הזו של הדמות הראשונה שלא רואה בעצמה כל שמץ של נשיות (ישיבתה, תנועות גופה וכו'), אל מול דמות שמקבלת את מקומה של הראשונה, הופכת להיות ה"גבר" ...טוב אני מתחילה למלמל...כוונתי הייתה שהדמויות מתחלפות ביניהן, בעזרת המוזיקה הדמות הראשונה הופכת נשית ועדינה יותר ונמשכת לדמות שהייתה היא עצמה רגע קודם. והיכולת שלה לראות בעצמה משהו יפה ומושך היא זו שחזקה ומגרה כל כך. טוב, אני אף פעם לא טובה בהסברים, בגלל זה אני ממעטת בניתוחים בתגובותיי לאחרים. אבל שוב, המון תודה על התגובות... אוהבת, שחרחורת.
 

קסנדרה*

New member
שחרחורת יצירה טובה

מעידה על אשה חזקה ובטחון עצמי לא קטן הרבה תעוזה באשה הזו כמו בשורת הסיום: "יש משהו מרגש באישה חזקה" אכן יש בה משהו חזק. קסנדרה
 

femme

New member
שחרחורת עם תעוזה ../images/Emo45.gif

היצירה מעבירה היטב את התחושות של היחסים הללו יוצאי דופן. אהבתי את הכתיבה ואת ההבעה. בקשר לאשה חזקה - יש בזה משהו מרגש ביחסים שבינה לבינה, אולם כאשר מדובר ביחסים שבינה לבינו, הייתי אומרת שזה פועל הפוך. גברים בדר"כ נרתעים מאשה חזקה ושלטנית. יפה מאד.
 

black crow

New member
כן, וגברים תמיד טוענים שאנחנו

המסובכות
. תודה. שחרחורת.
 

צינסקי

New member
אוי נשים חזקות

הן תמיד עשו לי את זה
. כתוב טוב ומתאר היטב את התמונה. אהבתי. וברוך שובך שחרחורת. צינסקי.
 
שחרחורת../images/Emo39.gif

ב"אשה החזקה" הזאת יש משהו חזק, בוטה, מתריס. יפה. משהו קטן - לדעתי, בהתחלה - "נשענת אל הקיר" - ואולי אני טועה...
 
למעלה