לא קנאי או שלא איכפת לו?......

stagadam

New member
לא קנאי או שלא איכפת לו?......

אם חבר שלי אומר לי שאני יכולה לדבר עם מי שאני רוצה, גם עם כאלה שמעוניינים איתי בקשר רומנטי, ואם אני אומרת לו שאני אתחיל עם בחורים אחרים והוא אומר לי שסבבה לו עם זה כל עוד אני נהנת, האם זה אומר שלא איכפת לו ממני?מאיתנו?
 

נתן.ל

New member
או אולי הוא לא רוצה להצתייר כקנאי

זו גם סוג של לבחון אותך, האם את באמת תתחילי עם בחורים או האם תהי נאמנה לו. זה בהנחה שהוא באמת חבר שלך ואכפת לו מאד ממך. אם הוא בקטע של יחסים פתוחים, זו כבר אופרה אחרת.
 
אני הולכת..

עם ה-2 שורות של נתן... ואפילו הייתי מעתיקה ושמה אותן כאן! זו דעתי וככה זה נראה. (*ואם זו האפשרות שבאמת לא אכפת לו, לא מהבחורים, אלא ממך, אחותי..כדאי שתגלי את זה וכמה שיותר מהר כי חבל לך על הזמן*).
 
שני אפשרויות יכולות להתאים לשאלה...

והם... א. שהוא בכלל לא שם עליך ובאמת לא אכפת לו אם תדברי או לא עם אחרים. רק שנשאלת השאלה מה אם כך הוא עושה איתך. כמו גם האפשרות שיש לו משהיא מהצד ואותך הוא משאיר באין ברירה. ב. שהוא באמת אוהב אותך רק משחק אותה לא קנאי ולכן הוא אומר את מה שהוא אומר, אבל אז נשאלת השאלה...מה הקטע בכלל?! ולמה הוא בכלל מצהיר על כך שלא אכפת לו מכל העניין?! לסיכום...משהוא כאן מאוד מוזר, והגבר שלך חייב מיד במתן הבהרות למצב, אחרת תמצאי את עצמך סביר להניח במצב לא הכי נוח.
 

a_goa

New member
למה שתתחילי עם בחורים אחרים

בכלל? למה כל המשחקים האלה?? אם חברה שלי הייתה אומרת לי ככה הייתי נותן לה 2 סטירות ובעיטה בתחת וזורק אותה ל1000 עזאזאל
 

babe10

New member
אלימות במשפחה?

למה? בשביל מה זה טוב? אם חבר שלי היה אומר לי ככה - למחרת הוא היה מוצא צילינדר חדש בדלת ואת המזוודות שלו ארוזות יפה יפה בחוץ.
 

babe10

New member
אממממ...

רוצה את האמת? זה אומר שאת ילדה קטנה ולא בוגרת והוא קצת יותר בוגר ממך שהוא לא לוקח את הסו קולד איומים שלך ברצינות. רק תזהרי. כל חבל - אם את מותחת אותו יותר מדי בסוף הוא נקרע.
 

על האש

New member
נראה לי...

שחבר שלך היה ציני... ובמידה ולא,עושה רושם שהקשר בינכם אינו חיובי (לפחות לפי הנכתב למעלה). אבל אם זה נאמר באמת ובתמים,אפשר להגיד שמישהו מחזיק את האופציות פתוחות לעשות כעולה על דעתו,ומשאיר לך אופצייה דומה. אני מציע שתבררי איתו את פשר הדבר,כדיי להבין איפה הקשר עומד בדיוק. כי המצב הזה לא נראה לי (רציונלי) ובטח שלא בריא.
 

Shadowmage

New member
לא בהכרח...

אפשרות ראשונה: הוא באמת מהטיפוסים הלא קנאים. יכול להיות שהוא חושב משהו כזה: "אני אוהב אותה, מאוד חשוב לי שהיא תהייה מאושרת ואני בוטח בה לחלוטין אז אם היא רוצה להפגש עם אחרים ואפילו להגיע למצבים אינטימיים,אני אקבל את זה, כי אני יודע שבסוף היא תחזור אליי." אפשרות שנייה: הוא מנסה לממש פנטזייה שלו בנוגע לצירוף עוד אנשים / זוגות לקשר שלכם ולכן הוא נותן לך את "החופש" לחפש מישהו כזה. אפשרות שלישית: הוא משחק גבר מתקדם ומבין כי הוא חושב שזה מה שאת רוצה. אפשרות רביעית: משהו לא בסדר והוא מחפש להשאיר לעצמו את כל האופציות פתוחות. לא תוכלי לדעת איזו אפשרות נכונה כי את שואלת את האנשים הלא נכונים! מה אנחנו יודעים? אנחנו הרי לא מכירים אותו. תשאלי אותו.
 
למעלה