לא קל לי - השרשור המקומי.

מצב
הנושא נעול.
דווקא לפי רשימת התחנות מה שמשתמע זה

אני יכול רק לשער שאולי מפני שהדבר משתמע
מתוכן ההודעות שבכרזה ובאתר הרכבת ובהן מפורטות התחנות שביניהן תושבת תנועת הרכבות (כלומר: מדרך השלילה עולה החיוב). בהחלט ייתכן שאפשר היה לשפר במשהו את נוסח ההודעה.
דווקא לפי רשימת התחנות מה שמשתמע זה
שבין ת"א מרכז לת"א האוניברסיטה הקו כן יפעל ורק בין ת"א האוניברסיטה - בני ברק - פתח תקוה - ראש העין - כפר סבא - הוד השרון הוא לא יפעל.
אם היה רשום גם ת"א מרכז, אז הדבר היה משתמע מתוכן ההודעות בכרזה ובאתר ברכבת, אבל לא רשום ת"א מרכז (ובצדק כי קווים אחרים כן יפעלו בין ת"א מרכז לאוניברסיטה).
בהודעות מצויין במפורש שתחנת ת"א אוניברסיטה כן תפעל ולכן ההודעה לא רומזת כלל על כך שהקו לא יפעל עד תחנת האוניברסיטה.
את זה אפשר לראות רק בתכנון הלו"ז באתר הרכבת ורק מתאריך 10 באוקטובר וההודעות היו צריכות לציין זאת במפורש לטובת הנוסעים מהקטע הדרומי של הקו (יבנה, ראשל"צ, בת-ים, חולון) שירצו להגיע לתחנת האוניברסיטה ועלולים לגלות בזמן הנסיעה עצמה שעליהם לרדת בתחנה דרומית יותר ולהמתין 10 דקות לפחות לרכבת אחרת (לפי תכנון הלו"ז באתר הרכבת, בין 10 דקות ליותר מ-20 במקרים מסויימים).
 

בועז ל

New member
להודעות הרכבת בענייני השבתות יש נוסח מסוים

דווקא לפי רשימת התחנות מה שמשתמע זה
שבין ת"א מרכז לת"א האוניברסיטה הקו כן יפעל ורק בין ת"א האוניברסיטה - בני ברק - פתח תקוה - ראש העין - כפר סבא - הוד השרון הוא לא יפעל.
אם היה רשום גם ת"א מרכז, אז הדבר היה משתמע מתוכן ההודעות בכרזה ובאתר ברכבת, אבל לא רשום ת"א מרכז (ובצדק כי קווים אחרים כן יפעלו בין ת"א מרכז לאוניברסיטה).
בהודעות מצויין במפורש שתחנת ת"א אוניברסיטה כן תפעל ולכן ההודעה לא רומזת כלל על כך שהקו לא יפעל עד תחנת האוניברסיטה.
את זה אפשר לראות רק בתכנון הלו"ז באתר הרכבת ורק מתאריך 10 באוקטובר וההודעות היו צריכות לציין זאת במפורש לטובת הנוסעים מהקטע הדרומי של הקו (יבנה, ראשל"צ, בת-ים, חולון) שירצו להגיע לתחנת האוניברסיטה ועלולים לגלות בזמן הנסיעה עצמה שעליהם לרדת בתחנה דרומית יותר ולהמתין 10 דקות לפחות לרכבת אחרת (לפי תכנון הלו"ז באתר הרכבת, בין 10 דקות ליותר מ-20 במקרים מסויימים).
להודעות הרכבת בענייני השבתות יש נוסח מסוים
שכאשר מוזכרת בו תחנה בה תופסק תנועת הרכבות, משתמע מכך שהתחנה לא נכללת במסגרת פעילות הקו. מאידך, מאחר שתחנת האוניברסיטה משרתת קו נוסף, פעילות של התחנה ממשיכה כרגיל.
כך אני מבין את הדברים. באשר לעדכון הלו"ז באתר לתאריך המתאים, אם הייתי מייקל אשבי
הייתי כותב לך שיש להניח שהעניין יתוקן ככל הנראה בקרוב.
 
גם ההסבר הזה לא נכון והדוגמא הטובה ביותר היא

להודעות הרכבת בענייני השבתות יש נוסח מסוים
שכאשר מוזכרת בו תחנה בה תופסק תנועת הרכבות, משתמע מכך שהתחנה לא נכללת במסגרת פעילות הקו. מאידך, מאחר שתחנת האוניברסיטה משרתת קו נוסף, פעילות של התחנה ממשיכה כרגיל.
כך אני מבין את הדברים. באשר לעדכון הלו"ז באתר לתאריך המתאים, אם הייתי מייקל אשבי
הייתי כותב לך שיש להניח שהעניין יתוקן ככל הנראה בקרוב.
גם ההסבר הזה לא נכון והדוגמא הטובה ביותר היא
ההשבתה השניה שמצויינת ממש באותה כרזה. תחנת קרית מוצקין תמשיך לפעול בקו שההשבתה תתרחש בו. מה שיושבת זו תנועת הרכבות בין קרית מוצקין-עכו-נהריה אבל התנועה מקרית מוצקין דרומה תפעל כרגיל.
בועז, מותר לך להודות שאני צודק ולא לנסות להסביר טעויות של הרכבת.
 

בועז ל

New member
מה דעתך שקראתי בימי חיי יותר מהודעה בודדת

גם ההסבר הזה לא נכון והדוגמא הטובה ביותר היא
ההשבתה השניה שמצויינת ממש באותה כרזה. תחנת קרית מוצקין תמשיך לפעול בקו שההשבתה תתרחש בו. מה שיושבת זו תנועת הרכבות בין קרית מוצקין-עכו-נהריה אבל התנועה מקרית מוצקין דרומה תפעל כרגיל.
בועז, מותר לך להודות שאני צודק ולא לנסות להסביר טעויות של הרכבת.
מה דעתך שקראתי בימי חיי יותר מהודעה בודדת
(גם אם לוקה בחסר) של הרכבת? אבל טוב, אז אם זה מה שיפסיק את מה שמתחיל להיראות בעיניי כשרשור תואם לשרשורי כרטיסי הנייר והאוטובוסים העירוניים, אז אתה צודק.
 

בועז ל

New member
נייד בתחנה

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
נייד בתחנה
אם כבר אני נמצא בתחנה, אז למה לא לבדוק מה חדש? ובכן יש חדש והוא נמצא בקצה הרציף.
 

בועז ל

New member
הצעצוע של פרופ' מלינג

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
הצעצוע של פרופ' מלינג
 

בועז ל

New member
פתרון מצוקת הדיור?

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
פתרון מצוקת הדיור?
עם הארכה נוספת של המסילות מזרחה (יש מקום בשפע), ניתן לדייר גם רכבות. ד"ר רייטר, מה דעתך על הרעיון?
 

בועז ל

New member
פרק הקיטורים

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
פרק הקיטורים
כשמדובר בבית שמש ובתשתיות, באופן טבעי מגיעים הקיטורים. למרבה הפליאה, מתברר שגם כאשר מתבצעים דברים, עדיין יש על מה לקטר, ובצדק!
הנה הדוגמא הראשונה: חניון הרכבת: זו פעם השלישית שחניון הרכבת (החדש, יש לציין) הופך את מעיו באדיבות קבלן העירייה. מה תהיה מתכונתו הסופית? כנראה שאפילו בעירייה עדיין לא יודעים לומר.
 

בועז ל

New member
כמעט שלוש שנים חלפו

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
כמעט שלוש שנים חלפו
מאז פרוץ משבר החניה סביב תחנת הרכבת בבית שמש ועדיין אין פתרון מלא לחניון הרכבת. בתקופה זו הושלמה בנייתו של קניון חדש בעיר וקניון נוסף עומד בפני שלבי סיום, סמוך לתחנת הרכבת. אבל חניון ראוי לרכבת? יוק!
אה-כן, והיה גם חניון בסדר גודל דומה לזה של חניון הרכבת שהוקם סמוך לאחד מבתי הספר בעיר, אלא שזה הוקם בפרק זמן של שלושה חודשים בלבד.

בתמונה: החניון שהתכווץ. ממספר "שיא" של 91 מקומות חניה (ועוד חניית עפר גדולה שנסגרה עם פרוץ המשבר) הצטמצם החניון ל-75 בלבד. ברכבת יש מי שנוטה לתלות את הירידה במס' הנוסעים בקו בית שמש-ת"א בתחרות מול קו האוטובוס 412 האטרקטיבי, אך מן הראוי שישים לב גם לסאגה הבלתי נגמרת סביב חניון הרכבת.
 

בועז ל

New member
מול תחנת הרכבת

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
מול תחנת הרכבת
תחנות האוטובוסים שהוזזו בפעם המי יודע כמה וקניון חדש שתחילת הקמתו החלה לאחר פרוץ משבר חניון הרכבת ותסתיים אולי לפני פתרונו.
 

בועז ל

New member
שתחילת הקמתו = שהקמתו

מול תחנת הרכבת
תחנות האוטובוסים שהוזזו בפעם המי יודע כמה וקניון חדש שתחילת הקמתו החלה לאחר פרוץ משבר חניון הרכבת ותסתיים אולי לפני פתרונו.
שתחילת הקמתו = שהקמתו
 

קו 415

Member
חסר שילוט שם

מול תחנת הרכבת
תחנות האוטובוסים שהוזזו בפעם המי יודע כמה וקניון חדש שתחילת הקמתו החלה לאחר פרוץ משבר חניון הרכבת ותסתיים אולי לפני פתרונו.
חסר שילוט שם
כתור נוסע שלרוב לא לוקח אוטובוס מהרכבת בבית שמש לבית ,
הופתעתי לגלות את השינוי במיקום של התחנה לקווים הפנימיים לפני כחודש כשנאלצתי לקחת אוטובוס פנימי
אך לדעתי השינוי של מיקום התחנה זה דבר טוב רק צריך לשים שלט שיכוין את היוצאים מהרכבת לחפש את האוטובוס במקום הנכון.
ועוד דבר שהיה בעייתי לאחרונה עקב בעיות עם משרד התחבורה ושינוי זמני הרכבת היה התזמון של קווים 18,12 אחרי הרכבת וראיתי שבשבוע הקרוב זה עומד להשתפר לטובתנו.

למרות שלחלק מתושבי גבעת שרת עדיין עדיף ללכת לצומת בכביש 38 ולחכות שאיזה שכן יאסוף אותם ויחסוך את הטיול באוטובוס.....
 

בועז ל

New member
עוד מסביבת תחנת הרכבת

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
עוד מסביבת תחנת הרכבת
כביש הכניסה לעיר. קטע כביש בן 350 מ' והקמת כיכר אליפטית - זה מה שמתבצע כבר למעלה משנה בגיא ההריגה התחבורתי הזה.
וכל זה, בל נשכח, מתנקז לכביש 38 האומלל יחד עם כביש 10, ששדרוגו המהיר יסתיים בקרוב.
 

בועז ל

New member
****

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
****
 

בועז ל

New member
רמלה: מה חדש מההפרדה המפלסית במפגש 208?

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
רמלה: מה חדש מההפרדה המפלסית במפגש 208?
כזכור, בימים אלה מתבצעות עבודות במסגרת המכרז המוקדם להקמת ההפרדה המפלסית שברחוב החשמונאים ברמלה. עבודות אלו, הנמצאות תחת היתר הבנייה של ראש העירייה, כוללות בתוכן הקמת מעקף לכביש 44. כשעברתי במקום היום צילמתי מספר תמונות המתעדות את "התקדמות" העבודות.
 

בועז ל

New member
יש זמן

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
יש זמן
ברמלה כמו ברמלה: הכול פוליטי והכול אישי. הקמתן או אי הקמתן של ההפרדות המפלסיות בעיר כבר מזמן שאינן בגדר נושא תחבורתי בלבד. ברמלה יש המסבירים את קצב העבודה האטי להדהים ברצונו של... (אתם יודעים מי) להגיע למערכת הבחירות עם מעקף חדש שזה עתה נחנך. זאת, כך יודעים לספר, מאחר שמכרז להקמת ההפרדה המפלסית עצמה לא יפורסם לפני הבחירות המוניציפאליות.
וישנם גם כאלה שטוענים כי גם ההפרדות המפלסיות של העיר שוב נפלו קרבן לקיצוצי האוצר; עניין שבכוונתי לברר כבר בקרוב.
 

easylivin

New member
מעניין האם יאשים שוב את הרכבת בשלב מסויים,

יש זמן
ברמלה כמו ברמלה: הכול פוליטי והכול אישי. הקמתן או אי הקמתן של ההפרדות המפלסיות בעיר כבר מזמן שאינן בגדר נושא תחבורתי בלבד. ברמלה יש המסבירים את קצב העבודה האטי להדהים ברצונו של... (אתם יודעים מי) להגיע למערכת הבחירות עם מעקף חדש שזה עתה נחנך. זאת, כך יודעים לספר, מאחר שמכרז להקמת ההפרדה המפלסית עצמה לא יפורסם לפני הבחירות המוניציפאליות.
וישנם גם כאלה שטוענים כי גם ההפרדות המפלסיות של העיר שוב נפלו קרבן לקיצוצי האוצר; עניין שבכוונתי לברר כבר בקרוב.
מעניין האם יאשים שוב את הרכבת בשלב מסויים,
למשל אם גם המעקף לא יושלם מסיבה כזאת או אחרת עד לבחירות... זה אמור להיות קל, כי אחרי קמפיין התעמולה הקודם של מר (אתם יודעים מי
) כל התושבים כבר אמורים להיות בטוחים שהרכבת היא האשמה הבלעדית בכל בעיותיהם.
 

בועז ל

New member
לסיום...

לא קל לי - השרשור המקומי.
"שבתשתיות" נוטל חופשה ארוכה עד לקיומו של הסיור המאורגן הבא אי-שם בסוף אוקטובר. את מקומו יתפסו השבוע עדכונים קצרים מהזירה המקומית שלי ואוסף תמונות בלתי קשורות, שאני חייב להיפטר מהן.

בנוסף, אעלה עדכון קצר מהעבודות להקמת (?) הפרדה מפלסית במפגש 208 שברמלה.

כהרגלנו בקודש, לא נוותר גם הפעם על האוטובוס של אנדי. ידידנו אנדי העלה השבוע שרשור חוצלארץ מקסים ובו אוטובוסים איכותיים רבים, שאלה שאני מקדיש לו מדי שבוע נראים כעפר לרגליהם של האוטובוסים האמיתיים של אנדי. אי לכך, החלטתי להעמיד מולם צי שלם של "האוטובוסים של אנדי". אם לא האיכות אז לפחות הכמות.
לסיום...
האוטובוס של אנדי בגרסתו הבוהקת והמצוחצחת, כפי שצילם רמי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה