לא קיבלתי תשובה מכצלה באיזה בשר

ניצהג

New member
לא קיבלתי תשובה מכצלה באיזה בשר

עדיף להתשממש לקציצות\בולונז בכדי לקבל מרקם רך ולא יבשושי או קשה מישהו?
 
למעלה