shirleyrozental
New member
לא קיבלתי עדכון כדי לבחור סיסמה חדשה
היי,
יש לי שני שמות משתמש בתפוז.
התבקשתי "בעקבות הטמעת מערכת הצפנה חדשה באתר תפוז יש לבצע עדכון סיסמא באמצעות האימייל".
העניין הוא שנרשמתי עם מייל ישן לאתר שלכם, של HOTMAIL IL - שירות שנסגר, ולכן לא קיבלתי מייל בסיום התהליך.
מה אפשר לעשות?
היי,
יש לי שני שמות משתמש בתפוז.
התבקשתי "בעקבות הטמעת מערכת הצפנה חדשה באתר תפוז יש לבצע עדכון סיסמא באמצעות האימייל".
העניין הוא שנרשמתי עם מייל ישן לאתר שלכם, של HOTMAIL IL - שירות שנסגר, ולכן לא קיבלתי מייל בסיום התהליך.
מה אפשר לעשות?