לא צריך להפוך קוץ במדבר הכורדי למלכת המדבר

לא צריך להפוך קוץ במדבר הכורדי למלכת המדבר

לכן צריך להיות נבון ,ולא לשבח אנשים על בסיס חברי שמתחבר מתוך אינטרס אישי בלבד. את מכירה את הפן המזוייף,אבל את הפן האמיתי את לא מכירה. ""מלכת הזמר הכורדי" היא לא מלכה כי אין ממלכה,ואין מעריצים מלבד קומץ של זקני כורדיסטן,שכל קוץ בעיניהן הוא פרח במדבר. אינה דוברת ארמית ,ובטח שלא כורדית "זאכו" אפשר לשיר בכל שפה ולא להבין אף מילה. אני שם לב שכל קוץ במדבר הכורדי הוא פרח. אין עומק ואין עיניין רציני. אני כורדי,וגאה שאני כורדי , מבין ומדבר לא רע כורדית, וארמית לא עילגת כמו מלכת הזמר......... אני גם קורה ישירות תהלים בארמית עם ניגון מקאמי. את כותבת יותר מידי בפורום כך שניראה שאתה מדברת עם עצמך,ועם ברק הכורדי . לא לחינם שאלתי אותך אם את מכירה את רפי בראזני,אבל כתבת שאת מכירה את מסעוד בראזני. לכן שאלתי מי הוריד את הלוחות משה או מסעוד בראזני? משפחות בראשי,אבידני,ובראזני הם קרובי משפחתי הגרים בירושלים . לגבי הזמרת אצטט: ,טוב מלפני ה' ימלט ממנה וטיפש ילכד בה.
לוציפר דמון הכורדי
 
ואאאאאאאווו תגידי לא נמאס לך../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

לקשקש על שטויות
 
../images/Emo198.gifבואו ניתן לגברת לוציפר שתברבר

כמה שהיא רוצה בסופו של דבר את מלכלכת את עצמך חבל הר והר לא נפגשים אדם ואדם כן - לכי תדעי באיזו סיבה עוד נפגש מקווה רק בשמחות איך איך תסתכלי לי בעניים נו חאלס מה אידלוך אידיו - מה נו לא נמאס תלוך - תתפרצמי לך במקום - את נורה נורה נורההה ווואי וואי וואי
 

Avigail levi1

New member
זיוון לא בריא לך להתעצבן../images/Emo24.gif

אל תתני לאף אחד להוציא אותך משלוותך
 

ARIE56

New member
לזיוון לעימנואלה

ראו איזה בלגן נוצר ממיספר שירשורים !לא שמתי לב שאני מגיב לתגובות מאתמול !
 

ARIE56

New member
ללוציפר

קח קוץ אפילו יבש ועשה עליו ספרי בצבע כסף או אפילו איך שהוא טבעי שים אותו בתוך כד בפינת הסלון וראה איזה יופי הוא מוסיף !ואם החכמת ? יש לזה עוד שימושים שאם אגלה לך אותם בפורום הם לא יועילו חשוב על זה !
 
../images/Emo198.gifבואו נחלק סוכריות ללוצ'יפר

זוכרים את הסבות והסבתות שהיו מחלקים לנו סוכריות כדי שנשב בשקט - נתפרצ'ם אולי נשלח ללוצ'יפר סוכריות וכך היא תתפרצ'ים
 

ARIE56

New member
לאפרת ללוציפר

אני לא יודע אם את בת או בן או רבים ? על פי הנתונים שמסרת את בת על פי התגובות פעם בן ופעם בת ! אם את או אתה או אתם רוצים היתייחסות אני צריך לפנות אליכם כקהל ניכבד או כבודו או כבודה אני מבולבל ! איך את אתה אתם מעדיפים ? דבר ראשון בא בואי בואו נעשה סדר בעניין זה כי אחרת אני לא יודע למי אני מגיב OK !
 
איך שאתה מגיב ,זו לא גאווה להיות כורדי

ומה זה משנה לך בן או בת. אתה מוסתר,שלח טלפון ונוכל לדבר.
 
../images/Emo198.gifבאמת אם אתם ירושלמים

קדימה תפגשו ותישבו את ההדורים בפורום מחימי יש מה ללמוד והרבה ואני בטוחה שגם ממך לוצ'יפר יש מתוקיות בנשמה ובאמת אין לי כעס עליך - אוהבת אותך בכול ליבי ובעומקי נשמתי אצלי הכול נסלח כלא היה
 
לעמנואלה היקרה,אילו הכרת אותי אישית,דעתך היתה

שונה. איני מזדהה בפורום כמו כולכם למרות שאפשר לנחש . אני אדם הגון וישר דרך. האמת אצלי והחנופה רחוקה ממני. כל מה שאני כותב הם דברים אמיתיים. אני לא הערצתי את המלכה,אך היא מעריצה את אחיה החזן,כאחד שהוא אחד החזנים הגדולים. רק בארבע עיניים את תודי שהגולש הוא נקי כפיים ,וכל מילה שלו אמת צרופה. כאשר מכירים אותי יתייחסו אלי בכבוד הראוי. אני שונא חנופה וצביעות. מאחל לך פסח שמח וכשר הצלחה בתפקידך בהתמודדות מוצלחת עם גולשים. איני מתחרט שנולדתי כורדי. אין כמו העדה הזו. שח לי מקובל ענק שהכורדים הם מקור היהודות האמיתית. אולי באחד הימים עוד תכירי אותי ישירות.
 
../images/Emo198.gifאין חובה על כולנו להעריץ את כולם

כול אחד ואחת שיבחר לעצמו את הנבחרת - הביחד בונה לכולנו סוג של צבעוניות מגוונת עם טעמים שונים וזה כול המיוחד בכולנו אני מאמינה שאת אישה שיהיה כייף לשוחח איתה - חלילה לי אין כעס על אף אחד ואחת מהפורום הכעס והשינאה הם לא נחלתי כולנו ממשיכים להיות כורדים גאים ופה זה אחד המקומות להביע הזדהות ברגשות של כולנו בזהות הכורדית אנחנו אחונים ואחונות משפחה אחת - וגם במשפחות הכי טובות יש ויכוחים וזה בסדר מבחינתי שורה תחתונה לכולהו יש שפע אהבה וסובלמנות אחד כלפי השניה אשמח להכיר מקרוב ורצוי מאוד בהזדמנות הכי קרובה שתתאפשר - אולי בסהרנה של מושב זכריה
 

ARIE56

New member
ללוציפר לאפרת

ראה ראי גאווה היא לא מעלה טובה !ענווה היא המעלה !מי אנו עפר ואפר ! זכרי זכור מעפר באת ואל עפר תשוב ! ושוב אם את רוצה המשך היתייחסות ממני את אתה אתם חייבים ליבחור מי את אתה או אתם אם לא אקבל זאת לא תהיה תגובה חוזרת וחבל !כולם מבורכים כאן ואני לא מעוניין שזאת תהיה התגובה האחרונה !
 
../images/Emo198.gifלא משנה הומו לא הומו עם קרניים

או בלי קרניים כורדים פותחים את הדלת לכולם וכולם מתקבלים באהבה ובכבוד לכן מין הראוי שגם לוצי'פר תתנהג בהתאם
 
למעלה