לא פלא שלא אוהבים אותנו בעולם

טלי5555

New member
לא פלא שלא אוהבים אותנו בעולם

אני משוטטת ב- ebay.uk ומוצאת פריט שחיפשתי. לשמחתי, המוכרת היא מישראל. שלחתי לה מייל ידידותי, האם אפשר לשלם במזומן ולאסוף בעצמי (זה מקובל) במידה והיא באזור המרכז. אמרתי לה שאני יכולה לשלם גם דרך paypal אבל רוצה להמנע מעלויות משלוח. החזירה מייל עם 3 מילים: sorry, but no. מאף מוכר בעולם לא קיבלתי כזו תשובה איזו טיפשה. יש כל כך הרבה מתחרים על הכיס של הצרכן. את הכיס שלי היא כבר הפסידה.
 

elians

New member
אמממ לא בהכרך

לעיתים קרובות באיביי, המשלוח מהווה את הרווח העיקרי של המוצר, למעשה לא מעט פעמים נתקלתי במוצרים שנמכרים בדולר אחד, והמשלוח היה 15 דולר, שלמעשה העלויות הפוכות, 15 דולר מוצר ודולר משלוח, הכל פשוט עניין חישוב העמלות. הבנתו'ש?
 

sbenari1

New member
לי זה קרה מספר פעמים

ששלחתי אימייל למוכר בארץ בהקשר לעלות משלוח והתשובה שקיבלתי היא שהם לא שולחים בארץ ולא מדובר במוצרים זולים שהרווח הוא במשלוח.
 

panayotiss

New member
יש כאלה שיש להם חרא של יחסי אנוש

אל תנסי להבין. יש כאלה שבתקשורת אנושית אין להם את זה.
 

טלי5555

New member
נכון. רחוק היא כבר לא תגיע

בעידן שבו כבר אין בידול בין מוצרים (כמעט), צריך לתת ללקוח ערך מוסף, וזה לרוב מתבטא בשירות. זה א-ב במכירות.
 

panayotiss

New member
בגלל זה אני בוכה כשאני רואה איך אנחנו רחוקים

שנות אור משירות הלקוחות האמריקני בחנויות הפיזיות ברחובות ובקניונים. הצרכן האמריקני הוא מלך, מה שמבקש מקבל, החזר מזומן, לא מעיזים להתווכח על החזרות, אין את המילה פראייר בלקסיקון. אני הופך עולמות בשביל הלקוחות שלי באיביי, אין לא, הכל אפשרי. במו"מ עסקי עם אמריקני (אם כבר עלה הנושא) המילה לא, משמעותה, שפר את הצעתך (למדתי בקורס תרבויות בעסקים).
 

panayotiss

New member
לי קרה שאיזה כלב אמריקני לא הסכים לשלוח לי

נדלקתי על חולצה שהוא מכר ומאוד רציתי אותה. אמרתי לו שאשלם את השילוח בלי בעיה. המכרז נסגר עם 0 הצעות , שוב שלחתי לו מייל שאני אקנה רק שישלח. הבן כלב לא הגיב. לכי תביני, לא רוצה למכור מחוץ לארה"ב.
 

טלי5555

New member
עוד טיפוס narrow minded

בטח מצביע למק'קיין. האמריקאים לא חושבים שיש חיים מחוץ לארה"ב (רואים את זה במיוחד אצל ג'יי לנו). הם יעדיפו לעשות משלוח למאדים מאשר ליבשת אחרת. מנסיון העבר אני מעדיפה לעשות עסקים עם הבריטים. השקיפות אצלם גבוהה יותר.
 

evilihi

New member
זכותה

האמת שגם אני לא מעונינת בזה. לא רוצה שיבואו אלי הביתה זרים. מעדיפה לשלוח בדואר. חוץ מזה שכמו שאמרו קודמי - לפעמים המשלוח מגלם בתוכו עלויות נוספות. כמו עמלות פייפאל ואיביי למשל. תוסיפי לזה את שער הדולר הנמוך. לא משתלם בקיצור.
 

טלי5555

New member
זאת לא הייתה הנקודה

כל העניין זה הגישה. את יכולה להגיד את הדברים הקשים ביותר בצורה ידידותית והם ישמעו אחרת לגמרי. הטענה שלי בכלל לא הייתה על התוכן. אלא הצורה שבה היא ענתה לי.
 

vai2000

New member
אני קונה ומוכרת הרבה באי ביי

וקיבלתי כל מיני תשובות ונתקלתי בכל מיני סוג התנהגות גם ממוכרים אמריקאיים, אירופאיים , אוסטרליים.... נכון שאנחנו צולעים בכל מה שקשור בנושא השירות, וזה בעיה מערכתית. אבל יש גם ענין של אישיות , וזה אנחנו כבר לא ממש יכולים לדרוש ממוכר אינדיבידואלי שהחליט למכור משהו באי ביי. אני בתור מוכרת לא תמיד יכולה לפרט, וגם לא חייבת, את הסיבות שלי, למה אני עושה צד זה או אחר. ועכשיו כשעמלות אי ביי כל כך גבוהות, כן עלות המשלוח מביאה לי קצת רווח כי אין עליה עמלה. אני יכולה לומר שנתקלתי בכל מיני בקשות מצד קונים ישראלים , שקונה אמריקאי לא היה מעלה על הדעת לבקש. כמו למשל הייתה לי מכירה שהייתה עוד בהתחלה והיה רק ביד אחד והרבה צופים, ואיזה בחור ישראלי רצה שאני אפסיק את המכירה כי יש לו 20 דולר להעביר לי לחשבון הבנק... כאילו תמיד מנסים לעקוף ולקבוע חוקים משלהם, ובזה אני נתקלת כל יום. לא רק באי ביי. אמרתי לו שהוא מוזמן לשים את הביד שלו גם כן... בסוף, מכרתי את הפריט ב-70 דולר.
 
למעלה