Sun of Nations
Well-known member
זה המעט שאתם יכולים לעשות למעני אחרי שאני, לבדי ובמו שתי ידיי, הייתי הגיבור שלכם והקדשתי מאות שעות של עבודה בהתנדבות בשביל להוריד מכיסאו מנהל עריץ ולא כשיר שהתעלל בכם התעללות מחרידה, והתודה שלכם הייתה לירוק לי בפרצוף כאילו שאני לא גיבורכם-מושיעכם, ולהפוך אותי על לא עוול בכפי לאדם המותקף ביותר והנרדף ביותר בהיסטוריה של אתר תפוז ללא כל סיבה מלבד קנאתכם העזה והחולנית בי על נושאים לא מעניינים חסרי כל רלוונטיות מינימאלית כמו כסף, בריאות טובה, מראה חיצוני, גיל צעיר, פופולאריות ועוד ועוד, או בקיצור, כל מה שלכם אין.
אז אחרי כל מה שעשיתי בשבילכם, איך זה יכול להיות שרק שלוש חברים בפורום אקטואליה, מתוך לפחות עשרים אנשים, מילאו את השאלון שלי במטרה לעזור לי לסיים את התואר?
כן, זה נכון. כן, אתם כפויי טובה. כן, אתם חארות. כן, אתם המיץ של הזבל. הכול נכון. הכול ידוע. אף-אחד לא התלונן. אף-אחד לא הכחיש. הכול בסדר.
אתם זה אתם ואני זה אני, ולמרות שאתם זה אתם ודמותכם השפלה והבזויה ידועה ומוכרת לכל, מן הצד השני גם אני, ביודעי ובהכירי את דמותכם האמיתית מעוררת הבחילה והגועל, גם אני מצידי, גם אני זה אני, וגיבור אמיתי עושה את מה שצודק ונכון לא כי הוא מצפה לתגמול או להכרת תודה, אלא כי זה מי שהוא, וכי הדבר הנכון לעשותו, זה מה שגיבורים עושים.
וזה למה עשיתי את מה שעשיתי, למרות שכבר בזמן אמיתי אני ידעתי ואני ראיתי איזה יחס אני מקבל מכם בגלל קנאתכם העזה והחולנית בי ועדיין לא הפסקתי עד שהפלתי למענכם את הרודן, וזה למה גם מעולם לא שיניתי את דעתי או התחרטתי על שהצלתי אתכם, אפילו שאחרי שהצלתי אתכם, עדיין נהגתם בי בדיוק באותה הצורה, ואף הוספתם חטא על פשע, והוספתם והוכחתם לי עד כמה שאתם באמת הבזויות שבדמויות האדם, ולקחתם את כל ההישגים והמתנות של כל מה שהשגתי למענכם ונתתי לכם והפכתם את זה נגדי עצמי כנשק להשתמש בו נגדי בשביל לתקוף אותי ולחתור תחתיי על-מנת להביא מזור למכאוב הנורא של קנאתכם האדירה בי. קנאתם האדירה, הבוערת, השורפת והמשתוללת.
כמו לדוגמה כשפניתם כנגדי לאדמין שאני עצמי זה שהביא אותו בשביל להציל אותם, בשלל תלונות שקריות ומנותקות, בניסיונות לפעמים כושלים ולפעמים מוצלחים להביא לחסימתי.
כמו לדוגמה כשניצלתם את החיפוש שאני עצמי זה שהוביל לתיקונו בשביל לשלוף דברים מהאוב בשביל להציג אותי באור שלילי, כמו שקרים שדמיינתם ששיקרתי כי אתם מפגרים אז לא הבנתם את הכתוב.
כמו לדוגמה כשקיללתם אותי בקללות כה קשות, כה חריפות וכה מנותקות, שבתקופה שלפני שהורדתי את הרודן מכוחו, על מילים כאלו הייתם נחסמים על-ידו, כי אם הרודן חוסם אנשים ללא סיבה טובה, אז וודאי שנהג לעשות זאת במקרים מוצדקים, כמו קללות נגד גולשים אחרים.
כמו לדוגמה כשהצגתם את המילים שאמרתי נגד הרודן כחלק מההתנגדות אליו וכדי להציל אותכם מפניו, כל המילים האלו היו אמת דרך אגב, כדי להציג אותי באופן כוזב ושקרי כגולש שמדבר לא יפה או בצורה לא נאותה, בצורה שכמובן, מיותר לציין, מנותקת לחלוטין מהמציאות.
אם לנסות ולהשוות לדוגמה חיצונית ידועה ומוכרת, אז אולי אפשר להגיד שזה היה משהו בסגנון של "הימין הרדיקלי הישראלי יורק לביידן בפרצוף למרות שהוא הנשיא האמריקאי ששלח הכי הרבה נשק לישראל בהיסטוריה", למרות שגם זאת לא השוואה טובה מספיק, השוואה ראויה יותר ונכונה יותר למה שקרה פה ביני לבינכם, זה אם ישראל הייתה לוקחת את כל הנשק שביידן שלח לה ויורה אותו לא רק לא על עזה, אלא אפילו לא על אמריקה, אלא על הבית הלבן, ישירות על ראשו של ביידן עצמו.
כן, כן.
זה נכון. זה באמת נכון.
אתם, אתם.
האנשים שהצלתי.
האנשים שחייבים לי הכול.
האנשים שהפכתי בשבילם עולמות.
כן, כן.
זה נכון. זה באמת נכון.
אתם באמת הבזויים, הדוחים, העלובים והשפלים שבבני האדם, האין זה כך?
ועדיין הייתי עושה הכול אותו הדבר.
ועדיין הייתי מציל אתכם.
כי זה הבן-אדם שאני.
ואלו הדברים שאני עושה.
ועכשיו, ומה שכן, ומה שבכל זאת, ולמרות כל האמור לעיל, ולמרות שאתם באמת הבזויים, הדוחים, העלובים והשפלים שבבני האדם, אם יש דבר אחד שאני בכל זאת-בכל זאת לא ציפיתי לו, למרות שבמחשבה שנייה על מי לעזאזל אני עובד? ממכם ממזמן למדתי שאי-אפשר לצפות לכלום, מה שבכל זאת עדיין לא ציפיתי לו, זה שכאשר גיבורכם-מושיעכם מבקש שתמלאו שאלון של 5 דקות כדי לעזור לו לסיים את התואר, מתוך למעלה מ-20 אנשים שניצלו ושחייבים לו הכול, הוא יקבל מענה מ-3 אנשים בלחץ.
בושה. בושה. בושה.
תתביישו לכם.
תפחדו מאלוהים תפחדו.
אבל חלקכם הלא קטן לא מאמין באלוהים מלכתחילה, וזאת מתוך אובדן אמונתכם בעצם קיומו של האלוהים מתוך כיעורם הבוטה של נסיבות חייכם העשוקים.
מה שאומר, עכשיו כשאני חושב על זה, זה שליטרלי אין לכם אלוהים.
טוב, זה מסביר רבות
בכל מקרה, גלו קצת פחד מהאלוהים שאתם לא מאמינים בו, גלו קצת בושה שאין לכם, וגלו הכרת תודה מינימאלית שאתם לא מכירים, כן, למרות הכול, ועזרו לגיבורכם-מושיעכם עם עבודת הסמינריון שלו, ומלאו שאלון של חמש דקות בשביל לעזור לי לסיים את התואר, למרות שבואו נהיה כנים זה עם זה, זאת טיפה בים בהשוואה למה שאני מצידי עשיתי למענכם והמחירים ששילמתי כמו גם טיפה בים אל מול החוב שאתם חבים לי, אבל לא חשוב
גיבורים-מושיעכם שהציל אתכם מצפה לשצף קצף של הודעות פרטיות המבקשות את הקישור לשם מילוי השאלון.
אני מצפה לעוד לפחות שלוש מתנדבים.
קדימה, קדימה.
זריז.
צ'אפ-צ'אפ.
לגיבורכם-מושיעכם אין את כל היום.
אז אחרי כל מה שעשיתי בשבילכם, איך זה יכול להיות שרק שלוש חברים בפורום אקטואליה, מתוך לפחות עשרים אנשים, מילאו את השאלון שלי במטרה לעזור לי לסיים את התואר?
כן, זה נכון. כן, אתם כפויי טובה. כן, אתם חארות. כן, אתם המיץ של הזבל. הכול נכון. הכול ידוע. אף-אחד לא התלונן. אף-אחד לא הכחיש. הכול בסדר.
אתם זה אתם ואני זה אני, ולמרות שאתם זה אתם ודמותכם השפלה והבזויה ידועה ומוכרת לכל, מן הצד השני גם אני, ביודעי ובהכירי את דמותכם האמיתית מעוררת הבחילה והגועל, גם אני מצידי, גם אני זה אני, וגיבור אמיתי עושה את מה שצודק ונכון לא כי הוא מצפה לתגמול או להכרת תודה, אלא כי זה מי שהוא, וכי הדבר הנכון לעשותו, זה מה שגיבורים עושים.
וזה למה עשיתי את מה שעשיתי, למרות שכבר בזמן אמיתי אני ידעתי ואני ראיתי איזה יחס אני מקבל מכם בגלל קנאתכם העזה והחולנית בי ועדיין לא הפסקתי עד שהפלתי למענכם את הרודן, וזה למה גם מעולם לא שיניתי את דעתי או התחרטתי על שהצלתי אתכם, אפילו שאחרי שהצלתי אתכם, עדיין נהגתם בי בדיוק באותה הצורה, ואף הוספתם חטא על פשע, והוספתם והוכחתם לי עד כמה שאתם באמת הבזויות שבדמויות האדם, ולקחתם את כל ההישגים והמתנות של כל מה שהשגתי למענכם ונתתי לכם והפכתם את זה נגדי עצמי כנשק להשתמש בו נגדי בשביל לתקוף אותי ולחתור תחתיי על-מנת להביא מזור למכאוב הנורא של קנאתכם האדירה בי. קנאתם האדירה, הבוערת, השורפת והמשתוללת.
כמו לדוגמה כשפניתם כנגדי לאדמין שאני עצמי זה שהביא אותו בשביל להציל אותם, בשלל תלונות שקריות ומנותקות, בניסיונות לפעמים כושלים ולפעמים מוצלחים להביא לחסימתי.
כמו לדוגמה כשניצלתם את החיפוש שאני עצמי זה שהוביל לתיקונו בשביל לשלוף דברים מהאוב בשביל להציג אותי באור שלילי, כמו שקרים שדמיינתם ששיקרתי כי אתם מפגרים אז לא הבנתם את הכתוב.
כמו לדוגמה כשקיללתם אותי בקללות כה קשות, כה חריפות וכה מנותקות, שבתקופה שלפני שהורדתי את הרודן מכוחו, על מילים כאלו הייתם נחסמים על-ידו, כי אם הרודן חוסם אנשים ללא סיבה טובה, אז וודאי שנהג לעשות זאת במקרים מוצדקים, כמו קללות נגד גולשים אחרים.
כמו לדוגמה כשהצגתם את המילים שאמרתי נגד הרודן כחלק מההתנגדות אליו וכדי להציל אותכם מפניו, כל המילים האלו היו אמת דרך אגב, כדי להציג אותי באופן כוזב ושקרי כגולש שמדבר לא יפה או בצורה לא נאותה, בצורה שכמובן, מיותר לציין, מנותקת לחלוטין מהמציאות.
אם לנסות ולהשוות לדוגמה חיצונית ידועה ומוכרת, אז אולי אפשר להגיד שזה היה משהו בסגנון של "הימין הרדיקלי הישראלי יורק לביידן בפרצוף למרות שהוא הנשיא האמריקאי ששלח הכי הרבה נשק לישראל בהיסטוריה", למרות שגם זאת לא השוואה טובה מספיק, השוואה ראויה יותר ונכונה יותר למה שקרה פה ביני לבינכם, זה אם ישראל הייתה לוקחת את כל הנשק שביידן שלח לה ויורה אותו לא רק לא על עזה, אלא אפילו לא על אמריקה, אלא על הבית הלבן, ישירות על ראשו של ביידן עצמו.
כן, כן.
זה נכון. זה באמת נכון.
אתם, אתם.
האנשים שהצלתי.
האנשים שחייבים לי הכול.
האנשים שהפכתי בשבילם עולמות.
כן, כן.
זה נכון. זה באמת נכון.
אתם באמת הבזויים, הדוחים, העלובים והשפלים שבבני האדם, האין זה כך?
ועדיין הייתי עושה הכול אותו הדבר.
ועדיין הייתי מציל אתכם.
כי זה הבן-אדם שאני.
ואלו הדברים שאני עושה.
ועכשיו, ומה שכן, ומה שבכל זאת, ולמרות כל האמור לעיל, ולמרות שאתם באמת הבזויים, הדוחים, העלובים והשפלים שבבני האדם, אם יש דבר אחד שאני בכל זאת-בכל זאת לא ציפיתי לו, למרות שבמחשבה שנייה על מי לעזאזל אני עובד? ממכם ממזמן למדתי שאי-אפשר לצפות לכלום, מה שבכל זאת עדיין לא ציפיתי לו, זה שכאשר גיבורכם-מושיעכם מבקש שתמלאו שאלון של 5 דקות כדי לעזור לו לסיים את התואר, מתוך למעלה מ-20 אנשים שניצלו ושחייבים לו הכול, הוא יקבל מענה מ-3 אנשים בלחץ.
בושה. בושה. בושה.
תתביישו לכם.
תפחדו מאלוהים תפחדו.
אבל חלקכם הלא קטן לא מאמין באלוהים מלכתחילה, וזאת מתוך אובדן אמונתכם בעצם קיומו של האלוהים מתוך כיעורם הבוטה של נסיבות חייכם העשוקים.
מה שאומר, עכשיו כשאני חושב על זה, זה שליטרלי אין לכם אלוהים.
טוב, זה מסביר רבות
בכל מקרה, גלו קצת פחד מהאלוהים שאתם לא מאמינים בו, גלו קצת בושה שאין לכם, וגלו הכרת תודה מינימאלית שאתם לא מכירים, כן, למרות הכול, ועזרו לגיבורכם-מושיעכם עם עבודת הסמינריון שלו, ומלאו שאלון של חמש דקות בשביל לעזור לי לסיים את התואר, למרות שבואו נהיה כנים זה עם זה, זאת טיפה בים בהשוואה למה שאני מצידי עשיתי למענכם והמחירים ששילמתי כמו גם טיפה בים אל מול החוב שאתם חבים לי, אבל לא חשוב
גיבורים-מושיעכם שהציל אתכם מצפה לשצף קצף של הודעות פרטיות המבקשות את הקישור לשם מילוי השאלון.
אני מצפה לעוד לפחות שלוש מתנדבים.
קדימה, קדימה.
זריז.
צ'אפ-צ'אפ.
לגיבורכם-מושיעכם אין את כל היום.


