לא נרדמנו

לא, אני מתכוונת שאי אפשר לדעת

בוודאות שבטוח בטוח בטוח היא תהיה ככה. הנה דוגמא שלא קשורה בסוסים אבל מראה שלא תמיד מה שחושבים מתקיים: בבית הספר היסודי שלי הייתה פינת חי טיפולית ועדיין יש. אני הייתי אחת המדריכות שם וחוץ מזה גם הייתי עושה מעקב אחרי כל בעלי החיים שבפינה וכל סוף שבוע בודקת אם שי סימנים למחלות או רעשים מוזרים בנשימה וכו'. באחד הימים ראיתי שאחת השרקניות כמעט ולא זזה. היא הייתה חלשה, הנשימה לא הייתה ממש סדירה וכשבדקתי אותה ראיתי שהיא לא יכוטלה להזיז את שתי הרגליים האחוריות שלה ושהן נפוחות. היא גם הייתה חמה. כשאמרתי את זה לאחראית על הפינה שעברה קורס וטרינאריה היא אמרה שאחד הדברים שבגללם זה קרה זה חוסר בויטמין סי ושרוב הסיכויים שהשרקנית תמות. גם שאר המדריכים היו בטוחים שהיא תמות. אני אמרתי לה שאני רוצה לנסות ולעזור לה. בכל יום נתתי לה לשתות מבקבוק של מכרסמים טיפה אחר טיפה וחתכתי לה את האוכל כדי שהיא תוכל לאכול והרטבתי אותה כדי שירד לה החום ונתתי לה את התמיסה של הויטמין סי ונתתי לה אהבה וטיפלתי בה ככה במשך יותר משבועיים. אחרי בערך שלושה שבועות כשבאתי לראות מה איתה היא התרוצצה בכלוב שלה. היא לא מתה למרות שכל שאר המדריכים אמרו את זה והאחראית אמרה שרוב הסיכויים שהיא תמות. אני נתתי לה נסיון ובעזרת טיפול טוב ואהבה היא הצליחה להשתקם ולהבריא. לא תמיד אפשר לקבוע איך בעל החיים יהיה אחרי שיטפלו בו ויעזרו לו. לפעמים שי הפתעות וקורים דברים לא צפויים.
 
אחרי שסיימתי להגיב אתמול בדיון אז

נכנסתי לגלריות ואז הגעתי לשלך וראיתי את התמונות של תות (בפעם הלא יודעת כמה) וחשבתי 'הורסמאן ביקש תמונה של סוס מדהים מסוס של נייר ומישהי שמה תמונה של סוס שבאמת נראה יפה ומקסים. אז למה cowgirl Ms לא שמה תמונה של תות?' והנה שמת.
 

cowgirl Ms

New member
חחחח חמודה ../images/Emo6.gif../images/Emo80.gif

אני קוראת מחשבות.
 

SNTQ

New member
../images/Emo10.gif צחי אני כל כך מצטערת שאני לא

מגיעה.. בין מגן לבגרות אני מנסה למצוא זמן לנשום גם.. אבל ברגע שהחודש הזה נגמר אני מגיעה
 
מחכים לך

אם כי מקווה מאד לנקות את האורווה לבתים מה שיותר מהר ואולי לחזור שוב לשבוע שבועיים של אורווה ריקה. כשכבר סגרתי על בית ל7 החמורים הנותרים, אספנו את החמור המדובר. צ.
 

SNTQ

New member
../images/Emo9.gif

אם הם רק יכולנו להבין אותם,היית רואה כמה הם מודים לך על העזרה הרבה שאתה מושיט להם..
לקראת סוף החודש אני אדבר איתך ונראה מה המצב
 

soosapir

New member
הגיעה אלינו לחווה ביום ראשון

סוס כהה, רזה,עם גרדות,פצעים..מה לא?!כעת אנחנו מטפלים כל יום,שמים לו פולידין,אלוורה..תראו תמונה שלו(יש 2 תמונות)
 
גם לנו יש סוסה חדשה

עם פצעים והיא בתתת תזונה אבל אנחנו נטפל בה והיא תחלים ותהיה הסוסה האפורה הכי יפה יש
 

soosapir

New member
אבל היא נראית--

נראה לי יותר טוב,זתומרת לא רואים לה את הצלעות ואין לה כל כך פצעים.. היא נראית טוב.
 
למעלה