לא נרדמנו

הורסמאן

New member
פליפרית הציללללללללי

שימי לב פליפרית, פעם גם את היית מתווכחת ככה. :)))))))
 
זה נכון

בל אני מסכימה עם כל עולמי, שכשהיא תשמין ותבריא ותתמלא שרירים, היא תהיה סוסה מרשימה. אני שמחה בשבילה שהיא הגיעה לידיים טובות. וכל הכבוד, אנה, על הטיפול המושקע
 

הורסמאן

New member
מזכיר לי

אדם יקר שפעם שאל "איך היא?" על סוסה בת 9 שהוא קנה לידיד שלו. אמרו לו תראה, היא קצת קטנה וקצת רזה. אז מה, הוא אמר, אצלי היא תשמין ובאומרו זאת הסתכל על ידיו (כשהוא מרחיק האחת מהשניה בהדגמה להשמנה) וכשהעביר את המבט מיד ליד, אמר/קבע, בשיא הרצינות שלוותה בהגיון מושלם, ותגבה. הסוסה בתמונה יכולה להשתפר המון, ובעזרת הטיפול שאנה תשקיע אין לי ספק שכך יהיה, אך היא לעולם לא תהיה סוסה מרשימה. נראה לי שחשוב לדייק בדברים כאלה, זה חלק בלתי נפרד מהבנה כללית בסוסים.
 

הורסמאן

New member
זאת בדיוק הבעיה

אך אין לכך סיבה מוצדקת, ובין אנשי סוסים התופעה הזאת לא קיימת. יכולים להיות איבחונים מסויימים שתלויים בדיעה כזאת או אחרת, אך אם את יודעת על מה את מדברת, כשתאמרי לי סוס מרשים, אני אדע פחות או יותר למה לצפות. בדומה לגובה, צעד, או מצב גופני.
 

הורסמאן

New member
יכול להיות

שקל להרשים אותך,:) אבל עדיין יש צורך שכשמתארים משהו כיפה, מרשים, מדהים, להצמד למוסכמה כללית, ולא לפי מה שנראה לך באופן אישי. בעצם זה די מתחבר להודעה על צבע שרשמתי לך בשרשור השכן. קשה (היום פחות מבעבר, אך עדיין קשה) בארץ לקבל תיאור סוביקטיבי על סוסים. אולי הבחנת בכך כשחיפשת סוס לקנות. הסיבה נעוצה בכך שהתיאורים אינם נשענים על מוסכמה קיימת, אלא על התרשמות אישית, לא תלויה, כגון זאת שהראית כאן. האמת היא ש"סוס מרשים" זהו מושג קל ל"כימות" ממש כמו סוס גבוה, סוס נמוך או סוס רזה. למרות שגם אלה מושגים יחסיים, אי אפשר לטעות בהם.
 
ולכן לא בחרתי

בסופרלטיבים כמו יפהפיה או מדהימה. בעיני, יש לה פוטנציאל להיראות מרשימה. אם הפוטנציאל יתממש, זה כמובן תלוי בכל מיני משתנים, כמו סוג העבודה, התפתחות השרירים, השיפור במראה - ובתנועה שהיא תפיק. אני בטוחה שאם סוסה כזאת - מטופלת, מבהיקה ושרירית, תיתן גם תנועה טובה מאוד, היא תהיה מקסימה ממש.
 

cowgirl Ms

New member
מה תמיכה ../images/Emo3.gif../images/Emo80.gif

סתם מצאתי עוד מקום לדחוף תמונה של המהמם שלי
 

הורסמאן

New member
כן, אך

נשאלת השאלה אם הסוסה דנן, תוכל להראות כך כשהיא תשמין ותגבה. התשובה הפשוטה היא לא.
 
למעלה