לא נעים בכלל...

Double DU

New member
ענבלו'ש אל תקחי ללב

אני רציתי שהם יצליחו לשם שינוי באנטרטוטו,אבל די צחקתי ששמעתי על החמישייה שהם חטפו. אבל יפה על הפירגון שלך,הוא כל כך חסר במדינה הזאת.
 
מסכים איתך ביתר היום ביישו את ישראל

מילא להפסיד 5-1 לבירן מינכן או 3-0 לאייקס בליגת האלופות כמו מכבי תל אביב.אבל להפסיד 5-1 לקבוצה קיקיונית שמכבי חיפה היתה עוברת בלי בעיות. מיליגה דפוקה כמו הליגה הצכית זה כבר מוגזם בושה לביתר בושה לכדורגל.ביתר תמיד הביאה בושות בארופה.והם עוד רוצים ליזכות באליפות שימשיכו לחלום
 

adir1986

New member
בכל אירופה יש תוצאות כאלה..אז?

רוזנבורג הפסידה פעם לקבוצה בינונית כמו פריס סן זרמן 7-2 לה קורניה הגדולה הפסידה למונקו 8-3..ככה שצריך להבין שבכדורגל הכל יכול להיות..כל קבוצה חוטפת גולים אפילו הגדולות היותר, זאת לא בושה לישראל בכלל כי אף אחד לאט מצפה ממנה לכלום
 
אדיר. מתי תבין שאף אחד לא מקשיב

לשטויות שלך בישראל יש כדורגל עובדה שיש השגים והליגה הישראלית מדורגת במקום ה15 בארופה בהשגים אז שב בשקט ולך ליכתוב שטויות במקום אחר.
 

adir1986

New member
בניון..מתי תבין שאף אחד לא שם עליך

יוסי בניון..אם אתה היית שחקן כזה תותח אז כל אירופה היית מתנפלת עליך..אבל רואים שאפילו הקבוצות הכי קטנות באלופה בכלל לא שמעו עליך..ככה שכל הרעש עליך זאת רק התקשורת העלובה שלנו ניפחה..הרי בלי התקשורת אף אחד לא היה מכיר אותך..עובדה שבאירופה אתה שחקן פשוט מאוד. אגב,אני יכול לומר לך שעוד מעט אולי תשחק באנגליה..אבל לא בגלל שאתה שחקן גדול אלא הכל בזכות פיני זהבי שקנה את הכרטיס שלך מסנטאנדר..ככה רק בגלל שאתה שחקן חופשי אז לא תהיה לך בעיה למצוא קבוצה. ז"א שאם לא היית חופשי אז היית מחכה עוד עונה בתחתית הליגה הספרדית. ככה שאתה מעריץ שחקן קטן בקנה מידה ישראלי שרק התקשורת בארץ עשתה ממנו מתוקשר וזה הכל!!!
 
תודה שאשיתה מימני יוסי בניון. ילאה

בי טסתי להיתרשמות בויארל אולי בדרר יראה אותי הסקאוט של ריאל מדריד בכלל יהיה טוב איזה כיף אני יוסי בניון
 

adir1986

New member
לא בטוח שהיית רוצה להיות כמוהו

חחח מה כ"כ, כייף בלהיות יוסי בניון,שאף קבוצה באירופה לא רוצה אותו..מי שעשה אותו גדול זאת רק התקשורת העלובה בארץ שמתפרנסת מכותרות שלא קשורות לספורט. במהלך החודש האחרון לא היה יום שהתקשורת לא הדביקה ליוסי קבוצה..אני יכול לומר שכל הפירסומים שכאילו ניוקאסל סוסיאדד והאחרות רצו אותו..זה הכל שקר לא היה ולא נברא..כרגיל אפשר להבין שזה פורסם רק בארץ. אגב יוסי כבר איזה 3 שנים בספרד אני מניח שאם הוא היה כזה טוב..אז הסקאוט של ריאל היה מבחין בו..נכון ? דבר אחד בטוח..שיוסי ימצא לעצמו עוד מעט קבוצה(כנראה באנגליה) הכל בזכות זהבי שקנה את כרטיסו ככה שעכשיו הוא שחקן חופשי וכל קבוצה יכולה לקחת אותו. ככה שבלי זהבי הוא עוד היה תקוע בתחתית הליגה הספרדית..שואל למה<? בגלל שאף אחד לא רוצה לקנות אותו!!!
 
הבעייה היא

שהשטויות שלך כרגע מובילות במצעד השטויות השנתי על השטויות שלו. מקום 15 באירופה תסלח לי זה גרוע מאוד, אם נוציא לרגע את הליגות המפורסמות (אנגליה, איטליה, ספרד, צרפת וגרמניה), את הליגה הסקוטית, האוקראינית ועוד כמה ליגות שלא שמעו עליהן, תבין שהליגה בישראל גרועה מאוד... חבל שאתה מתעקש כי כרגע רק אתה מאמין לשטויות שאתה כותב
 

adir1986

New member
הבעיה שאתה חובבן כמו הכדורגל הישראל

ישראל לא מקום 15 בעולם...זה מזכיר לי את הדירוג של הנבחרות רק בשנים האחרונות היינו פעם במקום 67 בערך אחרי זה בסביבות ה40 ועובדה ששום דבר לא השתנה ככה שכל הדירוגים האלה שווים לתחת הם ממש לא משקפים את המציאות.. אתם מסתכלים לפי הדירוג של הנק' שהקבוצות שלנו צברו באירופה אבל זה לא אומר שהליגה באמת מקום 15 באירופה. ישראל מעולם לא הייתה באליפות אירופה (מונדיאל רק פעם אחת לפני 35 שנה) ורק פעמיים בליגת האלופות. ככה שזה נקרה ליגה חובבנית.
 
אויש אתה דפוק

תסתכל שוב על ההודעה שלי. עכשיו אתה רואה שאמרתי מקום 15 באירופה ולא מקום 15 בעולם? תחשוב לפני שאתה מדבר, ומאז שהגעת לפה אתה פשוט מדבר שטויות. אתה לא צריך ללמד אותי שהליגה שלנו חובבנית, על אף גילי המופלג (14) אני יודע את זה. ישראל היא הליגה ה-15 בטיבה באירופה, אין לך איך להתווכח עם זה.
 

adir1986

New member
חחח ילד אתה ממש../images/Emo163.gif

ישראל לא 15 בעולם ולא באירופה...איטליה ספרד צרפת גרמניה אנגליה(5 המעצמות באירופה) שבדיה,אוקראיניה,בלגיה,הולנד,רומניה,רוסית,צ'כית,אוסטריה,פולנית,פורטוגל,שוויצרית,דנית, הבאתי לך לפחות 17 ליגות שהרבה יותר טובות מהליגה הישראלית.. אז ילד יש לך עוד הרבה מה ללמוד..אבל זה בסדר לא ציפיתי שבגילך המופלג תבין משהו!!!
 
../images/Emo6.gif

הליגה הפולנית??? חחחח יוסי בניון המלך יאהב את זה.... מי האלופה שם? צ.ס.ק.א ורשה? והליגה האוסטרית לא יותר טובה מהליגה שלנו... חוץ מגאק גראץ שהייתה באופ"א (בזמן שמכבי ת"א הייתה בצ'מפיונס) אין שם קבוצה טובה ולא, שטורם גראץ היא לא קבוצה טובה... והליגה השוויצרית ממש לא יותר טובה מהליגה שלנו. (היו לה בכלל נציגות באירופה?) וגם הליגה הדנית חוץ מברונדבי (זוכרים? הובסו 6:2 ליונייטד בזמנו) ומפ.צ. קופנהאגן לא שווה גרוש. הילד הלא מפותח פה הוא אתה, אז בוא אלי פעם הבאה עם בדיחות קצת יותר טובות.
 

adir1986

New member
חחחח../images/Emo8.gif

לדנים ולאוסטרים ולשוויצרים היו כמה קבוצות כבר בליגת האלופות..והנבחרות שלהן יותר טובות משלנו מפני שכל התותחים שלהם משחקים באירופה...בישראל השחקן שנחשב עלק הכי בכיר ( בניון)לא מסוגל למצוא לעצמו קבוצה באירפה..אז רואים שהפערים גדולים. באוסאטריה יש את אוסטריה וינה שהיא יותר טובה ממכבי חיפה. תשאל את מכבי ת"א אם הם זוכרים את גראסופרס משוויץ וגם באזל הייתה בליגת האלופות. בישראל יש רק את מכבי חיפה שמשחקת רק בסיבוב השני במוקדמות וגם שם אף אחד לא סופר אותה. אז מי שבאמת לא מפותח וחי באשליות זה אתה..כי אלה נתונים שקורים בשטח.
 
הליגה השבדית פחח הליג הליגה הדנית

עוד יותר מצחיק.הליגה השבדית מדורת במקום ה22. שנים שום קבוצה מישם לא הצליחה לעבור שני שלבים בארופה. הליגה הרומנית אני נישכב על הריצפה מיתגלגל מיצחוק אכשיו האלופה שם בקושי מצליחה לעבור את השלב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות הליגה הפולנית מיתחרה איתנו על המקום ה 15 אנחנו מקדימים אותם למרות ששום קבוצה פולנית לא הגיע לליגת האלופות לא שאני זוכר אולי ליפהי 20 שנה
 
היתבלבלתה בין הליגה השבדית לניבחרת

השבדית הניבחרת השבדית אולי במקום הזה. הליגה בשבדיה זה ליגה גרוע וחובבנית
 

adir1986

New member
מממש לא..אני אפילו מחזק אותם

מהליגה השבדית יצאו איברהימוביץ ליונברג ברולין ועוד הרבה תותחים שמשחקים בכל אירופה..ככה מה שבטוח ששם יש שחקנים יותר טובים מישראל..מי שחובבנים זה רק הליגה הישראלית...הליגה השבדית פחות או יותר ברמה שלנו בגלל שהשחקנים הטובים משחקים בקבוצות הגדולות באירופה...בישראל השחקן אולי הכי טוב..(בניון)..לא מסוגל למצוא לו קבוצה באירופה..ראית איזה יופי?
 
למעלה