לא נמאס לכם לשמוע על סוסים מורעבים?

קונצרטה

New member
לא נמאס לכם לשמוע על סוסים מורעבים?

רק משטרת בעלי חיים ארצית תשנה את כללי המשחק. דר' גלאס ודומיו ישנו את דרכיהם רק אם נפעל לתודעה ציבורית שחיי בעלי חיים הם לא הפקר. לא ע"י השתלחויות בפורומים אלא ע"י עבודה סיזיפית, הכנת תכנית מתאימה והצגתה בפני הנוגעים בדבר בכנסת. את התודעה הציבורית ניצור באמצעות אמצעי התקשורת. אנחנו עדיין קולטים אנשים חכמים, רהוטים, רצוי מתחומי המשפט והתקשורת (אבל לא רק)לבוא ולעזור. נא להפסיק לקטר ולהיות סקפטי! המדינה מחורבנת והיחס לחיות מחפיר אבל אנחנו נשנה. מספיק עם מלחמות היהודים הגיע הזמן לפעול. מי שבאמת רוצה לראות בארץ משטרת בעלי חיים שמצילה בעלי חיים בכל שעות היממה, מי שרוצה לדעת שיש משטרה שתציל בעלי חיים מידי מטורפים שמתעללים בהם, מי שרוצה שבמדינה הזאת תהיה משטרה כמו זאת שיש באנגליה, שיבוא ויתרום מזמנו מהידע שלו, מהרעיונות שלו כדי לבנות תכנית אותה נציג בפני שר הפנים, שר המשטרה, שר הבריאות ובפני כל חברי הכנסת. וזכרו, אם נאמין נצליח!!! נא השאירו הודעות בתיבת המסרים. + הוספת תגובה
 

PinkHorse

New member
סה"כ את צודקת..

נורא נמאס לשמוע על כל המקרים הדוחים שקורים לבע"ח ולא רק לסוסים! כמה שלא נתנדב ונעזור תמיד יש חראים שיהרסו יפגעו וישבשו משהו...אז אפשר לנסות אבל אני לא כל כך בטוחה שנצליח!
מה דעתם לעשות עצומה?
תגיבו בבקשה!
 

אבו-דני

New member
סוסה ורודה, הרפיון שאת מפגינה....

--- מזיק מאוד למערכה בניסיון להפוך סביבה ידידותית עבור חיות את המדינה. אספר לך שפעם היה נהוג בידי הישראלים, לקטוף פרחי בר בשדות הפתוחים. עד שהרשויות יצאו למערכת הסברה לא בטלויזיה, אלא בבתי הספר וברדיו על ידי שיכנוע הילדים למנוע את קטיף פרחי הבר גם על ידי מבוגרים. הידעת שקטיף פרחי הבר הפסיק כמעט לחלוטין?
 

אבו-דני

New member
מעשה מבורך ו....גם סיפור שהיה

--- ב-1990 נסעתי על אופנועי באיזור לוד העתיקה (החלק הצפוני) כהבחנתי בסוס כחוש שגורר עגלת אבטיחים שממנו גדולה פי שלושה... עקבתי אחר העגלה ועשיתי מחקר היכן הם גרים על מנת להזעיק עזרה (אז עדיין לא היו פאלפונים). לאחר שעשיתי שיחות אין סוף הופנתי"לתנו לחיות לחיות"- אתי אלטמן (שהאל יברך אותה), הלז הופיע בתוך 40 דקות עם ןטרינר ועוד עוזר, פנינו למשטרה שתבוא לסייע לאחר שהוטרינר קבע שיש בהחזקת הסוס עבירה לכאורה.. לא תאמינו אבל המשטרה הגיע וסייע לנו לחלט את הסוס שהועבר לחוות יהלום (אצל ברידגיט סולימני) בכפר הנגיד. לאמר בכנות כאשר ניצל הסוס היינו כחולמים, הניתן להציל סוס במדינת היהודים?..והתשובה היא כן רבתי!!! אם רק עושים, ניתן להציל וניתן גם למנוע התעללות בידי עבריינים כל מה שצריך זה להביא לידי הרשויות את המידע על כל זב חוטם אכזרי. ולא להמתין שמישהו אחר יעשה העבודה במקום העד המיידי.
 
למעלה