לא ניתן למצוא את הבלוג בחיפוש

litterat

New member
לא ניתן למצוא את הבלוג בחיפוש

שלום לאחר 4 חודשים עדיין שום חיפוש משום צורה לא מצליח לעלות את הבלוג שלי בתוצאות כולל מילים שאינן נימצאות בשום מקום אחר כמה זמן אם בכלל האינדקס של החיפוש מתעדכן? האם הבלוג פתוח לחיפוש למנועים אחרים כגון goolge walla ואחרים?
 

litterat

New member
זה קצת מצחיק

מכיוון ומי שמחפש לא יודע את שם הבלוג בדר"כ אלו אנשים שמכירים אותי או את המקרה ולכן המילים יהיו יותר לכיוון התוכן של הבלוג ולא לשם כגון נחמיה, ליטר, איה, דרור, איתמר, וכ"ו יחד עם קומבינציות שלהם אני עליתי על הבעיה לאחר שחבר שלי שמע על הבלוג ניסה למצוא אותו ולא הצליח לאחר מיכן אני ניסיתי ושוב לא הצלחתי נסה לחפש בלי ידע מראש על בלוג או שמו כמו במצב אמיתי תודה מראש מנחמיה
 

litterat

New member
דוגמאות

נחמיה ליטרט איה דרור איתמר דרור + איתמר + איה נחמיה ליטרט דרור+ליטרט וכ"ו
 

litterat

New member
אני לא מבין

מה אתה רוצה הבלוג שלי לא מופיע גם בלינקים ששלחתה מה היתה כוונתך פרט, הסבר נמק
 
בבלוג שלך

לא מוזכרות כלל המילים "נחמיה" ו "ליטרט" כפי שכתבת אותן כאן. החיפוש לא יכול למצוא יש מאין. המילים "איה" "דרור" "איתמר" הן מאוד נפוצות והן מופיעות בהרבה בלוגים לכן מתקבלות המון תוצאות שאני בטוח שאם תחפש טוב תמצא את שלך ביניהן. חיפוש שערכתי על המחרוזת "איה דרור ואיתמר" מוצא רשומה מהבלוג שלך בתוצאה שניה.
 

litterat

New member
היי הבלוג שלי לא נימצא ....
בכלל גם לא דרך ממש הניהול
 

NIRIT670

New member
שלום אפשר לדעת מה קורה עם הבלוג שלי הוא התאדה לייקום, יש לי שם חומרים שאין לי גיבוי והם עמל של שנים!!! הלינקים שיש לי לבלוג או לשירים לא עובדים!!
 

litterat

New member
התמיכה עזרו לשחזר אבל לא הכל
נסי לבקש מהם אני מקווה שרוב החומר הם יצליחו
אני גם במצב לא קל כי המון חומרים רגשיים הלכו לאיבוד
לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות
 
למעלה