לא ניתן להכנס לצאט בשם עברי

לא ניתן להכנס לצאט בשם עברי

שלום רב, מאתמול אני לא מצליח להיכנס לצט הבסיסי כאורח עם שם עברי הוא רושם את השם כגיבריש, כמו כן לא מצליח אותו דבר בצאט המתקדם רק שאני בוחר יוזר באנגלית זה מצליח מה הסיבה?? האם זה קורה גם לאחרים?
 
ניסיתי זה לא עזר

אני גם לא מצליח לפתוח בלוג ,רואה מסך לבן בלבד לדעתי יש בעיה ב JAVA,מצליח להכנס רק עם שם באנגלית כל שם שאני רושם בעברית מופיע כגיבריש בצאט, יש הודעה שהשם לא חוקי ונסגר הצאט. האם יש עוד אנשים שניתקלים בבעיה זאת, מחקתי את כל הקבצים הזמניים ולא עזר, שיניתי גם תקידוד לעברית בחרתי בעברית חלונות. אשמח לעזרה בהקדם.
 

X ר ת ו ר

New member
../images/Emo221.gif

נסה למחוק את רכיב הג'אווה ולהתקין את הרכיב שנמצא במאמרים בראש העמוד. בהצלחה.
 
התקנתי מחדש וכרגע זה עובד

אני לא ממש ידעתי את מוחקים את רכיב ה JAVA אז התקנתי פעם נוספת את ה JAVA דרך המאמרים וזה עובד. בכל אופן תודה על העזרה. אם תוכל לכוון אותי איך מוחקים את רכיבי ה JAVA אני אשמח
 
עשיתי מה שאמר לי התומך אבל

לא מחחקת את ה JAVA אלא התקנתי מחדש יש בהודעות הרצות JAVA והורדתי שוב ואז זה הסתדר, בינתיים המחשב בסדר. תמחוק גם קבצים זמניים יכול לעזור ותמחק קוקיז בהצלחה
 
אני מתפלא על ההנהלה!

שלום לכולם אני גולש בחדר ערבים אך נדמה לי שיש לנו מנהל שעוד חי באוהל על איזה גבעת הר וגולש דרך מחשב נייד!!!! אני לא מצליח להיכנס לחדר עם השם הזה שהוא יונק פטמה למראת שהרשת עצמה אישרה את השם הזה . לא יודע מה הבעיה עם השם הזה אלא אם כן שהמנהל הזה מתחיל להשתולל עם הגולשים. מצידי אני אוציא לו את הנשמה עד שיתחנן שאפסיק מזה .. אולי ההנהלה תסביר למנהל שאני קורא לו ....חבל להגדיר אותו אפילו ! אין לו הגדרה.. אני עד רגע זה חסום מלכנס לחדר ! אגב שם המנהל הזה הוא...מוחמד5 או מוחמד0 לא ברור לי אבל הנהלת האתר מכירה אותו טוב.. זאת בעיה בשבילי שאני לא נכנס בשם שאושר על ידי ההנהלה! תודה רבה לכם.
 
למעלה