לא נהנית מיחסי מין בחדירה

  • פותח הנושא dl92
  • פורסם בתאריך

dl92

New member
לא נהנית מיחסי מין בחדירה

לעידן שלום,
אני לא נהנית בכלל מיחסי מין בחדירה, לעיתים הם כואבים, ולעיתים פשוט לא משפיעים בכלל, ואפילו מורידים לחלוטין את החשק המיני.
אני תוהה אם זה נובע מבעיה פיזיולוגית, פסיכולוגית (לדעתי לא), או אולי אני פשוט א-מינית (אפורה).
אני נהנית ויכולה להגיע לאורגזמה במצבים מסוימים עם בן זוג כאשר היא ללא חדירה (אורגזמה של הדגדגן).
אשמח לקבל ייעוץ אם אפשר לשנות את זה, ואם כן, אז כיצד?
רכשתי דילדו שנראה כמו איבר מין גברי, בגודל, צבע ומרקם. וגם איתו אני באותו מצב. זה מאוד מתסכל אותי ופוגע במערכות יחסים שהייתי בהם.
אודה על עזרתך,
ד.
 
dl92 שלום

לא אחת נכנסת לקליניקה שלי בחורה, לפעמים לבד, לפעמים בליווי בן זוגה ומתלוננת על כך שהיא לא יכולה להגיע לאורגזמה מחדירה. הזוג מתאר כל חוויה מינית שלהם שבעזרתה ניסו להביא את עלמת החן לאורגזמה המיוחלת. פליקלקים צוקהרות, צעצועי מין ושאר גדג'טים, כל אלו ואחרים במסע לכיבוש האורגזמה הווגינאלית, אך.....לשווא.
לאחר התיאור המפורט ו"סוחט הדמעות" אני עונה להם באופן מאוד ישר וישיר: "וואלה אם הייתי יודע איך לגרום לאישה כזו או אחרת להגיע לאורגזמה מיחסי מין מלאים, לא הייתי יושב כאן"
לא, אני לא יודע לא כגבר ולא כמטפל להביא אישה לחוות אורגזמה מחדירה.
לגבי האורגזמה... חשוב לדעת שרוב הנשים אינן מגיעות לאורגזמה בחדירה (יותר מ-75%) והן מסוגלות להגיע לאורגזמה רק ע"י גירוי חיצוני, ישיר בדגדגן.
פרויד הבחין בין אורגזמה נשית שמושגת באמצעות הדגדגן,וגרס כי זו אורגזמה שאינה בוגרת ונשית, לבין אורגזמה נרתיקית שמושגת בחדירה, אליה התייחס כ"דבר האמיתי".
בשנות ה-50 טען קינסי שיכולתן של נשים לחוות אורגזמה באוננות גבוהה יותר מאשר במגע מיני עם גברים.
בשנות ה-60 של המאה הקודמת (וואוו נשמע מזמן, אבל זה פחות מ50 שנה!) ערכו מאסטרס וג'ונסון, מחקרים מקיפים בנושאי מיניות וקבעו שהאורגזמה הנשית היא תוצאה של תהליך נוירולוגי פיזיולוגי ופסיכולוגי שמאוד דומה במהלכו אצל כל הנשים, ומושג בעיקר על-ידי גירוי הדגדגן ולא ממגע מיני מלא!
הפות והנרתיק אצל האישה בנויים כך שמרכזי הרגישות העיקריים הם בדגדגן ובשליש החיצוני של הנרתיק ואילו האזור הפנימי של הנרתיק לא כל-כך רגיש לגירוי. (אם כי עדיין קיימים הבדלים קטנים בין אישה לאישה).
מצב זה גורם לכך שבזמן המגע המיני, הגבר מקבל גירוי ישיר לאורך הפין והאישה מקבלת גירוי לשליש החיצוני של הנרתיק ורק גירוי עקיף בדגדגן.
רוב הנשים מגיעות לאורגזמה מגירוי ממושך של הדגדגן ושל החלק החיצוני של הנרתיק, ביחד עם מגע מהנה בכל חלקי הגוף. זוגות רבים משלבים גירוי ישיר בדגדגן תוך כדי יחסי המין.
לגבי אורגזמה בחדירה, יש נשים המדווחות על הנאה ואורגזמה ממגע בנקודת הג'י.
קיומה של נקודת ה-ג'י שנוי במחלוקת בין אנשי המקצוע.עד היום עדיין לא הוכיחו את קיומה באופן וודאי וחד משמעי מבחינה אנטומית. אלו הטוענים שהיא אכן קיימת אומרים שזהו למעשה עצבוב- ריכוז של עצבים- שהמשכו הוא הדגדגן. אחרים גורסים שאלו הן בלוטות המייצרות סיכוך בנרתיק והן תולדה של מה שאולי לא התפתח להיות בלוטת הערמונית של הגבר. יש נשים שחשות את המיקום של אזור נקודת ה-ג'י, אחרות... עדיין מחפשות אותה.
בהנחה שהיא קיימת, היכן היא בדיוק נמצאת?
נקודת הג'י, או בשמה הפחות מוכר "נקודת גרפנברג", נקראת על שם ד"ר ארנסט גרפנברג, הגינקולוג הגרמני שגילה ותיאר אותה לראשונה בשנת 1950. הנקודה היא למעשה אזור קטן הנמצא בקדמת דופן הנרתיק העליונה, בעומק של כ־3־5 סנטימטרים לכיוון דופן הבטן. מיקומה שונה מעט מאישה לאישה, והיא עשויה להיות ממוקמת במרכז הנרתיק או בזווית של 45 מעלות ימינה או שמאלה לכיוון מרכז הנרתיק. ד"ר גרפנברג גילה כי גירויו של אזור ארוגני זה מסב הנאה וגורם לאורגזמות עזות. עם זאת, עצם קיומה של הנקודה שנוי במחלוקת, ולא מעט גינקולוגים מפקפקים בכך.
ואיך מוצאים אותה?
מציאת הנקודה נעשית ע"י החדרה של אצבע לתוך הנרתיק, כשכריות האצבע מופנית לכיוון הפופיק ואמורה לנוע ב-45 מעלות לכאן או לכאן- כמו תנועת ידיים של "לא".אם וכאשר מוצאים את הנקודה, יש להזיזה בכיוון "בוא הנה" על מנת לעורר גירוי. הזזת האצבע בעדינות, תביא נשים להרגיש גבשושית שהמגע בה יעשה להן מאוד מאוד נעים, או לחילופין האישה תרגיש רצון למתן שתן- כיוון שנקודה זו קרובה לשלפוחית השתן. ישנן הרבה נשים שלא מוצאות הנאה במגע ידני בתוך הנרתיק או חשות שזה סתמי – זה כמובן לא אומר שמשהו לא תקין אצל אותה אישה אשר אינה נהנית, זה מאוד אינדיווידואלי.
אם באצבע העניין עובד, אזי קל וחומר שבמידה ואכן קיימת רגישות גבוהה בנקודה,אז מגע מיני מלא, יעשה גם הוא את העבודה.


אפשר להגיע לאורגזמה רק ממגע בנק' ה-ג'י?
כאמור רוב הנשים מגיעות לאורגזמה ממגע בדגדגן.חלקן מגיעות מיחסי מין מלאים- אך לא ניתן לומר בוודאות אם האורגזמה הנרתיקית היא אכן עקב מגע בנק' ה-ג'י. הסתייגות זו נובעת מהעובדה שיש נשים אשר בזמן מגע מיני מלא, מופעל אצלן לחץ גם על הדגדגן. לחץ זה נגרם בעיקר בתנוחה שהאישה מעל לגבר. בתנוחה זו, כאמור, יש לחץ של עצם החיק של הגבר על דגדגנה של האישה בזמן החדירה. יחד עם זאת יש נשים, המדווחות על כך שהן מגיעות לאורגזמה מיחסי מין מלאים נטו. אין לי ויכוח איתן!

לסיכום:למרות ששכיחות הקושי לחוות אורגזמה בקרב נשים מגיע לכ 30%, (אבל זה כבר במשגל הבא) רוב הנשים מגיעות לאורגזמה ממגע כזה או אחר בדגדגן. אי לכך כדאי להירגע ולא להפוך את חיי המין שלכן למסע בעקבות נקודת ה-ג'י וכיבוש האורגזמה הנרתיקית, אלא פשוט ליהנות מהקיים.


עידן מיליצ'ר
 

dl92

New member
לעידן תודה רבה על התגובה המפורטת

אני מעריכה מאוד את התגובה המושקעת והמפורטת. תודה רבה!
עדיין אני חשה שיש הבדל ביני לבין שאר המטופלות שבאות עם אותה בעיה.. משום שהן לפחות נהנות במידה מסוימת, או מגורות חלקית.. ואצלי זה מושבת לחלוטין.. אין שום גירוי בחדירה.. ולכן גם אין סיכוי לגמירה. האם היו מטופלות שאמרו גם שאינן חשות גירוי מיני בכלל?
תודה רבה שוב.
ד.
 

adam33

New member
אף אני

חשתי זאת עם בת זוג.
בהמשך הבנתי שכל אחת מוצאת את הנקודה שממנה היא גומרת.
 

dl92

New member
יש הבדל לצערי

אם בכלל איני מרגישה גירוי בעת חדירה, אז מראש אין לי סיכוי לגמור..
אבל תודה על השיתוף והעידוד!
 

yossipost1964

New member
יש הבדל לצערי

אם בכלל איני מרגישה גירוי בעת חדירה, אז מראש אין לי סיכוי לגמור..
אבל תודה על השיתוף

יש הבדל לצערי

אם בכלל איני מרגישה גירוי בעת חדירה, אז מראש אין לי סיכוי לגמור..
אבל תודה על השיתוף והעידוד!
מניסיני האישי עם אשתי זה עלול להשתנות (למרות שאין הבטחה לכך) אבל אולי אפשר לשנות את קצב החדירה או לבחור בתנוחה שמשלבת חדירה תוך כדי גרוי הדגדגן. או אולי להשקיע יותר זמן במשחק המקדים תוך כדי גירוי הדגדגן להגיע למצב של "אוטוטו כמעט" ואז לחדור. זה מה שאני עושה עם אשתי כי אנחנו מעל גיל חמישים.
 
למעלה