לא מצליח לפתוח מסרים אישיים....

לוטן זק

New member
לא מצליח לפתוח מסרים אישיים....

אני מקבל מסרים אישיים ואני לא מצליח לפתוח אותם. אני לוחץ עליה והמחשב משמיע מן צליל ולא נותן לפתוח אותם. זה לא כותב שום דבר, או מראה משהו, פשוט לוחץ והמסר לא נפתח... בברשה תעזרו כי יש לי כמה הודעות שלא קראתי בגלל בעיה זו. תודה לוטן
 

D3j4vU

New member
../images/Emo27.gif

כנראה שיש לך חוסם חלונות קופצים. פעל ע"פ ההוראות הבאות:- 1. במידה וכבר התקנת את העידכון של Windows (SP2), יש עוד אפשרות איך לעקוף את החסימה שמובנת בו החוסמת את החלונות הקופצים על-ידי התקנת דפדפנים שונים. אני משתמש ב- Avant Browser. עכשיו לאחר שהתקנתם דפדפן שונה, יש לשנות את ההגדרות שלו כך שתבטלו את החסימה של החלונות הקופצים. לפי הדפדפן "אוונט" :- כלים
הגדרות דפדפן אוונט
לבחור בלשונית הנקראת "חסימת חלונות קופצים"
להוריד את הסימון מה-V שבשורה הראשונה מלמעלה או לבחור בחוצץ של "רשימת היוצאים מן הכלל"
ואז להוסיף את הכתובת http://www.tapuz.co.il אם הדפדפן שאתם משתמשים בו לא של מיקרוסופט ולא אוונט, אתם מוזמנים לשלוח לי מסר עם שם הדפדפן שלכם ואני אנסה לעזור לכם. 2. בעדכון של Windows (SP2) יש חוסם חלונות קופצים מובנה, כדי לבטל אותו צריך להכנס לדפדפן וללחוץ על האפשרות שבסרגל הכלים למעלה הנקראת Tools (כלים)
חוצץ Privacy (פרטיות)
כפתור Settings (הגדרות)
לרשום בשורה שבחלון שנפתח את הכתובת www.tapuz.co.il ואז ללחוץ על הכפתור ADD (הוספה) שליד השורה הזו. ברגע שהכתובת תכנס לרשימה שמתחת זה אמור להסתדר. 3. עוד אופציה לביטול החסימה של החלונות הקופצים :- בסרגל כלים שלמעלה לחצו על Tools (כלים)
Internet Options (אפשרויות אינטרנט)
חוצץ Security (אבטחה)
בתחתית החלון לחצו על הכפתור "רמה מותאמת אישית"
באפשרות ה-7 מלמטה (="השתמש בחוסם הפריטים המוקפצים") סמנו את "אל תאפשר". 4. עוד אופציה לביטול החסימה של החלונות הקופצים :- בסרגל כלים שלמעלה לחצו על Tools (כלים)
Internet Options (אפשרויות אינטרנט)
חוצץ Security (אבטחה)
Trusted Sites (אתרים מהימנים)
כפתור Sites (אתרים)
בתחתית החלון שנפתח הורד את סימן ה-
מהתיבה
בשורה שלמעלה כתוב www.tapuz.co.il
לחץ על Add (הוסף)
אישור ואז שוב אישור. 5. ההנחיות הנ"ל יעבדו במידה שאין תוכנה החוסמת חלונות קופצים. שוב, אם הדפדפן שאתם משתמשים בו לא של מיקרוסופט ולא אוונט, אתם מוזמנים לשלוח לי מסר עם שם הדפדפן שלכם ואני אנסה לעזור לכם. אם חסימת החלונות הקופצים היא מתוכנת אבטחה כלשהי, פותחים את התוכנה ובודקים את האפשרויות של חסימת החלונות הקופצים (pop-ups) ולהגדיר שהתוכנה לא תחסום אותם. בהצלחה
 
למעלה