לא מצליח ליצור שיתוף אנ' וגישה לקב'

shmulikdge

New member
לא מצליח ליצור שיתוף אנ' וגישה לקב'

היה לי ווירוס שמחק לי את כונן סי, עשיתי פורמט והתקנתי מחדש את ווינדוס XP SP-1 התקנתי נורטון אנטי ווירוס 2004, ואת הפייר וול של "זון אלרם", כי של ורטון מחליט לפעמים לא לפעול... הפייר וול שלהם נראה לי מעולה, אבל כמו בשל נורטון, (וגם אם הפייר וול לא פועל), בהתחלה (אחרי פורמט והתקנה חדשה של הווינדוס) אני לא מצליח לשתף קבצים, ולשתף את ההתקשרות לאינטרנט... בהגדרות של החיוג עשיתי שישהיה שיתוף לכרטיס רשת, וביטלתי תפייר וול המוזר של XP, והזוןן אלרם נתן לי התראה, ושם לי את המחשב השני ב"איזור בטוח", יש את האיי פי ורשת המשנה של המחשב השני וזה מאור ליצור לי את השיתוף.. שלא הולך לי! אין אינטרנט במחשב השני, ואני לא מוצא תמחשב השני ברשת לשם גישה לקבצים.. מה אני עושה ב XP, ומה אני עושה בפייר וול (זון אלרם) בשביל שהכל יעבוד כמו שצריך ?? ב-תודה- מראש
 
למעלה