לא מצליחל לשמור קובץ

flashpro

New member
לא מצליחל לשמור קובץ

באופן קבוע שולחים לי קבצי וורד לאאוטלוק אקספרס 6 ואני לא מצליח לבצע שמירה, כלומר אין גישה לקובץ, הוא מראה את הקובץ בשקוף למחצה כזה... תראו בתמונה... הצילו!!!!!!!!! תודה מראש יוסי
 

עידו123456

New member
../images/Emo26.gif

לך ל- Tools-> options -> security ותוריד את ה v מ- do not allow attachments to be saved...
 
אומנם זו שיטה של שמירת סוגי קבצים

אשר ה-OE מסרב ( כ"ברירת מחדל" ) לשמור אלא זו גם שיטה מצויינת לחשיפת המחשב להחדרת וירוסים ומזיקים נוספים, אם האנטי-וירוס חסר, לא מעודכן או לא מוגדר נכון.
 

uzi2

Active member
אפשר לחילופין

להגדיר שאינטרנט אקספלורר יפתח קבצים כאלו באופן אוטומטי, מה שיאפשר גם שמירה שלהם (יש להבטיח במקרה כזה ש- Word יהיה מעודכן בכל עדכוני האבטחה הרלוונטים וכן שהגדרות המקרו שלו יהיו ברמת אבטחה גבוהה (לחפש בתפריטים תחת מאקרו). כמובן שכהגנה נוספת חשוב שהאנטיוירוס יפעל ברקע ויהיה תמיד מעודכן. שינוי ההגדרה יבוצע בחלון הראשי שאליו נכנסים כאשר נכנסים ל"מחשב שלי". תחת הגדרות תיקיה (מהתפריטים). חייב להבהיר כי ההנחיות כאן אינן מדוייקות כיוון שזה טיפה שונה ממערכת הפעלה אחת לאחרת). ואז ניגשים ל- "סוגי קבצים" ושם בוחרים את סוג הקובץ למשל DOC (כלומר Word Document), ובוחרים עריכה, ומסירים את ה- V מ- confirm open after download (או איך שמתרגמים את זה לעברית). מאשרים ב- apply או OK. זה ראשית יגרום לכך שאם יש אתר שכתוב בסיומת DOC הדפדפן יפתח אותו אוטומטית, אבל זה גם יגרום לכך ש- OE יתייחס לקבצים עם סיומת DOC לקבצים בטוחים ויאפשר תמיד שמירה שלהם או הפעלתם, בעוד שקבצים אחרים עדיין יהיו חסומים.
 
למעלה