לא מצליחה לתפוס את המזכירות של אבינוח

לא מצליחה לתפוס את המזכירות של אבינוח../images/Emo10.gif

כבר מיום רביעי שעבר אני על הטלפונים ללא הפסקה, ולא עונים שם. תנו לי מנסיונכם- מה ניתן לעשות? איך להגיע אליו לייעוץ ראשוני בשנה הקרובה? ואלי יש מנתחים נגישים יותר??
 

אופירA

New member
מנהל
ברביעי ברכה לא עונה

כרגע יהיה פחות מענה מכל המזכירות, כי הד"ר בחו"ל. שלא לדבר שהשבועיים האחרונים זה שבועות של חופשות בכל עולם הפקידות הרפואי. את צריכה את המזכירה רובין בבאר שבע. יש לך הטלפון שלה? 08-6467961 אם הן יענו בשבוע הבא, לאחר החג, זה יהיה כל כך נורא? בשביל זה צריך ללכת למנתח פחות מעולה?....
 
תפסתי היום סופסופ את המזכירה בבאר שבע

אך היא אמרה לי שתור ראשון לייעוץ אני צריכה לקבוע אצל סיגל. היא קובעת רק תורות לניתוחים. בראשון ובת"א עדיין לא השגתי אף אחת.
 

WiKi

New member
הוא בחו"ל עד ה 15 לחודש

וכנראה שהמזכירות עובדות פחות שעות. פשוט לנסות בטלפון בבקרים בעקשנות עד שיענו, בסוף יענו. תזכרי שאנחנו בחגים ואנשים בחופש, זו תקופה בעייתי, אח"כ היא נגמרת והכל יחזור לשגרה. דווקא מהבחינה הזו דר' אבינח מאוד נגיש, את כל הסגירות האחרונות עשיתי בהחלטה של מהיום למחר, רק להגיע ואחד העוזרים שלו כבר יטפל בך (אני כמובן מדברת על שלבים מאוחרים יותר). תתקשרי בבקרים לכל הטלפונים, לאחד מהם יענו לך בסוף.
 

מנומשת37

New member
רק להגיע?

אני בד"כ מחכה המון זמן לתור לפתיחות\סגירות דרך מכבי. מה הכוונה רק להגיע?ומי הם העוזרים שלו?
 

WiKi

New member
אצל מי נותחת? דרך מי את קובעת תור ולאן?

 

מנומשת37

New member
נותחתי אצל ד"ר אבינח

ואת המעקב עושה דרך מוקד מכבי באשקלון(גרה באזור גדרה)
 

WiKi

New member
לא מכירה אשקלון

בראשון בימי שישי ובת"א בימי רביעי צריך לברר עם המזכירות שהם נמצאים ואז אם המזכירה מאשרת טלפונית שזה בסדר, אפשר להגיע בלי תור, ממתינים ונכנסים לאחד העוזרים שעוזרים לו שם.
 

אופירA

New member
מנהל
העוזרים עובדים באסותא ת"א וראשל"צ

לא במרפאות באשקלון ולא בבאר שבע. שם יש הכללים של אשקלון ובאר שבע.
 

מנומשת37

New member
אני יכולה להגיע לאסותא במקום לאשקלון

כחברת מכבי, מותר לי לפנות גם לאסותא?
 
מה 15??? יש לי תור ב 14/09

אני ממתינה לסגירה הזאת כבר הרבה זמן מהניתוח מה 25/07. זו סגירה ראשונה תחת שיקוף את בטוחה שהוא לא יהיה??? זה מה שחסר לי שזו טעות
 

Analyist

New member
גם לי היתה אותה בעיה

ובגלל זה החלטתי לא להיות מנותח אצלו (אם ע
 

Analyist

New member
גם לי היתה אותה בעיה

ובגלל זה החלטתי לא להיות מנותח אצלו בגלל שאם זה עובד ככה עכשיו כנראה שגם בעתיד המצב לא עומד להשתפר... נותחתי אצל פרופ' קייזר ומבחינת לוחות זמנים הכל אצלו תיקתק. כל תור אפשר לקבוע לשבוע הבא וחודש אחרי שהבאתי לי את תוצאות הבדיקות כבר שכבתי על שולחן הניתוחים. ככה שהכל רץ עד היום לא עשיתי סגירה של הטבעת אז אני צריך לראות איך זה עובד...
 
למעלה