לא יודעת מה לעשות6
New member
לא מצליחה לתפוס את המזכירות של אבינוח../images/Emo10.gif
כבר מיום רביעי שעבר אני על הטלפונים ללא הפסקה, ולא עונים שם. תנו לי מנסיונכם- מה ניתן לעשות? איך להגיע אליו לייעוץ ראשוני בשנה הקרובה? ואלי יש מנתחים נגישים יותר??
כבר מיום רביעי שעבר אני על הטלפונים ללא הפסקה, ולא עונים שם. תנו לי מנסיונכם- מה ניתן לעשות? איך להגיע אליו לייעוץ ראשוני בשנה הקרובה? ואלי יש מנתחים נגישים יותר??