לא מכל דמוי מתרשם....אבל

לא מכל דמוי מתרשם....אבל ../images/Emo99.gif../images/Emo2.gif

אמת שלא מתרשם מכל דמוי אבל הדמוי הזה ממש הרשים אותי אתמול עם הביצועים שלו .... כזה מגנט לדגים עוד לא ראיתי זה משהו אחר .זה עולם אחר. DEAD FLOAT 80 של חברת JACKSON היפנית דמוי באורך 8 ס"מ משקל 8 גר" בצבע מוזהב עם גב בורדו מכיוון ואיני נעזר במידע אנטרנטי ולא יודע לקרוא יפנית
לקח לי חצי שעה עד שידעתי מה הכי טוב לתפעל דמוי זה מדובר על דמוי צף עם תנועת גוף נהדרת מתנועע ומתהפך ברבע עיגול בצדדים מה שנותן הבזקי אור חזקים מאד . עם הרמת המקל בזווית 45 מעלות הדמוי שוקע בין 10-15 ס"מ מעל פני המים אבל אם מורידים ומנמיכים את המקל כלפי מטה הדמוי שוקע מ 50-80 ס"מ ועם אותה תנועה למרות המשקל הקטן שלו 8 גר אפשר לזרוק אותו למרחק רב בלי שום בעיה ואתמול ועם הרוחות שהיו לא הייתה לי בעיה בכלל להגיע למרחק גדול עם הדמוי הזה דבר שלא הצלחתי לעשות עם הדמויים האחרים גרגור איטי יחסית עם קבלת תנועת התהפכות הדמוי מצד לצד היא האידיאלית לדמוי מסוג זה ( לפי הנסיון של אתמול ) לראות לוקוסים וסרגוסים עולים לתקוף את הדמוי בכל זריקה שניה או 3 מעומק מים לא פחות מ 3-4 מטר זה לא נורמלי בשביל להיות בטוח מהעניין הזה החלפתי באותם נקודות עם אותם צבעים לדמויים אחרים ולא היו מרדפים או תפיסות בכלל מייד אחרי ניסוי דמויים אחרים חזרתי לדמוי גקסון ואכן עוד הפעם היו מרדפים ותפיסות סה"כ אתמול ובפרק זמן של שעתיים בודדות נתפסו עם אותו דמוי 9 סרגוסים ו 11 לוקוסים קטנים ששוחררו חזרה לים שני לוקוסים היו במשקל מעל 600 גר גם הם שוחררו חזרה לים סרגוסים מפלצות עלו מהקרקעית בעומק מים מעל 3 מטר ותקפו את הדמוי בלי היסוס בכלל...לראות אותם סרגוסים תוקפים זו חוויה בפני עצמה חוץ מהמגנט לדגים עוד אלמנט חשוב מאד בדייג בגרגור שקיים בדמוי זה אפשר לעקוב אחרי הדמוי ולהיות בקשר עיין מרגע הנחיתה במים ועד למטר האחרון ליד הריף..למה זה טוב? פשוט אפשר לזהות מרדף בקלות רבה אם רואים איפה הדמוי נמצא ואם עוקבים אחריו ואם מזהים מרדף הדרך לתפיסה קטנה מאד . לפי הגודל ולפי הצורה וההתנהגות במים לדעתי דמוי זה מתאים לרוב הדגים הטורפים אצלנו בעיקר לוקוסים לברקים סרגוסים וגומברים וברקודות . מכל הדמויים שאמרו שישגעו את הדגים לא מצאתי דמוי ששיגע את הדגים כמו הדמוי הזה מרוב התרשמות לטובה מדמוי זה הייתי חייב לשטף אותכם במידע זה עוד דמויים מאותה חברה יפנית נרכשו אבל לא נוסו אתמול בכלל מחוסר זמן 1: DEBU NYORO דמוי שאמור לשמש כטופ ווטר עם צבעים מדהימים אורך 8.5 ס"מ משקל 13 גר 2: דמוי ATHLETE 75 P אורך 7 ס"מ משקל 5 גר" בצבע שנהב עם כתם אדום בבטן דמויי מרחף בנתיים לא להזיל ריר ...TO BE CONTINUE
 

ori j

New member
מאמון, תודה על השיתוף ../images/Emo45.gif - אחלה דוח!

 

m e n d o z a

New member
נצרתי, תתחדש על הדמויים וסרגוסים מטורפים!

הדמוי מבצע חצי התהפכות במים ובכך שולח סינוור למעמקים בצורה אוטומטית ללא כל משחק\הצלפה ? מה שאומר שאתה רק מז'רז'ר לאט ומשנה את זוית החכה ללא כל תנועות נוספות והוא כבר מבצע את ההתהפכויות והתנועות הייחודיות?
 

satlans

New member
איזה גודל של סרגוסים!!

לא יאמן, גם הדמוי ניראה משגע(שיגע אותי ישגע את כול הדגים)
 
מפלצות! יש להם דמוים מטורפים...כדאי להכנס

לאתר. חבר קנה לא מזמן דמוי מפרקי שלהם ששוחה מטורף.מומלץ...איפה קנית אותו?
 

fishead

New member
איפה וכמה

איפה נמצאת החנות שבה קניתה את הדמוי וכמה הוא עלה לך?
 

tvtg

New member
אפשר לתרגם

אפשר דרך google language tools לתרגם מיפנית לאנגלית (קצת עילגת אבל מספיק ברורה) מצורף לינק לתרגום
 
אופס..בלינק למעלה מופיע הדמוי שחבר שלי קנה

בלינק כאן מופיעות הקטגוריות הראשיות של החברה..אני מקווה חח
 
טוב אני אסביר-כנסו ללינק הראשון ויש למעלה בצד

ימין 2 לינקים ביפנית,תלחצו על העליון זה דף הבית
 
ברגע שהדמוי נוחת במים ולפני תחילת

הגרגור והחזרת הדמוי עדיף להוריד את המקל למטה ולתת לדמוי שלקוע קצת וההמשך לפי רצונך ולפי עומק המים אם המים עמוקים אפשר להישאר עם אותה תנוחה כאשר המקל כלפי מטה ובכך תשמור על הדמוי בעומק 50 ס"מ ומעלה ובכך תקבל יותר צאנס לתקיפה אם המים רדודים עדיף להרים את המקל ב 45 מעלות לדעתי אין סיכוי שתאבד את הדמוי הזה עקב תפיסה בסלעים או ליתר דיוק הסיכוי כמעט אפסי ולשאלה שלך... אכן כן הדמוי שולח סינוור למעמקים בצורה אוטומטית ללא כל משחק בכלל ואיך שאמרתי קודם...הקלות בהפעלה והסנוור והבזקי האור שנותן הם מעבר לנורמלי..
 
איזה סרגוסים "ג'חשיות"!!! מברוק

מאמון מאיפה נתפסו הגדולים, מהפה או מהגוף? אפשר לקנות את הדמוי הזה כבר או שזה עדיין לא בשוק? (אני לא רץ אחרי כל דמוי חדש אבל בזה שכנעת אותי! ותודה על שיתוף המידע)
 
למעלה