זה לא כך בכל הרכבות המהירות
אמנם כל רכבות ה-TGV וה-TALGO כוללות בין קרונות הביניים חוגונים מפרקיים משותפים מסוגים שונים, אבל רוב (או כל) רכבות השינקנסן הסדרתיות דווקא מורכבים מקרונות נפרדים, בעלי זוג חוגונים עצמאי לכל קרון, וזה נכון גם למשפחת ה-ICE הגרמנית ושלוחותיה, ועוד אחרות.
זה לא כך בכל הרכבות המהירותבכל הרכבות המהירות באמת זה כך.
ה TGV והשינקנסן גילו שהעברת החוגונים לנקודה שבין הקרונות בולמת זעזועים מצד לצד, בהשוואה למיקום קונבנציונלי של 2 חוגונים בשני קצוות הקרונות.
הלקח נלמד והועבר לכל מערכות הרכבות המהירות באמת (250 קמ"ש ומעלה).
אמנם כל רכבות ה-TGV וה-TALGO כוללות בין קרונות הביניים חוגונים מפרקיים משותפים מסוגים שונים, אבל רוב (או כל) רכבות השינקנסן הסדרתיות דווקא מורכבים מקרונות נפרדים, בעלי זוג חוגונים עצמאי לכל קרון, וזה נכון גם למשפחת ה-ICE הגרמנית ושלוחותיה, ועוד אחרות.