לא מזמן חזרתי מביקור ממדריד וצפון ספרד. הפעם

מצב
הנושא נעול.

מיכה ס

New member
ובדרך קטר נטוש שהפך למצויר.

לא מזמן חזרתי מביקור ממדריד וצפון ספרד. הפעם
לא רדפתי אחרי רכבות למעט נסיון ביקור במוזאון הרכבת במדריד שהיה לצערי היה סגור.להלן מספר תמונות. הראשונה תחנת Atocha אותה תחנה בה היה הפיגוע ב11/4/2004. התחנה משמשת את תנועת הרכבות דרומה ומזרחה.
ובדרך קטר נטוש שהפך למצויר.
 

מיכה ס

New member
ושריד נוסטלגי "על הדרך"

לא מזמן חזרתי מביקור ממדריד וצפון ספרד. הפעם
לא רדפתי אחרי רכבות למעט נסיון ביקור במוזאון הרכבת במדריד שהיה לצערי היה סגור.להלן מספר תמונות. הראשונה תחנת Atocha אותה תחנה בה היה הפיגוע ב11/4/2004. התחנה משמשת את תנועת הרכבות דרומה ומזרחה.
ושריד נוסטלגי "על הדרך"
 

מיכה ס

New member
תחנת SANTIAGO

לא מזמן חזרתי מביקור ממדריד וצפון ספרד. הפעם
לא רדפתי אחרי רכבות למעט נסיון ביקור במוזאון הרכבת במדריד שהיה לצערי היה סגור.להלן מספר תמונות. הראשונה תחנת Atocha אותה תחנה בה היה הפיגוע ב11/4/2004. התחנה משמשת את תנועת הרכבות דרומה ומזרחה.
תחנת SANTIAGO
 
רכבת דו-מצבית: חשמל + דיזל

מה המטרה של הקרון מאחורי הקטר ?
רכבת דו-מצבית: חשמל + דיזל
מדובר ברכבת מסדרה 730 (כינוי - Alvia) של חברת הרכבת הספרדית הלאומית Renfe שייחודה הוא בכך שהיא מסוגלת לנסוע גם כרכבת חשמלית בקווים המתאימים וגם כרכבת דיזל בקווים שאינם מחושמלים.
 

S o l l y

New member
עכשיו זה מובן


רכבת דו-מצבית: חשמל + דיזל
מדובר ברכבת מסדרה 730 (כינוי - Alvia) של חברת הרכבת הספרדית הלאומית Renfe שייחודה הוא בכך שהיא מסוגלת לנסוע גם כרכבת חשמלית בקווים המתאימים וגם כרכבת דיזל בקווים שאינם מחושמלים.
עכשיו זה מובן
 

traiNir

New member
דומה כל כך לקטר PA של Alco

ופריט נוסטלגי בכניסה לתחנה. מישהו יכול לזהות
עבורי את הקטר ??
דומה כל כך לקטר PA של Alco
ואכן אין פלא, מכיוון שהוא נבנה על ידי Alco, (כגרסת ייצוא).
בארצות הברית הם הפסיקו לייצר קטרים ב- 1968.
 

מיכה ס

New member
האח הספרדי של ה ALSTOM הישראלי

לא מזמן חזרתי מביקור ממדריד וצפון ספרד. הפעם
לא רדפתי אחרי רכבות למעט נסיון ביקור במוזאון הרכבת במדריד שהיה לצערי היה סגור.להלן מספר תמונות. הראשונה תחנת Atocha אותה תחנה בה היה הפיגוע ב11/4/2004. התחנה משמשת את תנועת הרכבות דרומה ומזרחה.
האח הספרדי של ה ALSTOM הישראלי
 

מיכה ס

New member
קטר עיתוק יפיפה

לא מזמן חזרתי מביקור ממדריד וצפון ספרד. הפעם
לא רדפתי אחרי רכבות למעט נסיון ביקור במוזאון הרכבת במדריד שהיה לצערי היה סגור.להלן מספר תמונות. הראשונה תחנת Atocha אותה תחנה בה היה הפיגוע ב11/4/2004. התחנה משמשת את תנועת הרכבות דרומה ומזרחה.
קטר עיתוק יפיפה
 

מיכה ס

New member
חוגון משתוף לקרון ויחידת הכח. קיים גם בין

לא מזמן חזרתי מביקור ממדריד וצפון ספרד. הפעם
לא רדפתי אחרי רכבות למעט נסיון ביקור במוזאון הרכבת במדריד שהיה לצערי היה סגור.להלן מספר תמונות. הראשונה תחנת Atocha אותה תחנה בה היה הפיגוע ב11/4/2004. התחנה משמשת את תנועת הרכבות דרומה ומזרחה.
חוגון משתוף לקרון ויחידת הכח. קיים גם בין
הקרונות.
 

Ccyclist

Well-known member
בכל הרכבות המהירות באמת זה כך.

חוגון משתוף לקרון ויחידת הכח. קיים גם בין
הקרונות.
בכל הרכבות המהירות באמת זה כך.
ה TGV והשינקנסן גילו שהעברת החוגונים לנקודה שבין הקרונות בולמת זעזועים מצד לצד, בהשוואה למיקום קונבנציונלי של 2 חוגונים בשני קצוות הקרונות.

הלקח נלמד והועבר לכל מערכות הרכבות המהירות באמת (250 קמ"ש ומעלה).
 

מיכה ס

New member
תודה למדתי עוד משהו.

בכל הרכבות המהירות באמת זה כך.
ה TGV והשינקנסן גילו שהעברת החוגונים לנקודה שבין הקרונות בולמת זעזועים מצד לצד, בהשוואה למיקום קונבנציונלי של 2 חוגונים בשני קצוות הקרונות.

הלקח נלמד והועבר לכל מערכות הרכבות המהירות באמת (250 קמ"ש ומעלה).
תודה למדתי עוד משהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה