לא מבינים שפה אחרת!רק הכוח מדבר הערבים אויבנו בדם ונפש.למה לא לעשות טרנספר למה??
פ פלג^ר New member 2/6/01 #1 לא מבינים שפה אחרת!רק הכוח מדבר הערבים אויבנו בדם ונפש.למה לא לעשות טרנספר למה??