לא מבינים שפה אחרת!רק הכוח מדבר

פלג^ר

New member
לא מבינים שפה אחרת!רק הכוח מדבר

הערבים אויבנו בדם ונפש.למה לא לעשות טרנספר למה??
 
למעלה