לא מבין..

  • פותח הנושא 1S1
  • פורסם בתאריך

1S1

New member
לא מבין..

למה לעזאזל לקחת אופנוע שטח עם כל היכולות שלו והמטלים הרכים, לשים לו צמגי כביש ולרכב בכביש? יש פה משהו שלא שמתי לב אליו? (אני מדבר על סופרקרוס*) אני מרגיש די דביל לשאול את זה אבל אני באמת לא מבין
בנדיטון קבלת מסר?
 

crm50

New member
אחי יש לך תעות..

כודם כל אומרים סופרמוטור ולא סופרקרוס כי סופרקרוס זה כמו מוטוקרוס ויש שם אופנועי מוטוקרוס רגילים ומשופרים אבל בלי הסבה לכביש! עכשיו באמת יש פה עניין טפשי לעשות אופנועים לסופרמוטור כי אם אתה רוצה לסוע בכביש אז תקנה אופנוע כביש מה לא?! אבל עושים את זה בעיקר בשביל המרוצים של הסופרמוטור כי זה קצת שונה מאופנוע ספורט רגיל יש לו פחות אחיזה בכביש במיוחד בגלגל האחורי הוא זורקק כול הזמן ... בקיצור אחי אני מסכים איתך שזה טפשי לעשות דבר כזה סתם בזבוז כסף!
 

כRובי

New member
לו יש טעות ?

כמות הטעויות שלך במשפט אחד לגבי הסופרמוטו (ולא "סופרמוטור"), מצליחה לעבור את כמות שגיעוט החטיב שלך. הרעיון בסופרמוטו הוא לנצל את יתרונות אופנוע השטח (משקל נמוך, מהלך מתלים ארוך יחסית ומרווח הטייה כמעט בלתי מוגבל) יחד עם היתרונות של גלגלי אופנוע כביש המאפשרים היגוי זריז מאוד (שימוש ג'אנט בקוטר 17 אינץ' המביא בין השאר, גם לקיצור בסיס הגלגלים והעברת משקל קיצונית יותר לקידמת האופנוע) וגם, כתוצאה מהקוטר הקטן, מאפשר שימוש בצמיגי כביש המיועדים לאופנועי כביש ספורטיביים ומציעים רמת אחיזה גבוהה מאוד. מה שמתקבל בסופו של דבר הוא אופנוע שבכביש מפותל (מה שמוגדר: כביש טכני) יראה אבק לכל אופנוע ספורט שעולה פי שלוש בערך. (ומר CRM50 חושב שיש לו "פות אחיזה בגלגל האחורי..."
)
 

1S1

New member
../images/Emo45.gifתודה!

תודה גם לכל מי שניסה וקיבל על הראש בגללי
 
למעלה