לא מבאס אתכם שהאירוויזיון יהיה בדנמרק?

matanp88

New member


 

Moses The Fish

New member
כן? עידן עמדי שמוכר מעולה וממלא אולמות

הוא פליט עונה 8,
רוני דלומי אמנם לא מוכרת אלבומים בטירוף וגם לא פותחת קופות אבל היא מישהי שקברו לה את הקריירה ברגע שהיא ניצחה. והנה, השירים המעפנים שהיא מוציאה עדיין הופכים ללהיטי גלגלצ (מה שאגב אי אפשר לומר על שיר אחד בודד שהראל סקעת הוציא מאז 2006).

בתכלס כוכב נולד היתה פלטפורמה מצוינת להמון אנשים צעירים שלא היו מגיעים לאן שהגיעו בלי כוכב נולד. שירי וסקעת זה מיתוס. הרי שירי לא הצלחה כזאת גדולה בתכלס (למרות שמאז החיבור עם שמעון בוסקילה הולך לה יותר טוב), והראל סקעת עם כל ההערכה שהוא זוכה לה על היכולות שלו - ממש כמו שירי - מוציא חרא שירים.
 

matanp88

New member
שירי הדבר הכי טוב שיצא משם

וההצלחה שלה ענקית ומסחררת.
 

matanp88

New member
ההצלחה הכי גדולה באירוויזיון מאז הניצחון

האחרון + רייטינג שיא באותו ערב + מקום 2 בעונה הראשונה שהפכה את המדינה של כוכב נולד + נבחרה לזמרת השנה + הגיעה למעמדים של אלבומי פלטינה + החבירה לשמעון בוסקילה ואלפי הופעות + מוכרת בכל המדינה. זה הצלחה מסחררת. מכירים אותך, אוהבים אותך, שומעים אותך... זה דבר לא מובן מאליו ומאחוריה עומד שפע רזומה
 

Moses The Fish

New member
המממ. מיי פוינט אקזקטלי-

האירוויזיון היה לפני 8 שנים, כנ"ל לגבי הרייטינג.
מקום שני בכוכב נולד לפני 10 שנים זה מדד להצלחה מסחררת? סבבה.
זמרת השנה? כן, ב-2005, ורק בתחנת רדיו אחת, כשמירי מסיקה עוקפת אותה מימין. שוב - לפני 8 שנים, נצח במונחי פופ.
הלאה - אלבומי פלטינה? הראשון מכר זהב על הקשקש. השני כישלון. השלישי - לא ברור עדיין כמה מכר, עדיין לא זהב. את הפלטינה היא עשתה על הרפרטואר של שמעון בוסקילה. ואני אומרת את זה כי שני השירים המקוריים שהם הקליטו ביחד נחלו כישלון (זוכרים בכלל איך קוראים להם?).
הופעות? היא פותחת קופות רק עם שמעון בשלוש השנים האחרונות.

אז כן - היא מצליחה מאוד, היא עובדת, היא נשארה בתודעה - יש לי המון המון המון הערכה אליה. אבל היא לא דוגמה להצלחה מסחררת. אם אתה רוצה למדוד את ההצלחה שלה תשווה אותה לזמרות אחרות שפרצו איתה - מירי מסיקה מילאה את קיסריה לבד, פותחת קופות בכל הארץ נונסטופ, כל האלבומים שלה מכרו זהב, כל שיר שלה כמעט הפך ללהיט ענק (לשירי יש כמה, 3-4 כאלה בעשר שנים? וכמה יש למסיקה, לשם ההשוואה?).

אני לא שוללת את שירי מימון - אני אישית מתה על הבחורה הזאת (למרות שהיא קצת סנובית במציאות, שזה די מאכזב) - אני שוללת את המיתוס המופרך הזה שנבנה סביב "שירי וסקעת" בתור "היחידים מכוכב שהצליחו". לא, כי עידן עמדי שמי ספר אותו בכלל, מצליח הרבה יותר משניהם כרגע - למרות שהוא לא מופיע באקזיט/ברכילויות, גר ביישוב נידח בדרך לירושלים וכותב את השירים שלו בעצמו.
 

matanp88

New member
מה הקשר מירי מסיקה עכשיו?!

לא השוויתי ולא התכוונתי להשוות, מדברים על שירי!
שירי כן מילאה את קיסריה לבד, "גשם שיבוא" היה להיט גדול ולא נחל שום כישלון, בחורה שמאחוריה רזומה מפואר ומ ל א הצלחות גדולות - מבחינתי נקראת אחת שהקריירה שלה היא הצלחה מסחררת. ואם מסתכלים בינה לבין נינט - היא הצליחה הרבה יותר ממנה. את ממש חיה בסרט כשאת אומרת שעידן עמדי [המעולה יש לציין] מצליח יותר מהם. אבל אעדיף לא לענות על זה כי זו שטות גמורה.
שירי זמרת מוכרת מאוד בישראל, מצליחה מאוד מאוד בישראל והיא בין הזמרות הכי גדולות שיצאו במדינה הזו. בין אם תסכימי ובין אם לא.
 

matanp88

New member
וגם אם האירו' היה לפני 8 שנים -

עובדה שעדיין זוכרים לה את זה, כנ"ל לגבי הרייטינג - אם שירי תעשה קאמבק לאירוויזיון אני חותם, מתערב ומבטיח לך שהרייטינג יהיה בשמיים! זוכרים לה את כל ההצלחות הגדולות ולא חסרות לה כאלה, וזה מספיק! אף אחד שאני אישית מכיר ומטוקבקים שעברתי מאז שהיא התפרסמה - לא כתב שהיא נעלמה מהתודעה או שהיא זמרת לא מוצלחת וגרועה. היא הביאה הרבה כבוד לעצמה וזו הצלחה מסחררת.
 

Moses The Fish

New member
שירי מימון מילאה את קיסריה לבד, כן...

טוב... נראה שבנקודה הזאת - שבה ממציאים דברים שלא היו ולא נבראו - כדאי לסיים את הדיון.
 

matanp88

New member
כן, שירי שרה גם סולואים על הבמה שם

ואני מבטיח לך שלא באו רק בגלל שמעון. תעשי לי טובה, שירי יכולה למלא את קיסריה לבד ואפילו יהיו כאלה שיעמדו בגלל שלא יהיה מקום.. פשוט המצב הכלכלי כנראה לא מאפשר לה, ואם את חיה בסרט שלא - אז באמת כדאי לסיים את הדיון.
 

schweine

New member
סוף סוף יצא לי לראות את הפורמט הזה.

בגדול מה שעובד בעולם הערבי עובד יופי בישראל אחר כך (ככה היה עם כוכב נולד, הישרדות, האח הגדול ועוד מלא ריאלטיז שממש הצליחו העולם הערבי וכשעשו להם פורמט בישראל הם הצליחט גם), אבל דווקא האיקס פקטור שם נחשב לכישלון מוחץ.
 

nit li

New member
בעיניי זה באמת הפורמט המוצלח מבין השלושה

תמיד עצבן אותי שבחו"ל כל כך משקיעים בהופעות, ובכוכב נולד הכל נורא פשוט- בעיקר שרים, והשואו הרציני הוא רק בגמר (וגם זה בקושי). שמחה שהתכנית הזאת עולה לארץ.
 

3 ngForXסaS

New member
זו לא השאלה הנכונה. יש לשאול האם

אקווה יחזרו לאיחוד נוסף על במת האירוויזיון? אריקלס אקווה:

8 - בובת ברבי
10 - לחזור אחורה בזמן
12 - הרופא ג'ונס

לא אשכח את הגרסה העברית של דוקטור ג'ונס בביצוע מיכל ינאי האלוהית בתוכנית המופלאה "קצפת". כל אחד חולם על קצפת זה הרי מובן, כי בכל קצפת יש גם דובדבן
 

Brady

New member
דר ג'ונס
מה עם לוליפופ (אישסוכריה)?

ניינטיזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז

אני זוכר שתמיד רבתי עם בת דודה שלי, כי היא אהבה את אקווה ואני את אול סיינטס. אני זוכר מספיק תחרות למי-יש-גדול-יותר עם כל החומר שהתגאנו שאספנו מחו"ל.... אני ניצחתי כמובן, כהרגלי בתחרויות מהסוג.
החיים בגיל 8 לפתע נראים יותר מורכבים מהיום.
 
אהבתי את תחרות הג'וניור הראשונה ב-2003....

... גם מופע היובל היה טוב. זה לא היה אירוויזיון, זה היה מופע הצדעה
יש להבדיל בין הדברים., אז גם אני חושב שאי אפשר להסיק מסכנות והשלחות משנת 2001 האיומה. והמפיק או במאי כבר הבטיח לנו שבוע שעבר "לא יהיו חרוזים"

הבעיה היחידה בינתיים היא שהאירוויזיון בקופנהאגן ! לא מקום נעים לבקר בו
 

Brady

New member
כמו שנאמר, הזמנים השתנו. אני יותר מבואס

מכך שהאירו שוב בסקנדינביה היבשה, בפעם השלישית בחמש שנים.
 
למעלה