לא מבאס אתכם שהאירוויזיון יהיה בדנמרק?

uk23

New member
מסכים לגמרי. בגלל זה בריאליטי החדש והלוהט

ובהתאם גם בכוכב נולד המתחרה (בפורמט החדש שיהיה, עם המנחה החדש והשם החדש) - לא עוסקים בכלל במתמודדים.
המוזיקה כבר לא רלוונטית. הדגש והמלחמות הן על המנטורים/שופטים.
זה כבר אומר שזה מיצה את עצמו וידוע שאף אחד לא יזכור את המתמודדים ואם כן אז רק את ה"סיפור" המרגש והכואב שלהם (NIGGA PLEASE מיצינו את זה לגמרי).

וכל כך מסכים שלמדינה קטנה שכזאת, אין מקום למספר תוכניות של ריאליטי מוזיקה. בסוף נגיע למצב שיש יותר "זמרים" ופליטי ריאליטי מתושבים. צריך איזו הפסקה כדי לגדל איזה דור או שניים (חדש) של מוזיקאים.
 

matanp88

New member
שירי הזמרת הכי טובה שיצאה משם.

ואין יותר שמח ממני היום שגיליתי שרשמית היא תשפוט. תענוג
 

uk23

New member
לא רק שהיא לא בחוזה איתם, היא לא בקשר

עם טדי הפקות (מבחינת חוזה), כבר בתום העונה בה היא השתתפה.
היא חתומה אצל הליקון ופופ ארט מאז
ולדעתי לא רק שהיא לא מחוייבת ולא רק שלא מדובר בכפיות טובה,
אלא מדובר בצעד חכם עבורה, שיקדם ויימנף אותה.

בתכלס בימינו, המתמודדים לא מעניינים אף אחד ואת רובם שוכחים.
את מי שלא שוכחים וגם יקבלו המון זמן מסך ולא סתם נלחמים עליהם בכל הריאליטי - השופטים.

דרך אגב היה ידוע שהיא תהיה שופטת כבר למעלה מחודש.
רק היום זה כביכול רשמי.
 

matanp88

New member
נכון, אבל הודיעו על זה רשמית אז פירסמתי.

 

GALxp

Well-known member
זה מדאיג שאתה מסכימים אחד עם השני

תעשו לי טובה ותחזרו לעצמכם
 

matanp88

New member
אני מאז ומתמיד הייתי "עצמי". הכל בסדר.

תעשה לי טובה
 

Moses The Fish

New member
לא כפיות טובה, אבל בהחלט הפניית גב בוטה.

למה?
כי אקס פקטור היה הפורמט שקשת בנו עליו אחרי ש"כוכב נולד" החלה לגסוס ו"דה ווייס" עלתה לאוויר. היה ברור שדרוש שינוי או לפחות גיבוי למקרה שכוכב נולד לא תצליח להתאושש. בפסטיבל מיפ לפני שנה וחצי החלו גישושים ראשוניים, וכשהם באו להיכנס למו"מ עם סייקו (היוצרת ובעלת הזכויות), רשת עשו להם מחטף וקנו את הזכויות הבלעדיות על שידור בארץ. בהתחלה רשת בכלל לא התכוונו להפיק עונה לאקס פקטור - הם קנו את הזכויות רק כדי להרוג סופית את כוכב נולד ולמנוע מקשת כל תחרות מול דה ווייס שפתאום הצליחה בטירוף מעל כל הציפיות. זה מה שנקרא מונופוליזציה אגרסיבית ודוחה. לקשת לא נותר אלא לחבר את כוכב נולד למכונת הנשמה בעונה האחרונה שלה - אם דה ווייס היא כביכול "בינלאומית" (כביכול. כי הבינלאומיות שלה הופכת אותה רק לעוד יותר פרובינציאלית, לדעתי, ובמיוחד כשאביב גפן הפאתט הזה קודח לצופים על עיבודים אלקטרוניים - וואו! איזה מהפכני אתה!!!) - כוכב נולד תהיה הכי ישראלית שיש. לא הלך להם. ומה קרה בינתיים ברשת? כשבסייקו הבינו שרשת לא מתכוונת להפיק עונה לאקס פקטור אלא רק להחזיק בזכויות כדי לוודא הריגה לכוכב נולד - הם איימו עליהם בקנסות עתק. רשת נאלצה להתחיל להרים הפקה לאקס פקטור לפני פחות משנה.

העובדה ששירי מימון - שאת הפריצה שלה קיבלה בכוכב נולד וגם השתתפה בעונה האחרונה של התוכנית כחלק ממאמצי ההחייאה, וגם משה פרץ אגב (ששיתף פעולה עם קשת, ועוד יותר מזה - עם טדי הפקות, בכוכב נולד ובבצפר למוסיקה), הצטרפו לסיכול הממוקד בכוכב נולד היא בהחלט סוג של בגידה. לשירי מימון הוצע כיסא המנטורית הנשית בדה ווייס והיא סירבה כי היה ברור שדה ווייס תהווה תחרות ישירה בתוכנית שגילתה אותה לעולם. עכשיו היא מצטרפת לאקס פקטור כי כוכב נולד, בתכל'ס, כבר מתה. מצד אחד, זה הצעד המתבקש. מה גם שאני בטוחה שהיא תהיה מצוינת בזה, היא אחת הבודדות בארץ שיש לה את הלגיטימציה וגם היכולת הורבלית לשפוט זמרים. מצד שני, זו עדיין סוג של יריקה לבאר...

אבל זה השואוביזנס. ובביזנס אין דבר כבר נאמנות.

מעבר לכל הנ"ל - אני חושבת באופן אישי שמשלושת הפורמטים (איידול, אקס פקטור ודה ווייס) - אקס פקטור הוא הפורמט הכי טוב ומוצלח כי הוא משלב את האלמנטים הכי טובים מהפורמטים (כי איידול מלא בהתערבות הפקתית לרעת המתמודדים, ודה ווייס מועתקת לחלוטין מאקס פקטור פלוס רהיטים מסתובבים). אם יהיו בפורמט הישראלי מתמודדים טובים אין לי ספק שאצפה!
 

matanp88

New member
אני לא מבין מה יריקה לבאר? עבר יותר מעשור...

זהו, נגמר. החוזה שלה איתם הסתיים, גם החוזה של השתיקה אחרי הסתיים...
 

uk23

New member
שירי עם כל הכבוד לכוכב נולד, ואני בטוח

שיש לה המון כבוד והיא מוקירת תודה לתוכנית
שגילתה אותה ועזרה לה לפרוץ ולהפוך לכוכבת באמת. מהבודדות שיצאו משם.

היא כרגע לא נמצאת במקום שהיא חייבת משהו למישהו.
לא מדובר בנאמנות כבר. היא עומדת בפני עצמה, זמרת סולו
שעובדת ומוכרת בישראל וכרגע לא קשורה לכוכב נולד.
נכון, שהיא תמיד תהיה מזוהה עם התכנית מן הסתם ועוד כזמרת שזכתה במקום השני בעונה הראשונה.

א-ב-ל וזה אבל גדול - היא לא חייבת להם כלום.
מדובר בביזנס, מדובר בהחלטה חכמה ומושכלת מאוד לפי דעתי, שדווקא היא ששפטו אותה ועמדה טנבחנה מול עם ישראל בזמנו, יושבת ממרום נסיונה והפעם היא מביאה את הזווית שלה, כזמרת צעירה ששאבה השראה מזמרות סול בינלאומיות והיא תתן את הטאץ' שלה לתוכנית חדשה בארץ, פורמט חדש ומוצלח מאוד ובעיני גם הוא הפורמט המוצלח ביותר.

אני בטוח ב-100 אחוז שקשת וטדי הפקות בכלל לא כועסים עליה או נוטרים טינה. מי שכן דפק להם קטע קצת מסריח היה משה פרץ. בעיקר כשהוא היה שופט בעונה הגוססת האחרונה שלהם + 2 העונות של "בית ספר למוזיקה". עליו אני בטוח שהם כועסים ולא חושב שנשמע קאברים לשירים שלו בעונה החדשה של כוכב נולד. בספק אם מישהו יתן לזה יד.

לגבי שירי - היא בסדר גמור. עבר המון המון זמן והיא עומדת בפני עצמה כאמור. אצלה אין קשר למושג "נאמנות", להבדיל ממשה פרץ. שמבחינתי הלך על הכסף ועל החדש, כי הוא חכם מספיק להבין שהמותג "כוכב נולד" גוסס ואפילו מפרפר כבר.

תהיה בטוח שריטה ואייל גולן הלכו על זה רק בשביל הכסף. אחרת, לא רואה כל סיבה למה הם הסכימו לשבת שם. מעניין מאיפה הם יגנבו עכשיו כדי "לרענן" את הפורמט. ואם הריענון הזה יהיה כמו ה"ריענון" מהעונה הקודמת שלהם - הם מתים באופן סופי.
 

matanp88

New member
לשירי גם אין לב לעשות בכוונה ולבוא

ו"לדפוק" אותם. היא לא כזו ולא עושה את זה למטרה הזו.
 

uk23

New member
לא דיברתי ולא מתעסק ב"לב" של שירי.

לא מכיר אותה באופן אישי וזה לא היה שיקול
או משהו.
הכל עניין שלה, החלטה שלה.
 

nit li

New member
לא דברתי על חוזים

כוכב נולד, לאורך כל ה10 עונות שלה, הצטיירה (או לפחות ניסתה להצטייר) כתכנית מאוד ביתית ומשפחתית, שהבוגרים שלה הם כמו משפחה. השיא היה בשיר שהם עשו לקראת עונת העשור- שכל הפיינליסטים שהצליחו חזרו לשיר, כאילו "חזרו הביתה". בגלל זה מוזר לי ששירי כבכיכול בוגדת במשפחה שלה ועוברת לשפוט אצל המתחרה.
אין לי בעיה לראות אותה על המסך, ואם זה יעשה לה קאמבק רציני- בכיף. אני מתה עליה, היא אחת הזמרות האהובות עליי בארץ. סתם נראה לי מוזר.
 

matanp88

New member
אני בטוח ששירי עדיין חושבת ובטוחה ש'כוכב

נולד' זו המשפחה האמיתית שלה. הציעו לה לשפוט תמורת סכום כסף רציני, למה שהיא תוותר ותסרב? כנ"ל משה פרץ כמו שכתבו פה שהיה ב'קשת' גם ב'כוכב נולד' וגם ב'בית ספר למוסיקה'! זו גם דלת ענקית לקאמבק רציני של הקריירה ולקידום אישי שלה ואין לה מה להפסיד בזה. אני לא חושב שעכשיו 'קשת' ויואב צפיר שונאים אותה... נו באמת!
 

eurotrash

New member
ואת קונה את הקשקוש של "משפחה" בהקשר של

כוכב נולד? נו באמת, זה ביזנס לכל דבר ועיניין. מה פתאום הדאגה הזאת ל"טדי הפקות"? הם יודעים לסחוט את המיץ מהטאלנטים שלהם בצורה אופטימלית. אני ממש לא ממהר להוציא את הממחטה ולנגב את הדמעות...
 
למעלה