לא מאמינה ... שהצלחתי להיכנס לפורום

לא מאמינה ... שהצלחתי להיכנס לפורום

לא מאמינה שהצלחתי להיכנס לפורום, לאחר כמה שעות טובות ומרובות . חסרתם לי עד מאוד, חרבים ייקרים. רגילה ...אני לשבת כאן.. ולכתוב לכולכם שירים.. בדיחות וכדומה.. ובכלל להגיב ולענות לתגובות .... רוצה אני לאמר לכולכם מכאן... שיהיה לכם, ערב טוב ונהדר ערב נפלא ומקסים, אני מקווה מאוד שהודעתי זו... תירשם בהודעות .. היום יום קשה הוא בפורום לכולנו. שלכם, אוהבת אשת המסתור ורעם**
 
ערב טוב ונהדר לך , אשת המיסתור ורעם

ערב ניפלא ערב קסום ומקסים . לילה טוב שיהיה לך ...
 
פטרייה סגולה מתוק,לילה טוב חמודדדד

פטרייה סגולה , ידיד מתוק... שיהיה לך לילה טוב, חלומות מתוקים מתוק שלי. שינה ערבה . שלך אשתתתתת המסתור ורעםםםםםםםםם
 

ODED99AA

New member
אשת היקרה שלי

לילה טוב נשמה שלי נדבר כרגיל כשאני אתעודד מיתגעגע עודד }{}{}{}{}}{}{}{}}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
 
אשת . יום מתוק לך .

שיהיה לך רק טוב . תחלמי רק חלומות מתוקים ויפים בלילות . הברכה שלך עזרה . ובאמת חלמתי רק חלומות טובים באותו לילה .
 

הקצין

New member
מחפש ומחפש והינה היא פה ......

כן היא פה במלוא הדרה אשת הו אשת < רק שהבעל לא יעשה ממני רסק > בואי חמקמקת ישר אל המרפסת נצפה באופק ממני קצין וג`נטלמן
 
לילה טוב וקסום לך, קצין וג`נטלמן

לילה טוב וקסום לך קצין וג`נטלמן... כן.. אני כאן במלוא ההדרת... מוכנה ומזומנה... בשבילך יקירי.... יושבת אני במרפסת... ומחכה לך שתשב על ידי..... שלך אשתתתת המסתור ורעםםםםםםםםםם
 
למעלה