אשת המסתור ורעם**
New member
לא מאמינה ... שהצלחתי להיכנס לפורום
לא מאמינה שהצלחתי להיכנס לפורום, לאחר כמה שעות טובות ומרובות . חסרתם לי עד מאוד, חרבים ייקרים. רגילה ...אני לשבת כאן.. ולכתוב לכולכם שירים.. בדיחות וכדומה.. ובכלל להגיב ולענות לתגובות .... רוצה אני לאמר לכולכם מכאן... שיהיה לכם, ערב טוב ונהדר ערב נפלא ומקסים, אני מקווה מאוד שהודעתי זו... תירשם בהודעות .. היום יום קשה הוא בפורום לכולנו. שלכם, אוהבת אשת המסתור ורעם**
לא מאמינה שהצלחתי להיכנס לפורום, לאחר כמה שעות טובות ומרובות . חסרתם לי עד מאוד, חרבים ייקרים. רגילה ...אני לשבת כאן.. ולכתוב לכולכם שירים.. בדיחות וכדומה.. ובכלל להגיב ולענות לתגובות .... רוצה אני לאמר לכולכם מכאן... שיהיה לכם, ערב טוב ונהדר ערב נפלא ומקסים, אני מקווה מאוד שהודעתי זו... תירשם בהודעות .. היום יום קשה הוא בפורום לכולנו. שלכם, אוהבת אשת המסתור ורעם**