לא לחברות כזאת ייחלתי !!!!!

לא לחברות כזאת ייחלתי !!!!!

לליהי 007 שלום ! מאז 12/00 היכרנו בפורומים של `תפוז` ולא ארכה הדרך עד שהתגבשה ידידות לא וירטואלית.קשרים אלה התהדקו עם הצטרפותי לפורום 40+ ולא היו הרבה ימים בלי קשר מיילי,איסיקיוי או/ו טלפוני. אף כי נמנעתי מלהביע דיעה בויכוחים שהיו לאחרונה בפורום 40 וכל מה שדרשתי היה `שקט תעשייתי` כדי שהפורום יוכל להתקיים גם בלי מנהלת ראוייה,שייכו אותי כחבר `המחנה` שלך ולא טרחתי להכחיש זאת כי גירסותייך ניראו לי יותר אמינות. לפני כחודש ימים הגינו רעיון הקמת פורום חדש אשר היה נקרא מן הסתם -``חטאים`` ומטרתו היתה לנקז מכל הפורומים את החוטאים או החפצים לחטוא באהבות אסורות. לא כאן המקום לפרט סיכויי ההצלחה הבלתי מוטלים בספק של הפורום שתוכנן. התגאית ביחסייך עם דקל,מנהל הפורומים דאז,והבטחת לפעול אצלו.חזרת עם תשובה כאילו פורש מתפקידו וכי במילא אין ל,תפוז` יכולות טכניות להקים פורום נוסף.ואני האמנתי לך !!! `נסיון ההשתלטות` שלך על פורום 40 (עם או בלי הסיוע של DENA) לא צלח בידיך (מכיר את גירסתך כאילו `ניכנעת` להפצרותיה של DENA )והפורום נקלע למשבר חריף בשל חילופי דברים בינך לבין גבי יעקב, עד כדי השכרת שירותי עו``ד ואיומים בהגשת תביעה משפטית. באותם הימים ובמקביל,הגיעה אלי יוזמה/הצעה של מנהלת פורום `סיפורים מהחיים והאינטרנט`,`רותי,בצירוף מכתב המלצה מטעמה, ממוען להנהלת הפורומים,לנטע שהחליפה את דקל בתפקיד.פניתי טלפונית לנטע וסיפרתי לה כי אכן התבשל רעיון כזה במוחי וכי אני מתכנן לנהל בשיתוף איתך מפאת חוסר זמן לנהל בעצמי. תגובתה של נטע היתה מפתיעה בשני אספקטים- א.התברר שאין שום מגבלות טכניות לפתוח פורומים חדשים. ב.היא היתה מופתעת מאד לשמוע שדווקא איתך `התככנית והמסוכסכת` אני מבקש להקים את הפורום ואמרה שבכל מקרה היא שתיקבע את עמידת המועמד/ת בכישורים הנדרשים.גוננתי עלייך בפניה ומניתי תכונותייך הטובות כפי שהאמנתי בקיימותן והבטחתי להגיע לנטע עם פרופורמה וטיוטא לתקנון. ניסיתי לתאם עימך פגישה ודחית אותה במשך 10 ימים בגלל עומס עבודה שלך.לבסוף נקבעה פגישה ליום 27/5/01 בשעות הבוקר המאוחרות.ערב הפגישה התחלת באיומי הגשת התביעה המשפטית נגד גבי יעקב והודעת לי כי תהיי עסוקה בשעות היום ערב חג אצל עורך דינך ובמשטרה.ניסיתי לשכנעך לדחות `מסע הצלב` עד לאחר החג אך את התעקשת על שלך ודחית פגישתנו לערב חג אחה``צ. הגעתי לפגישה בביתך בלוויתה של אורמור כאשר לצורך כך הגעתי במיוחד מחיפה. הצגת בפנינו את מכתב ההתראה של עורך דינך לגי יעקב וטענת כי אינך יכולה להיות מעורבת בניהול פורום ב`תפוז` מאחר והם יהיו נתבעים מס.2 בגלל שסרבו למחוק הודעות שפגעו בך,לטענתך. ידענו להסתיר מורת רוחנו,אורמור ואני,מהודעתך המפתיעה אשר יכולת להביאה לידיעתי טלפונית טרם גרמת לי טירחה,הוצאות דלק ועוגמת נפש( משכת אותי באף יותר מחודש....). נתת לנו להבין כי התביעה המשפטית חשובה יותר מכל דבר והינחנו אותך לנפשך. מכתב ההתראה שלך לגבי הביא להצפה מחודשת של פורום 40 בהתקפות משני הכיוונים ואז פנית אלי ולאורמור באיסיקיו (ההתכתבות שמורה) שנפרסם בפורום הודעות תמיכה בך כאשר הסגנון כבר הוכתב על-ידך עבורנו.כמובן שגם אורמור וגם אנוכי לא ביצענו בקשתך כי איננו בובות של אף אחד !!!שנינו רק ביקשנו שקט בלי לתמוך בצד כלשהו !!!איימנו כי נפעל להעברת הגולשים לפורום ``על כוס קפה`` אם DENA לא תתערב בנעשה בפורום ,דהיינו ,תתחיל במחיקת הנאצות של שני הצדדים.לא ראינו שאת תומכת בשקט או בדרישה למעורבותה של DENA .... לפתע אתמול,3/6/01 בשעה 12.00 התקשרת אלי בסלולרי והודעת לי כי נפתח הבוקר פורום 50 מינוס בהנהלתך ,לאחר ``שהפצירו בך לבוא ולהצילו``.ז``א ששיחתך אלי נעשתה בדיעבד והרי לא יתכן שהחלטת וקיבלת את הניהול תוך שעות. ברוב חוצפתך או אטימותך הרגשית עוד ביקשת ממני להצטרף ככותב בפורום אפילו עם הודעות בלעדיות שלא יפורסמו בפורומים אחרים.עד לכאן הגעת עם עזות מצחך !!!...לא הגבתי אלא איחלתי לך `מזל טוב` וסיימנו שיחתנו. בלילה ה-3/6/01 קיבלת מייל שנשלח אלייך ע``י אורמור בשם שנינו והמעלה את התהיות המתבקשות מהתנהגותך המניפולטיבית והתבקשת להסביר הכיצד בשבוע שעבר היית מנועה לשמש כמנהלת פורום בגין התביעה המשפטית והנה עכשיו אין בעייה והכיצד לא ידעתי אני בזמן אמת על ההתרחשויות. מצאת לנכון להגיב באופן לאקוני כי הודעת לי בזמן....כאילו בדיעבד הוא הזמן !? לכן החלטתי לצאת במכתב גלוי זה ולהאשימך ב-: א.חוסר לויאליות ב.מניפולטיביות באיכות ג.תככנות ד.נסיון להרוס את פורום 40 ע``י משיכת הגולשים ממנו לפורום יותר שקט כביכול ,אף כי למעשה את הגורם למהומות ב-40 (יחד עם הצד שכנגד).אין ספק שבמוחך הכוונה לקבל בעקיפין או במישרין (תלוי בנסיבות) את הניהול על פורום 40 ,מה שלא התאפשר לך עד עכשיו.הרי תקוותך ש-DENA תפרוש ואז תקבלי את ניהול 40 במקביל לניהול 50 (כמו אפרת בעבר) ואם אם DENA לא תיפרוש אזי בשיטת משיכת כוחות מ-40 ל-50.התזמון נקבע על ידך בסמוך לרמיזתנו על הרצון לעבור לפורום כוס קפה..... אני מאד מקווה שהגולשים ידעו לעמוד על טיבך,על הדרך הפתלתלה והלא ישרה בה הגעת לתפקיד,לעובדה שאין לך חברים אלא רק אנשים שאת משתמשת בהם וזורקת, וידירו רגליהם מהפורום שבהנהלתך!!!!אני ובריי בוודאי נעשה כך !!! נ.ב.עכשיו אולי תביני למה ``המאנייאק``(כנוייך אלי במייל של אתמול לאורמור) לא שלח לך ברכה בפורום...... ארבל מהכרמל.
 
א טו אור ?

לא הבנתי על מה מלינים פה .. מישהו חייב משהו למישהו ? חבל שהרשית אור שישרבבו את שמך הטהור לעינין הזה היתה פה עיסקה שלא הצליחה. זה כל הסיפור. ועיסקה אחרת-כן הצליחה. אז למה לפתוח דף התלכלויות חדש ?
 

חרוז

New member
אתה חלק מהקנוניה

מרקי בטוח שאין לך מה להלין. אתה היית חלק מהקנוניה להדחת דיאנה ושיתפת פעולה עם ההיא. או שפשוט הובלת כצאן לטוב כמו: אישה 50 ואורמור ועוד כמה שהם מתחזים. אין לך מה להלין, אתה וארבל ושתי הנשים הנ``ל בכלל לא חלק מחדר ארבעים פלוס ואתם נטע זר בפורום זה, לנו זה איכפת לנו זה כואב. בברכה (*** חרוז ***)
 
חרוז פתלתל וחלקלק

שוב התעוררת ? עוד לא נגמרו לך ה``אויבים`` ? ליהי כבר לא פה אם הפורום לא מתאים לך איתי-אחד דינך,להתאבד אם תתלהם-תקבל בהתאם. ככה יש לנהוג גם בעראפת ועדתו אותו הדין. קרא את הודעתי שוב ושוב. מחר-בחינה. לא בטוח שאעביר אותך. מרק.
 

Sודית

New member
לא מבינה אותכם?!?!?

אני חדשה פה, לא מכירה אף אחד לפני שבוע נכנסתי לפה קראתי שם ופה מצאתי כי טוב והמשכתי לקרוא אפילו העזתי לכתוב והנה להפתעתי...מריבות ותככים לא מכירה את הסיפור והשתלשלותיו אבל איך מגיעים לכאלה מימדים? אני חושבת שזה מאד חבל האמנתי שפורומים אלה כדי לעשות לנו קצת יותר טוב על הלב...הלא כן?? א ז ל מ ה ? ? ?.....ח ב ל
 

אישה50

New member
Sודית אל דאגה, במהרה חרוז ידאג לשבץ

גם אותך... ולהשכלה כללית, גם אני חדשה, כחודש ימים כאן, והתקבלתי בברכה על ידי אותו איש שהיום מקטלג ומשמיץ... בתחילה, גם אנכי, קראתי את אדון חרוז בשקיקה עד שפסקתי להבין מי נגד מי... ועכשיו את ההמשך את כבר מכירה
 

Sודית

New member
אישה 50

אני באמת לא מתכוונת להתעמק בטח שלא בקטעים האלה ואני חושבת שזה מה שצריך לעשות לא להיכנס לתככים כאלה זה סתם מקלקל את כל הפורום מקווה שיהיה פה יותר טוב
 

אישה50

New member
צודקת Sודית

גם אני בחרתי באותה שיטה אבל, כפי שאת רואה, יש המנסים להסיט אותי ממנה... למרות זאת, עדיין דבקה באותה בחירה... יום נעים
 

zar

New member
ומה איתי?

אנה אני בא? המתחזה אנכי או חלק מהקהילה? הלי מלכות השמיים? עומד קרא תוהה ונבוך לא יודע לאן מקוטלג? מרגיש חסר בית הגם מכאן אגורש? לאן? עם מי? אפשר בבקשה לקבל קרשימה מעודכנת של הטובים/רשעים? לתשובתך המהירה אודה צאר מבולבל
 
צאר,אתה איתי ועם כל בני הבית הזה !!

ואם מנהלת הפורום אכן שבקה חיים והבלאגן לא יסתיים,הרי שמרנו לנו את האופציה לכוס קפה.... נהיה איפה שנחמד לנו ולא איפה שיגידו לנו להיות או לא להיות........ אנו כאן בזכות ולא בחסד!!
 

zar

New member
שמח למשפחה....אבל

נזקק למישהו שיגיד לי מי אני. צאר? חרמן? תכמן? קונילמל? :) מי הם חברי ומי לצרי? ממש מבולבל וחוץ מזה, אם הכל שפיר, לשם מה זקוקים למנהלת? נמנה חניך תורן וזהו....... כל כך פשוט ותמים אפשר לפרסם את התקנון של חרוז, להציע אחר, ולקבל הערות עליהם וכאשר הכל נעשה בהסכמה לא יהיה למי להלין באמת שכולנו צריכים להתבגר קצת בהתנהגות ובתגובות ולא נדרש יותר מכך כדי שיהיה לנו כיף להכנס לפורום לא אוסיף שכן כולנו יודעים במהמדובר אשמח לשיתוף פעולה של כולםםםםםם להצלחת הפורום ערב נעים לכם צאר
 
תקשיב-צאר אמיתי,עם הילת מלכות B-)

לא מתרפס כך בפני חרוז מחורר וריק מתוכן. דבר אליו בשפת-צארים ומיד תראה איך הוא מתכווץ לגודלו הטיבעי.. מרק שיושב פה על תקן של יועץ.
 

zar

New member
מרקי ללא תאר והדר

מרקי, כולנו מתהדרים בכינויים לא לנו, כיד הדימיון הטובה ששרתה עלינו. חושבני שהחדש האחרון כבר מיצה את עצמו ואותנו והוציא הרבה רוע. בוא ניתן לעצמנו להיות נאיבים, תמימים, בני ארבע + ונצא מתוך הסחי שאפף את הפורום בתקופה זו. מאחר ונגמרו כבר הסיבה למלחמה, בוא לא נמצא אחרות תחתיה. קצת איפוק מצד כולנו ונצא לדרך חדשה. יש דברים ופליטות שנעשים תוך כדי משובה ועל כך נסלח. דברי בלע מקומם לא כאן. כיוון שהפורום מתנהל ללא רועה, מוטלת עלינו המשתתפים, אחריות רבה יותר לתכן אותו אנו יוצקים בו. כבר נוכחתי להכיר ביכולות הכתיבה של רוב המשתתפים וכל שנותר הינו רק לנתבן לאפיקים הנכונים. בואו באמת ניתן כתף עך מנת שנתענג כאן ולא נצא לרעות בשות זרים. בברכת ליל ירח שקט צאר - ללא גלימה
 
תפסיק ללכלך ולהשמיץ!!!!

חרוז,פנייתי היתה אישית לליהי על רקע אישי של בגידה אישית !!! אין לכך שום קשר למחנות שיש כאן ולא כתבתי זאת כדי לעורר מהומות אלא כדי להתריע מהסכנה שליהי תמשוך גולשים מכאן לשם. ליהי שלחה מיילים אישיים לכל גולשי תפוז (לא צריך להדביק בולים על המייל)ולכל אחד/ת פרטה על הנימים המוכרים..... אז נא להתייחס לתופעת ו/או לתופעת הנדידה ולתוכניות ליהי לטווח הארוך... כדי שנשמר מה שיש לנו כאן !!! חרוז,המנייה שלי בפורום זהה לשלך ,מה דעתך?
 

אישה50

New member
התפכחות כואבת

מרוב תגליות ותככים, ארבל, אני שואלת: התמימה אני או מבולבלת? דבר אחד בטוח - לומדת: כאן מוטב להישאר אלמוני/ת - כשיטה למזעור הציפיות.. כי מפגש והכרות - הופכים כאן לפסאדה מיותמת מחברות או ידידות… משתתפת ומצטערת, ארבל, על התפכחות כזו כואבת מיותרת
 

חרוז

New member
תצערי על מה שאת

אישה 50 צר לך על ארבל. לא חבל לך שהובלת כמו כבשה לבית המשחטה ושם נשחטת. אני לא מבין איך אישה בת חמישים נגררת בטיפשות ובאווילות כזאת אחרי אנשים שוטים. בברכה (*** חרוז ***)
 

אישה50

New member
חרוז לא צר לי לאכזב אותך

שלא מכירה אותך את ארבל או את האחרים.... שאין לי עניין בקנוניות כאן.... שבלי קשר לגיל, לא משתבצת בקטגורית ה``נגררת`` - ושלשמחתי קשה לצרף לשמי ``טיפשות`` או ``איוולת`` ... שלא משתייכת לצד אחד או שני של המתרס.... לעומת זאת, שלא כמותך, מכיוון שלא מעורה ו/או מכירה, מתייחסת פחות לכותבים ויותר לכתיבה, כלשונה... על כן גם אתה, כמו כל אחד אחר, לא תשתיק את התגובה - זאת, תשאר לי לבחירה... ``בברכה``... אישה משוחררת אפילו מתככים (כולל אלה שלך)
 

חלומית:)

New member
חרוז אחי זה אתה ?

אני פשוט בשוק לא מאמינה חרוז !!! וכאן יש לי שאלות אל תפגע אחי אבל בכנות : יש לך הוכחות אסמכתאות שהנשים מתחזות ? וכך ממתי מדברים לנשים ? אחי היקר מה קרה , איבדת את השליטה ? לא מזמן התלהבתי מהתבטאותך המבליגה , האם התבדתי ? האם אתה אותו אח שהכרתי ? אחותך ההמומה
 
למעלה