לא לגמרי מבינה...עזרה בבחירת מכנס נוח

littlesunshine

New member
לא לגמרי מבינה...עזרה בבחירת מכנס נוח

קניתי בתחילת ההריון זוג מכנסיים שנאמר לי כי ישמשו אותי רב ההריון כי ניתן לקפל את הגומי, אך כעת כאשר אני מקפלת את הגומי זה לוחץ לי בבטן התחתונה, איזה סוגי מכנס כדאי לקנות וזקוקה להמלצות באזור באר שבע.ממש מתחשק לי טיץ אך בכל הטייצים יש גומי כזה רחב ואני פחות אוהבת...
 

sexy nine

New member
מכנסיים

מכנסיים עם גומי, עדיף לקנות רק אם הן בגיזרה ממש נמוכה. אני מעדיפה לעצב מכנסיים שגם הבד שלהן מכיל לייקרה על מנת שאפשר יהיה לנצל אותן כמה שיותר. קשה להגיד איזה מכנסיים ישמשו אותך עד סוף ההריון כי אי אפשר באמת לדעת כמה תתרחבי או תעלי במשקל עד סוף ההריון.
 

ריטה1

New member
אני קניתי טייץ

אני עכשיו בשבוע 26, וגם נורא רציתי טייצים שהוכלים נהדר עם טוניקות שמלתיות וזה גם פחות משמין. כדי לא להתבעאס, במקרה שזה לא יעלה עלי עוד מעט, קניתי טיץ ברשת תפוז הזולה ב-40 ש"ח, פשוט קניתי מידה ממש גדולה, כזו שיש לי עוד מקום לבטן, וגומי יחסית רך, 7/8 וזה נראה נחמד, אני לא יודעת עד כמה אני לא אסבול מחום ממנו, אבל בערב נראה לי סביר. יש לי גם מכנס עם גומי רגיל, שקניתי אחרי ההריון הקודם, שעדיין עולה עלי יופי, הגיזרה פשוט נמוכה אני בטוחה שיש בב"ש כמה חנויות זולות שאפשר לקנות בהם מכנס עם גומי נמוך (שמעתי על הגונג, שווה לבדוק). אני עכשיו קניתי גם ברמי לי עודפים מכנס ב 130 ש"ח. שימי לב לא לקנות משהו גדול מדי, אני בהתחלה קניתי מכנס 2 מידות מעל, ועכשיו הוא ענקי עלי, וביום שישי כבר הייתי מספיק חכמה כדי לקנות את המידה שלי.
 

sexy nine

New member
את צודקת

בגדי הריון צריך לקנות לעכשיו ולא לאחר כך כי אין דרך לדעת כמה נתרחב ואיפה.
 

debi3

New member
תכנסי ל"אריסטו " בקניון בבאר שבע

קניתי שם מכנסיים נהדרים בתחילת ההריון ( חודש שביעי עכשיו) שעדיין משמשים אותי בלי בעיה. את יכולה להכנס גם ל "גונג" - יש להם מכנסיי בד נהדרים!
 
למעלה