לא לברוח מהפורום!!!

patishon

New member
לא לברוח מהפורום!!!

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע וארבל בא יש אלוהים בשמיים ותתחילו להוריד דמעות כמים ארבל יתחיל פה לספר ואתם תתחילו להתחפר חשבתם שיש לכם ממנו שבוע חופש עכשיו תתפללו לצאת לנופש עוד לא התחלתם פה לחיות מארבל תתחילו לשמוע חוויות הוא יספר לכם סיפורים על רודוס והוא יתחיל מתקופת הורדוס ואם מישהו חושב שאני קנאי ארבל יספר לכם גם על בית ינאי זוג מושלם הוא וכרמלה ממש סידרת טלנובלה אני מציע לכם למחוק את החיוכים כי בהמשך מהפרקים אתם בוכים זה הגירוי שאני נותן לארבל להתגלגל במדרונות הכרמל והוא פושט את מלבושיו ואוזר את חלציו ליד המחשב הוא יושב ותגובה לפטישון כותב נעשה לארבל שיער קצוץ ככה אולי יראה פיצוץ ממני דון חרדון>>פטישון
 
ממש השארת אותי המום!!!!

מקסים!!!!!!!!אין מילים!!!!!!!! תודה-אפילו מצאתי לנכון להדפיס ולשמור. שבת שלום וחג שמח ,ידידי הטוב ביותר!!!
 

כרמלה

New member
O.KKKKKKKKKKKKKKK

פטפטישוןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!! או.קיייייייי.....בסדר אנחנו עוד ניפגש אחרי ליל סדר ידעת שזה ירגיז ת`מרוקאית וואחה..בסדר..ואתה חכה חכה בבית B-) B-) B-) בעצם..אתה יודע מה? חאלס העניין הזה כבר נמאס מפנה את מקומי ולא תשמעו מילה ממני (נכון שעכשיו עשיתי לך את היום)? בחייייייייייאת פטישון ואני הפעם באמת בורחת ובשירה פוצחת (מה נשתנה הלילה הזה מכככככול הלילות) ייאל`ה ביי, ואם קרה לי משהו, אתה האחרון ששמעת ממני. B-)
 

TAL-טל

New member
כרמלההההה ותפספסי את שאר הפרקים?

סתמי ת`פה שבי בשקט אל לא הולכת לשום מקום צריך עוד לעשות מימונה ובלעדייך אני אשאר מג`נונה גם אם כולם את עזיבתך יהללו תחשבי עליי ועל מרי לו אז תחשבי פעמיים ואם צריך גם שלוש או שאני בדרך לתת בך בראש :) !!!
 
כמה פעמים איימת לברוח????

מאיימת ולא מיישמת וכך כנראה יהיה גם עכשיו. האמת שמעצמך את בורחת וזאת כבר צרה אמיתית. אז מה שוב תשני שם???זה מה שיציל אותך או את נשמתך???
 

כרמלה

New member
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

חזרת להתווכח בפורום הא? וואלה פטישון צדק איזה פרק אנחנו? וכן אני הולכת להחליף שם, כתובת, עוברת דירה, ואם צריך, אני אשנה ואשנה ואשנה ואשנה ואשנה. לא אמרת שיש לך איזו אפשרית אחת? יאלללה בהצלחה. ותפסיק לכתוב עליי ואליי יצא לי מכל החורים הסיפור הזה, השתדלתי להיות מנומסת ולא לענות לך, אבל איפההההההההה לא תרד ממני עם זה. דדדדייייייייייי, מה כיבנימאט זה צריך להיות עניין של כולם? ובחיי שזו הפעם האחרונה שאני מגיבה לך פה, מצידי תכתוב מה שאתה רוצה, נמאאאאסססססססס ללללללללללללייייייייייי שכולם צריכים להיות בתחת שלי בגללך, נמאס לי להתווכח, נמאס לי לענות לשאלות. ארבל, פעם אחרונה, תתעלה על עצמך, די עם זה. דדדדדדיייייייייי מה אכפת לך ממממממממנננננניייייייייייייי!!!!!!!! דדדדדדדיייייייייייייייייייי וגם אם תכתוב פה תשובה ``שנונה ומפורטת`` כמו שתמיד עשית לי, אני לא חוזרת יותר פה להציץ!! והפעם אני רצינית, כי באמת נמאס לי.!!!! ואני לא מעצמי בורחת, אלא ממך. ברור? ונו...בהצלחה כבררררררר איפה היאאאאאא אמרו לי כל חודש יש לך אחת אחרת. עברו כבר כמה חודשיםםםםםםםםםם. השתדלתי לכבד אותך. באמת השתדלתי, אבל די, לכל אחד יש את הקו האדום שלו והגבול, ואתה חצית אותו. ארבל, שיהיה לך כל טוב ובהצלחה ותרגע כבר. גם אם תכתוב ותכתוב ותכתוב ותרכל - לא מעניין אותי יותר!!!! וליהי, בבקשה..בבקשה.... ביי. (אוףףף, פעם אחת צריך לעשות את זה וזהו).
 
תנקי את הקצף הלבן משפתותייך....

לא כולם צריכים לדעת שירדת מהפסים... ידידותי בפורום ובצ`ט היו מעדיפות שלא תטרידי אותן ואולי לא הייתי צריך להכיר להן אותך כי את באמת יורקת לבור ממנו שתית. עזבי בשקט,יש כל כך הרבה אתרים באינטרנט אז למה דווקא ``תפוז`` שכל כך סלדת ממנו לפני שהבאתי אותך לכאן??!! קחי בחשבון שכל מילה שאת אומרת בצ`ט מגיעה לאוזניי...ולא משנה איזה שם תאמצי לך....,
 

הצופה

New member
חיזור גורלי???בסיגנון הגברי???

יש לך מניות בתפוז? היא חייבת לאהוב אותך? ארבל הגזמת!!!
 
והנה אותו סיפור נושן...

ואני יודעת שחשבתם שהמלחמות שהיו לי איתו החלו ממני... ולמרות שכבר אמרתי מליוני פעמים שלא.היו שבחרו לא להאמין. אז רק להתבונן כאן היטב...ולהבין. כי הוא עצמו...לא פוקח עיניים...מחפש מריבות. כרמליתה,כרמן שלי...מזדהה איתך!!! אלת האהבה.
 

ש ר י ת .

New member
חברה מיד לסדר !!!!

היי מה קרה לכם ? חזרתם לגן ? מספיקקקקקקקקקקקקקקקקקק הבנו את הסיפור לא מענין כבר........... מחפשים אקשן חדש. השף הבטיח סידרת טלויזיה מענינת הריטינג שלנו מתחיל לרדת מזה אני ממש חוששת קדימה לאקשן הבא חג שמח מתוקים שלי שרית .... ;-) ;-)
 

כרמלה

New member
תזהר ממני, פשוט תזהר!

כי אם אני אחליט לספר לידידותיך ולשאר איך במשך שעות ריכלת עליהם בטלפון עד שצעקתי דייייי לא מעניין!, אני לא מקנאה בך. פשוט תזהר! אם אני רואה עוד מילה אחת ממך בקשר אלי, אני לא מקנאה בך. ואם ירדתי מהפסים, זה רק בעניין שלך, כמה אפשר. אני מזכירה לך-עדיף שתשתוק ולא תוסיף מילה! אם הרסת אותי ואת שמי עד הסוף - אז עד הסוף, אני לא נשארת חייבת. פשוט תזהר ממני ארבל! חג היום-ובמה אני מתעסקת, לעאזאזל!
 
כרמן שלי,

אף אחד לא שווה את העצבים... והאיש הזה לא שווה את היחס... יקירה, שמך לא נהרס...ולא יהרס ולא חשוב מה האיש הזה יגיד. ואת יודעת למה?! מכיוון שכולם אותו מכירים כבר...אז עזבי את העצבים. ודעי לך שמכל מקום...אני כאן איתך.ואני מבינה ואני יודעת מה את חשה. עצתי בלבד-אל תתיחסי.אף אדם לא שווה את זה.ובמיוחד לא הוא. ואגב...בהקשר להרס שמך... הצעתי לך כבר חברות?...כי אם עדיין לא,אז אני עושה זאת עתה... מה את אומרת?... תהיי בטוחה שאני תמיד מוכנה להיות חברה שלך...ואני יודעת שעוד רבים ורבות אחרות....ולא בגלל מה שההוא יגיד או לא יגיד...אלא בגלל מי שאת. אוהבת, אלת האהבה.
 

כרמלה

New member
אלה

אני יודעת, אני יודעת, אני לא יודעת אם היית בביצה הזו, ואיך לעשות לזה סוף אחת ולתמיד, גם אם שמי נהרס פה, כל עוד זה וירטואלי אני יכולה התנחם בעובדה שתמיד אני יכולה לתקן ולהוכיח מי אני. למה שלא יקימו פה פורום ``נפגעי ארבל``, מיום ליום אני שמה לב שאני לא היחידה. איך אתם מרשים בכלל שדבר כזה יתגלגל לממדים כאלה, ראיתי שיש פה תמיכה לאדם בצרה, אך היות ואני חדשה ולא מוכרת כוחותיי דלים. תודה לך אלה. את צודקת, די להתייחס אליו, אני בעצם מזינה את המופרעות הנפשית הזו שלו. ובקשר אלי, כמו כל דבר, רק הזמן יוכיח. כנראה שאני באמת מיוחדת אם זכיתי לכזה פרסום ממנו, כנראה שיש בי בכל זאת משהו שנותן לאנשים להתאהב בי בצורה כזו. תודה לך ארבל, בסך הכל רק הוכחת שאני מאאאאאוד שווה.חחחחההה נתראה אלה, וחג שמח.
 

כרמלה

New member
נ.ב מזכירה-

שאתה נמצא תחת אזהרת עורך דין. ואם תמשיך להטריד ולפרסם כאן אודותיי, העניין נמצא כבר בטיפול בית המשפט. ואין לי כל כוונה לעזוב את תפוז רק משום שאין לך הזכות להחליט מי יהיה כאן או לא, ואני אהיה בכינוי שרה גבוהה ויפה, וכמה שיותר מול העיניים, רק להזכיר לך לא להתעסק איתי יותר. אגב...מעניין למה אני מקבלת תמיכה יותר ממך, אני לא מכירה אותם-אבל הם מכירים אותך. מעניין.
 

מרי-לו

New member
הלו הלו להירגע חג היום

מה קורה לכם כיבינמאט? גם כשהפורום לובש בגדי חג וכולם כאן מברכים אחד את השני (לשם שינוי) בחג שמח, חייבים לריב??????? אני פשוט מנסה להבין ולא מבינה ארבל אם יש לך משהו לומר לכרמליתה יש דרכים יותר מקובלות מאשר לעשות את זה בפורום בפומביות. אני אישית מעדיפה לקרוא שירים שלך ולא את המריבות שלך. כרמליתה מאמי חג היום אל תתעסקי במריבות לכי תגהצי את בגדי החג, תכיני מופלטות (אופס, לא כשר) אבל עזבי מריבות. ודיר באלקום אם אני שומעת עוד פעם אחת את האיום של ``אני עוזבת את הפורום`` שמעת?????????? כמו שTAL אמרה את עוד תפסידי את הפרקים הבאים של הטלנובלה. וחוצמזה עם מי אני וTAL נעשה הצפות, אה עם מי???? יאללה די חיליק מריבות אני הולכת להקפיץ הודעה אחרת כדי שיהיה כאן שקטטטטטטטטטטטטט. אוהבת את כולכם ומאחלת חג שמח מרי-לו
 

Purple Mushroom

New member
בקשר לשיער קצוץ

לי יש עכשיו שיער כזה . ביום חמישי היסתפרתי .
 

הצופה

New member
מזל

מזל שאתה לא מספר לנו גם מתי אתה הולך לשרותים מכיר את המשפט אם אין לך מה לעשות אז אל תעשה זאת כאן?
 
למעלה