לא כתבתי כאן הרבה זמן אבל הכנתי הדרכה מצולמת למתלה הכיסים שתפרתי
פ פיית מרציפן New member 18/9/10 #2 לא יזיק קישור להדרכה הדרכה ובאותה הזדמנות תודה רבה למלי חוט ומחט על היותה חברה טלפונית ויועצת לעת צרה כשנתקעתי עם תפירת הכפתורים והייתי בשלבי יאוש מתקדמים בתהליך תפירת המתלה
לא יזיק קישור להדרכה הדרכה ובאותה הזדמנות תודה רבה למלי חוט ומחט על היותה חברה טלפונית ויועצת לעת צרה כשנתקעתי עם תפירת הכפתורים והייתי בשלבי יאוש מתקדמים בתהליך תפירת המתלה
פ פיית מרציפן New member 18/9/10 #3 ובאותה הזדמנות קישותיק לבנים תמיד אנחנו מסתבכות עם מתנות לבנים ( מעל גיל 8) אז הנה הקישותיק שלי ומי שרוצה לקרוא גם את הדיאלוג בנילבין ילד הCOOL שלי מוזמן לכאן
ובאותה הזדמנות קישותיק לבנים תמיד אנחנו מסתבכות עם מתנות לבנים ( מעל גיל 8) אז הנה הקישותיק שלי ומי שרוצה לקרוא גם את הדיאלוג בנילבין ילד הCOOL שלי מוזמן לכאן
ת תנינה10 New member 19/9/10 #19 רעיון מצוין אכן יוצא לי שאני מכינה מתנות רק לבנות ולבנים נאלצת לקנות....אימצתי
פ פיית מרציפן New member 18/9/10 #6 תפרתי גם תותים ריחניים בריח וניל פטשולי לבנדר ושמתי באגרטל במקום פרחים הגזרה מהספר של טילדה
A afunit007 New member 19/9/10 #17 מאוד אהבתי את הצילום! אני לא מחובבות התילדה, אבל הצילום שלך יצא פשוט מעולה!!!
פ פיית מרציפן New member 18/9/10 #7 היתה גם כריכה לספר שמן שהכנתי ליום ההולדת לאמא שלי. הרבה תפירה חופשית
D dusa New member 18/9/10 #9 הרעיון של הקישוט לתיק נהדר עכשיו אני רק צריכה לזקור אותו לעוד איזה 6 שנים........ גם הרול צבעים מדוייק ויפה. והכיסויי לספר נפלא!!!!
הרעיון של הקישוט לתיק נהדר עכשיו אני רק צריכה לזקור אותו לעוד איזה 6 שנים........ גם הרול צבעים מדוייק ויפה. והכיסויי לספר נפלא!!!!
D dusa New member 18/9/10 #10 לזקור = לזכור כמובן. את מדפיסה על הבד? או לחילופין איך את עושה שיהיה על הבד איזה תמונה/מילים שאת רוצה?
לזקור = לזכור כמובן. את מדפיסה על הבד? או לחילופין איך את עושה שיהיה על הבד איזה תמונה/מילים שאת רוצה?
N nivaziv New member 19/9/10 #22 הכל מקסים הכל בטעם משובח רעיון המתנה לבנים נהדר וחיוני ביותר... באמת לבנים זה יותר מורכב חג שמח הבנתי שאחנו קצת מכירות: הבעלים מאותה יחידה ומאותה עבודה, זה נכון? ניבה זיו
הכל מקסים הכל בטעם משובח רעיון המתנה לבנים נהדר וחיוני ביותר... באמת לבנים זה יותר מורכב חג שמח הבנתי שאחנו קצת מכירות: הבעלים מאותה יחידה ומאותה עבודה, זה נכון? ניבה זיו