לא כתבתי כאן הרבה זמן אבל הכנתי הדרכה מצולמת

לא יזיק קישור להדרכה

הדרכה ובאותה הזדמנות תודה רבה למלי חוט ומחט על היותה חברה טלפונית ויועצת לעת צרה כשנתקעתי עם תפירת הכפתורים והייתי בשלבי יאוש מתקדמים בתהליך תפירת המתלה
 
ובאותה הזדמנות קישותיק לבנים

תמיד אנחנו מסתבכות עם מתנות לבנים ( מעל גיל 8) אז הנה הקישותיק שלי ומי שרוצה לקרוא גם את הדיאלוג בנילבין ילד הCOOL שלי מוזמן לכאן
 

תנינה10

New member
רעיון מצוין

אכן יוצא לי שאני מכינה מתנות רק לבנות ולבנים נאלצת לקנות....אימצתי
 
תפרתי גם תותים ריחניים

בריח וניל פטשולי לבנדר ושמתי באגרטל במקום פרחים הגזרה מהספר של טילדה
 

afunit007

New member
מאוד אהבתי את הצילום!

אני לא מחובבות התילדה, אבל הצילום שלך יצא פשוט מעולה!!!
 

dusa

New member
הרעיון של הקישוט לתיק נהדר

עכשיו אני רק צריכה לזקור אותו לעוד איזה 6 שנים........ גם הרול צבעים מדוייק ויפה. והכיסויי לספר נפלא!!!!
 

dusa

New member
לזקור = לזכור כמובן. את מדפיסה על הבד?

או לחילופין איך את עושה שיהיה על הבד איזה תמונה/מילים שאת רוצה?
 
כל מילה מיותרת ../images/Emo140.gif מקסים ביותר

תודה נוספת
 

nivaziv

New member
הכל מקסים

הכל בטעם משובח רעיון המתנה לבנים נהדר וחיוני ביותר... באמת לבנים זה יותר מורכב חג שמח הבנתי שאחנו קצת מכירות: הבעלים מאותה יחידה ומאותה עבודה, זה נכון? ניבה זיו
 
למעלה