לא כל כך מדברים עליו......היט הרינג לאן ?

lionardo11

New member
לא כל כך מדברים עליו......היט הרינג לאן ?

קשה להתעלם מהלוחם הזה. בן 31 בסך הכל, 12 שנות לחימה מקצוענית 43 קרבות !!! ביניהם עם הגדולים ביותר כמו נוגיירה, בלפורט, קרוקאפ, קונגו, לסנר ו....פידור......קרב שנעצר ע"י הרופא ולא בהכנעה. ברוב הקרבות שלו הוא מראה יכולת ספיגה מדהימה של חיתול האגיס . האיש יכול לשמש ממש שק חבטות במתקני אימון .......28 ניצחונות ו-14 הפסדים מתוכם 8 זה החלטות שופטים (למשל עם לסנר ונוגיירה) 2 הכנעות ו-4 נוקאאוטים בלבד שבהם החלטת שופט ו-2 פציעות שגרמו לו להפסיק את הקרב . עושה רושם שכל לוחם גדול חייב לעבור דרכו כדי לחטוף קצת מכות ולהראות כמה חזק הוא יכול להכות בשק החבטות האנושי הזה...... מה דעתכם ? מה עתידו ב-MMA ?
 

BeniTaz

New member
הוא יהיה גם השק חבטות של ולאסקז

ב-UFC 99. ה-UFC בונים לאט ובטוח את הפוסטרבוי הבא שלהם, מי שמכונה כל הזמן ע"י השדרים "הדבר הבא" ולכן הרינג בפעם השניה יככב בקו מיין איבנט מול מישהו חזק וייתן לו קרש קפיצה. הרינג הוא אחד הקשוחים במשקל כבד אבל אין לו מספיק ניצחונות על שמות טובים כדי לדרג אותו גבוה. הוא יודע לשרוד אבל לא בטוח שלהפסיד ולשרוד זה כמו להרשים ולנצח.
 

lionardo11

New member
חסר לו עוד משהו קטן כדי לנצח קרב

אולי זה משהו מנטלי שהוא צריך לעבוד עליו יותר או תכנון יותר טוב של קרב . אי אפשר להתעלם מהיכולת שלו לספוג ולספוג ולספוג ממפלצות כבדות ולהישאר עומד ולהמשיך בקרב ואני חושב שהוא לא פחות מוכשר ועוצמתי מלסנר למשל ועובדה שבכל זאת הוא מקבל קרב מיין איבנט למרות שהוא לא מצליח לנצח שמות גדולים. אני חושב שהוא מצליח להוכיח שגם השמות הגדולים בכל זאת אנושיים וגם להם יש חולשות. ואגב שמות גדולים......קוטור חטף כמה חבטות מלסנר ונכנע ואני יכול רק לתאר לעצמי מה היה קורה אם לקוטור היה סנטר כמו של הרינג..... אני נהנה מהקרבות שלו.
 

BeniTaz

New member
קוטור לא נכנע.. השופט עצר

ספק מאוד כמה לסנר ניסה להכריע את הקרב נגד הרינג, היה לו יותר קל לשלוט, כשהרינג עם הגב אליו או בפוזיציות שהוא לא יכול להגיב ולסיים בהחלטה בטוחה. מול קוטור אתה לא יכול להיות בטוח שתצליח לשלוט עליו בקלות, גם כן הקרב היה 5 סיבובים, יכולות ההיאבקות של קוטור מעולות אז בטח שהוא לא ישלוט בו כמו הרינג ונוסיף את זה שיותר קל לו לנסות לחבוט בו בעמידה ולהשיג KO או נוקדאון כמו שקרה בגלל הבדלי המימדים מאשר לנסות לשלוט בו כמו בהרינג בגלל הסיבות שהזכרתי. הקרב של הרינג מול לסנר היה מביש, עדיף להפסיד כמו קוטור ולא כמו הרינג.. הוא לא צריך לקבל מחמאות על הקרב הזה. אבל הוא כן אחד הקשוחים אבל אין בו הרבה אכויות.. הוא עדיין ב-UFC בגלל שהוא עושה שואו והפנים שלו מוכרות (גם הסיבה שהוא השתתף בסרט עם שאר אלופי ה-UFC מבלי להיות עשירית מהמעמד שלהם).
 

lionardo11

New member
קוטור החזיק מעמד 8 דקות והרינג 15....

ובטח שהשופט עצר......קוטור לא יכל להזיז את הידיים מהפנים ולדפוק בכלל..... אם לסנר היה יכול להכניע את הרינג הוא לא היה עושה את זה ? הוא הבין שזה אגוז קשה לפיצוח ומראש העדיף לשבת עליו עם המשקל הגדול שלו ולחבוט בלי תכלית. בדיוק ראיתי את הקרב שלו מול היפני נאקאו שנפסל עוד לפני שהתחיל והכל בגלל נשיקה.......אחלה שואו.
 

BeniTaz

New member
יש הבדל בין להיכנע לבין עצירת שופט

הרינג לא עשה כלום מול לסנר, קוטור עבד יפה ואפילו הצליח פעם אחת לקחת אותו לקרקע, יש אנשים שיגידו שהוא הוביל עד העצירה. הסברתי כבר למה מול הרינג עדיף "להוביל בביטחה" ולמה את קוטור עדיף לסיים כמה שיותר מהר. בכלל, מצאת 2 קרבות להשוות ביניהם.. שמיים וארץ. הקרב מול הרינג זה להישאר בחיים (לא לקחת סיכונים), הקרב מול קוטור זה לזכות בלוטו.
 

dor244

New member
מאוד אוהב אותו

לוחם מאוד לא חכם אבל הוא FUCKING לוחם ולא בא להתקפל (חוץ מהקרב מול לסנר שם הוא נראה מפוחד מאוד).
 
למעלה