לא יכלנו לבקש משתתפים יותר טובים!!!

לא יכלנו לבקש משתתפים יותר טובים!!!

קודם כל - מישהו יודע איך להחליף את השם? נתקעתי עם השם המעפן הזה!!! אז פליז הלפ!!! שנית - גם אני מכירה את הילה (פחות או יותר) והאמת היא שהימרתי עליה שהיא תגיע לשלבים האחרונים כי אין ספק שהיא מוכשרת ויפה אבל שימו לב שבקושי מראים אותה ומה שכן מראים זה רק את הבכי וכל השטויות האלה כי נראה לי שהם מנסים שלכל אחד יהיה יחוד משלו כאילו הילה היא הבכיינית, ליבי היא המתוקה (למרות שמאז הויכוח שלה עם רוני היא הראתה לכולם כמה היא יכולה להיות פרחה קטנה) מישל היא השרלילה (למרות שהיא מתעקשת שלא אבל פליז! מזה הסטרפטיזים הזה שהיא עושה כל הזמן?!) רוני היא אולי ביצ' אבל חייבים להודות שהיא כוסית ויפה ושהיא מכניסה קצת פלפל לפרוייקט. (שמתם לב שהיא הולכת אחרי אוהד לכל מקום ותולה בו עניים של כלכלב קטן? או שזאת רק אני?...) גם אני חושבת שהיא תגיע לשלבים האחרונים. אנה - למישהו יש מושג מה היא עושה שם?! בקיצור ההימור שלי שאלון לוקח - הוא תותח, מוכשר בטירוף והוא הכי מעניין ואמיתי שם מכולם (גם אם זה אומר להגיד לרוני בפנים שאוהד לא ממש בקטע שלה) בסה"כ אוהד הוא גבר (שווה רצח יש לציין) הוא כבש אחת והוא ממשיך הלאה..... לסיכום אני ממש נהנת מהפרוייקט (וגם מלקרוא את כל התגובות...)
 
אוי גם אני נתקעתי עם הכינוי ובכלל

הכינוי שלי מתכוון לתוכנית אחרת בכל אופן צריך להחליף עם סיסמא אבל שכחתי תסיסמא שלי אז גם אני נתקעתי לגבי אנה באמת אין מושג מה בכלל היא עושה שם וברור שאלון יקח כי הוא יענו המנהיג שם... ורוני באמת מסתכלת על אוהד בעיניים של כלבלב. וליבי באמת הראתה שהיא פרחולה קטנה ברגע שפתחה תפה על רוני יצא הפרצוף האמיתי. בקיצור מסכימה עם כל פירוט וסיכום על הדמויות כלומר אנשים.
 
חופשי!

גם אני ממש אוהבת לראות את הפרוייקט, עונה שעברה לא יצא לי לראות כי לא היה לי יס אבל חבר שלי היה מכור.... ממש אהבתי את אלון למרות שהוא לא חתיך וזה ודיי חרמן (על קאטי..) ולמרות שהוא גירסה (קצת יותר גדולה) של צ'ינו... אני חושבת שאנה תעוף אבל אני בטוח טועה כי חשבתי שאלעד יעוף ולא רועי.
 
למעלה