לא יכולה להתאפק מתחילה לספור לאחור

betty_226

New member
לא יכולה להתאפק מתחילה לספור לאחור

רציתי לפתוח את ההודעה הזו שבוע הבא אבל אני לא יכולה להתאפק אז בתאריך ה - 6.01.05 בשעה 9:00 בעלי ואני ברמב"ם הכנות לפני הניתוח ובתאריך 9.01.05 בעזרת השם הניתוח . אני כמו פילה בשנתיים האחרונות אני בהריון (בלי עין הרע)כמובן שאינני מתלוננת אבל מלאת התרגשות ופחדים .הכל כבר מוכן עשינו הזמנה לצוציק הסבא (אבא שלי)כל כך מתרגש הוא הסתובב בחנות של שילב והתחיל להוריד חליפות בצבע תכלת מכל הבא ליד ואני אחריו הלכתי והחזרתי אבא לא צריך רק אמרתי והוא בשלו צריך צריך זה בן זכר. שנתיים הייתם לי לעזר בתקופות הקשות והקלות הייתם פה בשבילי ובשביל הנפש שלי. הרבה התחלפו פה לשמחתי בנות ילדו ובנות חדשו הצטרפו וקר אני פה שנתיים . אז זהו יצא מעט ארוך אבל אני מתחילה לספור לאחור בלילות אני לא ישנה פיפי כאבי גב והקטנה שאוהבת לישון עם הפנים שלה על פני איזה ריח יש להם לקטנים האלו כמו גור חתולים קטן. המון תודה בנות ומקווה לא לעזוב אתכן רוצה עוד ילד (באמת שירדתי מהפסים)אוהבת ילדים מתה עליהם ועליכם. סוף שבוע טוב לנו.
 

limor1975

New member
דייייייייייייייייייי../images/Emo70.gif ../images/Emo2.gif

בוא'נה ההריון אצל אחרות ממש
..... בטי
אני עוד זוכרת את ההודעה שלך על ההריון והנה כבר אוטוטו
את יולדת
אז.... שיעבור קל
והתאוששות מהירה
 

betty_226

New member
לימורי גם אצלי הפעם טס

ואתמול חשבתי עלייך בקשר למוהל אייך עושים את מי לקחת איפה עושים כי את האירוע בעזרת בעזרת בעזרת השם רק לכיוון אפריל המשפחה של בעלי רוצים להגיע מארה"ב ואני רוצה מקווה וחולמת לחזור לגופי . אבל את הברית חובה לעשות. את מי לקחת בתור מוהל? והיית מרוצה?
 

limor1975

New member
לקחתי את ד"ר וולדמן אריה מנו"ש

בחיפה. ממליצה בחום
אנחנו חילקנו את זה לשני חלקים: חיתוך
בבית ואחרי 6 שבועות מסיבת ברית באולם. לא מבינה איך אפשר לעמוד באלם ולחייך שהלב שלך
. ביום החיתוך הייתי כ"כ אנטיפטית וכמעט ולא דיברתי עם אף אחד.... רציתי שיניחו לי ושכל זה יהיה מאחורינו...
יקירתי בהכל ואם את צריכה עזרה במשהו רק תבקשי
 
למעלה