לא יכולה להתאפק מתחילה לספור לאחור
רציתי לפתוח את ההודעה הזו שבוע הבא אבל אני לא יכולה להתאפק אז בתאריך ה - 6.01.05 בשעה 9:00 בעלי ואני ברמב"ם הכנות לפני הניתוח ובתאריך 9.01.05 בעזרת השם הניתוח . אני כמו פילה בשנתיים האחרונות אני בהריון (בלי עין הרע)כמובן שאינני מתלוננת אבל מלאת התרגשות ופחדים .הכל כבר מוכן עשינו הזמנה לצוציק הסבא (אבא שלי)כל כך מתרגש הוא הסתובב בחנות של שילב והתחיל להוריד חליפות בצבע תכלת מכל הבא ליד ואני אחריו הלכתי והחזרתי אבא לא צריך רק אמרתי והוא בשלו צריך צריך זה בן זכר. שנתיים הייתם לי לעזר בתקופות הקשות והקלות הייתם פה בשבילי ובשביל הנפש שלי. הרבה התחלפו פה לשמחתי בנות ילדו ובנות חדשו הצטרפו וקר אני פה שנתיים . אז זהו יצא מעט ארוך אבל אני מתחילה לספור לאחור בלילות אני לא ישנה פיפי כאבי גב והקטנה שאוהבת לישון עם הפנים שלה על פני איזה ריח יש להם לקטנים האלו כמו גור חתולים קטן. המון תודה בנות ומקווה לא לעזוב אתכן רוצה עוד ילד (באמת שירדתי מהפסים)אוהבת ילדים מתה עליהם ועליכם. סוף שבוע טוב לנו.
רציתי לפתוח את ההודעה הזו שבוע הבא אבל אני לא יכולה להתאפק אז בתאריך ה - 6.01.05 בשעה 9:00 בעלי ואני ברמב"ם הכנות לפני הניתוח ובתאריך 9.01.05 בעזרת השם הניתוח . אני כמו פילה בשנתיים האחרונות אני בהריון (בלי עין הרע)כמובן שאינני מתלוננת אבל מלאת התרגשות ופחדים .הכל כבר מוכן עשינו הזמנה לצוציק הסבא (אבא שלי)כל כך מתרגש הוא הסתובב בחנות של שילב והתחיל להוריד חליפות בצבע תכלת מכל הבא ליד ואני אחריו הלכתי והחזרתי אבא לא צריך רק אמרתי והוא בשלו צריך צריך זה בן זכר. שנתיים הייתם לי לעזר בתקופות הקשות והקלות הייתם פה בשבילי ובשביל הנפש שלי. הרבה התחלפו פה לשמחתי בנות ילדו ובנות חדשו הצטרפו וקר אני פה שנתיים . אז זהו יצא מעט ארוך אבל אני מתחילה לספור לאחור בלילות אני לא ישנה פיפי כאבי גב והקטנה שאוהבת לישון עם הפנים שלה על פני איזה ריח יש להם לקטנים האלו כמו גור חתולים קטן. המון תודה בנות ומקווה לא לעזוב אתכן רוצה עוד ילד (באמת שירדתי מהפסים)אוהבת ילדים מתה עליהם ועליכם. סוף שבוע טוב לנו.