אני נשואה 6 חודשים ומאוהבת בבעחי בטירוף. אבל שלשום פגשתי משהו שאני לא יכולה להפסיק לחשוב עליו. הרבה יותר צעיר. יפה. עם תלתלים בלונדינים וגומות חן. אני מתה לנשק אותו. עזרו לי !!!!!
לא יודע מה להגיד לך עכשיו זה לא כל כך פשוט, לא מובן מאליו אם זה רק חצי שנה אם הייתי בעלך היית מקבלת כבר מנה אז ממה שכתבת הבנו כבר שבעלך לא צעיר...הרי הוא יותר מבוגר ועכשיו בדיוק באמצע הקפה את גם כותבת פה שבעלך לא יפה יכול להיות שבמילה ``בעלי``, לשגיאה בכתיבה ישנה עוד משמעות...או שלכתוב את לא מטיבה העניין הוא באמת שלך אישי זה נושא מסובך וקצת ריגשי האם כבר עכשיו נחלשת האש ואת פה עזרה מנסה לבקש אגיד לך תמשיכי על הבלונדיני לחשוב תכתבי מה קורה...ואכתוב לך משוב תחשבי עליו הרבה...תחשבי עליו המון אבל תחזרי לבעלך עם כל התאבון כך לפחות לא תקבלי מאף אחד מנות למרות שאת רוקדת על שתי חתונות
אם רגלך לא תטמני בצלחת עוד יצא מצב שתצאי קירחת הן רק עברה חצי שנה אז איפה היא האמונה? עוד לא הספקת להתבשל את כבר רוצה להתחשל עוד בגלל הסקרנות תמהרי לפתוח ת`חנות אך שמעי לעצתי קחי משקה קר תירגעי ממני: דון חואן פטישון.
היא רוצה הוא לא יודע היא חוששת הוא משתוקק היא מתלבטת הוא מפלרטט היא עורגת הוא נסוג היא מתקרבת הוא ענוג היא נמסה הוא מתקשח היא מחייכת הוא צוחק והעיניים נפגשות ואחריהן גם השפתיים...
אז תראי, ככה מנשקים: מקרבים ראש לראש, מטים אותו טיפה הצידה (כדאי שכל ראש יוטה לצד אחר כמובן) מצמידים שפתיים אחת לשניה ומפשקים אותן קלות (זוכרים לצחצח שיניים לפני כן) מקרבים לשון ללשון... ו... אופססססס, כאן זה לא פורום סקס... מצטערת.