לא יודע להשתמש ב-tv-out

yaooooooo

New member
לא יודע להשתמש ב-tv-out

אנשים יש לי כרטיס מסך NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra אני לא יודע איך ליצור את זה ככה שיהיה לי tv-out יש לי מין דבר כזה שמתחבר דרך ה-usb ופעם הטכנאי אמר לי שדרכי זה עובר ה-tv-out הוא חיבר לי את זה ואמר לי שאני רק צריך להגדיר משהו קטן ולחבר את הקבל. קניתי קבל של 3 צבעים משני הצדדים (לבן , צהוב , אדום משני הצדדים) הטכנאי אמר לי שאני חייב את הצהוב והלבן טיפה חשוב , שמתי לב שהצהוב מעביר את הטלווזיה (כתוב עליו video ) והלבן מעביר את הקול (audio) חיברתי בין המכשיר של הtv-out אל המחשב ולא קרה עדיין כלום , איך אני מגדיר (חושב שזה דרך מאפיינים - ....) תודה מראש לעוזרים!
 

loveUin69

New member
ככה ...

לפני כל העבודה הזאת כדי לבדוק אם יש עדכונים לכרטיס מסך שלכם !!! מצורפת תמונה!!! 1. דרך המאפיינים של "המחשב שלי" לכו ל"SETTING" הלשונית האחרונה. 2. למטה תלחצו על "מתקדם או ADVENCED". 3. נפתח חלון. 4. תלחצו על הלשונית עם שם הכרטיס מסך שלכם. 5. נפתח תפרית שעליו מוצמד עוד תפריט מוקטן אם הגדרות ותכונות אופיאניות לכרטיס מסך. 6. תלחצו על "NVIEW DISPLAY MODE". 7. נפתח הטפרית שראוים בתמונה המצורפת. 8. מפה מגדירים את המסך או הטלויזיה המחוברת למחשב. 9. כדי ליראות את מה שיש על המחשב גם על מסך הטלויזיה יש להגדיר את זה כמצב "CLONE". 10. שחקו גם אם ההגדרות של התפריט הקטן שמסומן בציאור כ-1 כדי להגדיר את שיטת השידור ל-PAL. 11. לחצו על "APLLY" כדי לראות אם יש שינוים. 12. זה אמור לעשות את העבודה.
 

yaooooooo

New member
בעיה מפגר באנגלית

אני נתקעתי בקטע של ה " דרך המאפיינים של "המחשב שלי" לכו ל"SETTING" הלשונית האחרונה. 2. למטה תלחצו על "מתקדם" אין לי שום מתקדם על המאפיינים של השולחן עבודה חוץ מהלשונית "עבודה מרחוק" בבקשה עזור לי מכאן בעברית (אני לא גאון באנגלית) או נדבר דרך האייסייקיו 307-162-313
 

loveUin69

New member
רשמתי לך מס" בתמונה אני

עובד אם XP באנגלית הרבה זמן וקצת שכחתי את המונחים המדויקים. אם תשווה בין החלונות שאצלך בעברית פשוט תלך לפי המיקום של הלחצנים !!!
 
למעלה