לא יודע אם זה קשור לפואום אבל אולי הורדתי משחק לפלייסטיישן 2... עכשיו זה לא ירד כבין וקיו אלא בזיפ...כשאני פתחתי את הזיפ היה שם 17קבצים... מה אני אמור לעשות איתם? תודה למי שעונה... אם אסור לדבר על זה בפורום אז 173464098...זה האייסיקיו שלי...