לא יודע אם זה קשור לפואום אבל אולי

Jimi Page

New member
לא יודע אם זה קשור לפואום אבל אולי

הורדתי משחק לפלייסטיישן 2... עכשיו זה לא ירד כבין וקיו אלא בזיפ...כשאני פתחתי את הזיפ היה שם 17קבצים... מה אני אמור לעשות איתם? תודה למי שעונה... אם אסור לדבר על זה בפורום אז 173464098...זה האייסיקיו שלי...
 
למעלה