לא יודעת מה לעשות \=

Mmmbop1

New member
לא יודעת מה לעשות \=

עד לפני חודש וחצי הייתי ביחד עם החבר הראשון שלי, והיינו יחד 7 חודשים והקשר שלה היה פשוט מדהים. ואז זה פשוט נגמר, ומאז התחילו ריבים קללות והמון המון המון יחס דוחה שנמשך עד עכשיו. בכל מקרה, לא נכנסתי לזה ולא שקעתי ואפילו התחלתי עם איזה בחור אחד (אני בי' והבחור בכיתה יב'), והתחלתי לפתח כלפיו רגשות, אפילו סתם חלשים, אבל נכנסתי לרעיון. עדיין, כמה שאני יוצאת החוצה, ממשיכה הלאה, יוצאת עם חברות ומנסה כמה שיותר לשמור על מרחק מהאקס, אני לא מרגישה אפילו במעט שהרגשות שלי ירדו, אני אומנם כועסת ופגועה ועצבנית עליו מאוד, אבל עדיין...זה כמעט ולא השתנה, רק בקצת. אני מתגעגעת המון, מה אני אמורה לעשות עם זה? עשיתי טעות שדחפתי את עצמי להמשיך? תודה לכל המגיבים.
 

Ben Dor

New member
מתוקה זה בסדר

גמור שהמשכת הלאה...! זה התחיל להיות קשר לא בריא לא לך ולא לו.. והיה עדיף לחתוך את הקשר.. וכל הכבוד לך שהמשכת האלה באמת! אני ממש גאה בך =] ואין מה לעשות רגשות אי אפשר להחליף... יכול להיות שבעוד מספר חודשים תחזרו אי אפשר לדעת! המון בהצלחה מותק =]
 

ספירקיXD

New member
.... כנסי:]

קודם כל - אני מצטערת שהקשר שלכם לא הלך טוב, אולי באמת לא נועדתם להיות ביחד.. בכל מיקרה.. אני גם ממש גאה בך שהמשכת הלאה, את שאלת אם זה בסדר מה שעשית, ולדעתי זה בסדר גמור, אולי יתפתח משהו לכי תדעי.. זה יוכל לעזור לך עם הרגשות לאקס.. :] שיהיה לך בהצלחה מאמי.. :)
 
האקס המיתולוגי

להיות בקשר לא טוב, זה לא בריא. לא משנה איך הקשר הסתיים, רגשות תמיד יהיו, כי יש זיכרונות. מריבות זה לגיטימי במערכת יחסים, אבל לפעמים עדיף להיפרד. אולי מי יודע, יום אחד תחזרו ואולי לא. נראה שאת החלטת החלטה והמשכת הלאה. כל הכבוד! התחלה חדשה זה בדיוק מה שאת צריכה, כדי לשכוח את האקס. תצאי, תבלי ותנסי כמה שפחות להתעסק במחשבות על אותו בחור. אם לא הקשר הזה אז אחר. אל תמהרי. לאט לאט. תנסי להתרכז בתחומים שונים, בצפר, חברות, בנים אחרים. בהצלחה :)
 
למעלה