לא יודעת מה לעשות! תקראו!

לא יודעת מה לעשות! תקראו!

יש לי חברה בעצם חברתה לשעבר אנחנו לא מדבורת מאתמול! טוב אז היא מאוד יפה (לדעתי לא משהו) אבל יש לה גוף יפה היא גבוהה קיצר דוגמנית חצי מהשיכבה נדלקה עליה (על הגוף שלה) וגם מישהו שאני אוהבת! וזה מעצבן אותי שהוא מדבר אייתה ואיתי לא. אני מנסה למשוך את תושמת ליבו ולנסות להידמות לה אני מתלבשת כמוהה ובזמן האחרון שמעתי שהבנות בכיהת שלי התחילו לרכל עלי ואמרו שנאי התחלתי להתלבש כמו חשפנית. אבל אותו ילד שם לב עלי יותר. אוףף אני לא יודעת מה לעשות!!!!!!!
 

leeloo

New member
מה עובר עלייך?! את כפכף או נעל בית?

דבר ראשון- את סותרת את עצמך- ``היא מאוד יפה``, ואח``כ- ``לדעתי לא משהו``. שיהיה. גם לי הייתה פעם חברה יפה, והפסקנו להיות חברות מסיבות שונות. וקצת קינאתי בה שאיתה מתחילים יותר בנים מאשר איתי, אבל הבנים שהתחילו איתה רצו רק דבר אחד (שבעצם גרם לי להפסיק לקנאות בה)- סקס. היא בחורה רוסיה, שמתלבשת כמו פרחה בערב, וכל הזמן מתנהגת כמו ילדה קטנה ו*מתוקה* וכל האנשים בשכבה שלי ידעו שהיא כזאת שנותנת. ולווא דווקא בגלל שהם שמעו משהו, אלא בגלל איך שהיא ניראת, מתנהגת, מתלבשת, מדברת ועוד דברים. אבל בכלל- למה את מנסה להידמות לה?! לא הבנתי את הקטע הזה... כל אדם צריך להיות הוא עצמו, עובדה שאנשים אמרו לך שאת ניראת כמו חשפנית. לכי תדעי שלא כולם מתחילים איתה בגלל שיודעים שהיא נותנת (שזה המקרה ברוב המקרים) אז מה אכפת לך מילד מסכן!? אם לא מתייחס אלייך, אז הוא לא שווה את זה. ``יש הרבה דגים בים!`` אז בן אחד לא נדלק עלייך, יש עוד בנים. אני רואה מ-ל-א בנות נורא לא מושכות שיש להן חבר כבר חצי שנה או שנה. כי יש להן אופי טוב, והן בנות חמודות, שפשוט כיף להיות איתן. אז במקום לדאוג לאיך שאת ניראת- דבר ראשון תהיי בן אדם בפניי עצמך, תתפחי לך אישיות משל עצמך, ותהיי בן אדם טוב. ככה אנשים יאהבו אותך, ואולי גם הבנים ישימו לב אלייך. ``Don`t be a fallower, Be a leader!`` לילו
 
למה רשמת שהיא

בחורה רוסייה?? זה שהיא רוסייה הופך אותה לזנזונת. אני (הרוסי שנפגע)
 

leeloo

New member
לא, לא התכוונתי לזה ככה, ממש לא!

ידעתי שאם אני ארשום שהיא רוסיה זה יעורר בעיות. תראה, אני יודעת שלא כל רוסים אותו דבר, ברור לי לגמרי שלא כל הרוסיות זנזונות. זו פשוט הייתה עובדה שציינתי. היא במקרה אחת מאותם מקרים מסכנים של אבא שהיה רופא ברוסיה, הוא עכשיו מציל בבריכה, אמא עובדת בתור פקידה בבנק, שהיא לא רואה אותם על 23:00 בלילה, הולכת לכל מקום שבא לה בלי שום הגבלה מצד ההורים שלה, ששכבה עם חבר שלה בן ה-24, שהיה מציל בבריכה, בגיל 14, שאח``כ זרק אותה. אבל עזוב, אני לא רוצה להתעסק בנושא הזה. לא נתחיל לדון בחיים המסכנים של הילדים האלה.... פשוט לרחם עליהם... או במקרה נזכרתי, בדיון שעשינו על הערסים- ``אין מוח, אין דאגות``, ודנו בזה בשיעור היסטוריה משום מה, לא זוכרת איך הגענו לזה, ואז אחד הערסים (הבודדים ביותר, תודה לאל!) אמר-: ``אין שכל, אין דאגות``, וכמעט התפוצצתי לו בצחוק בפרצוף, אבל החזקתי את עצמי... יפה שהוא מודע ומודה....
 
אה כן

אני נולדתי בארץ אז זה לא איכפת לי כל כך... סתם רשמתי את זה כי אני שונא הכללות מעצבנות כאלה... עשיתי על זה את עבודת הגמר שלי בתקשורת :) היה לי פעם עארס בכיתה - לא הבנתי איך הכניסו אותו למגמת תקשורת. למזלי הוא הועף אחרי חצי שנה. הוא תמיד היה זורק הערות עארסיות מוזרות שרק באזור שבו הוא גר מדברים ככה. מוזר. אבל עכשיו אני בכיתה נטולת עארסים.
 

leeloo

New member
אנחנו חיים, חיים מקבילים או משהו?!

הערס הזה שדיברתי עליו,הוא הערס היחידי בכיתתי, וגם אני לומדת במגמת תקשורת- קולנוע, ותמיד אבל תמיד יש לו הערות הכי מטומטמות בעולם, ותמיד כשמדברים על איזור כלשהו בארץ- ``אההה יש לי שם חבר, דודה, בן דוד, סבתא``. וכל החיים שלו הולך עם הגופיות הצמודות המגעילות האלה ועם קוצים שמגיעים למשקוף של הדלת, עם משקפי שמש על הקוצים האלה, עם שרשר (לעיתים) על הצוואר וקול של... פשוט אי אפשר לשמוע אותו מדבר... אי אפשר אפילו לתאר את הקול המעצבן שלו, וכל הזמן- ``אההה תדליקו את המזגן``, ``לא! קר לנו ערס שכמוך שכל החיים חם לו!``, ``לא `כפת לי! תדליקי או שאני שם לך נוגרה בפנים שלך... חבל על הפנים, חבל``. כזה ילד אידיוט... כל-כך מתאים לו להגיד את זה... ודרך אגב, הבנת שלא עשיתי הכללה נכון?!
 
יכול להיות...

פתאוןם בא לי לראות ``גולשים בזמן``... אבל אני הולך להתכונן למגן שיש לי מחר במתמטיקה... אז ביי
 

leeloo

New member
גם לך יש מחר מגן במתמטיקה?!

אמממ... איפה אתה גר במקרה?! ואני לא מאמינה מה עשו לגולשים בזמן.... איזו באסה.. כל הפרק ישבתי והעצבנתי.... את שני השחקנים הכי מוכשרים, חמודים, מקסימים, שעשו את הסדרה מה שהיא- הוציאו! כן! הוציאו את קווין וקולין, ועוד בלי שהם מצאו את ההורים שלהם! איך אפשר לעשות דבר כזה?! ובמקום קווין, יש אחד שגם קוראים לו קווין, שבעצם קווין נכנס לתוכו בזמן שהם עברו במערבולת, ועכשיו הוא משחק את קווין הישן ואת קווין החדש. אבל הוא בכלל לא מגיע אפילו לקרסוליים של ג`רי אוקונל! וקולין! למה?! ניראה הסדרה רק תדרדר פה... צריך לחכות ולראות, ואני צריכה לצאת מהשוק שהוציאו את שני השחקנים החמודים ביותר שהיו בסדרת טלוויזיה- ג`רי וצ`ארלי אוקונל.
 

leeloo

New member
מה אתה מתעצבן ככה?! קצת סובלנות!

אם לא שמת לב, אבל כמעט כל אדם שני בפורום הזה כותב לאנשים אחרים הודעות... אולי לפעמים זה ניראה קצת כמו צאט, אבל מה הבעיה?! ששאלתי אותו איפה הוא גר..? זה מפריע לך, אל תקרא...
 

kirk hammet

New member
שיט איתי

איך אני מחמיץ את הפרק הכי טוב ! אבל מסכן צ`ארלי דווקא , הוא נכנס לסדרה בדיוק כשלתסריטאים נגמרו הרעיונות. בטח שיורידו את התוכנית , יש לה את התסריטאים הכי גרועים בעולם. איך אפשר להפוך כזה רעיון יפה לכזה בולשיט אחריי שלוש וחצי עונות ?!
 

autumn

New member
גולשים בזמן

באמת פעם הסידרה הייתה ממש מעולה, וכל פרק היה באמת שונה מהקודם, ואז נגמרו להם הרעיונות, והם המציאו את הקרומגס... בסדר שהם יהיו פרק אחד, שתי פרקים, עשר - אבל די כל העונה??? אז עכשיו זה ממש ירד ברמה, ומי בכלל יראה את זה כשהם העיפו את ג`רי המדהים והמקסים (ואני לא מאלה שמתלהבות מכל כוכב טלויזיה) ושמו את המכוער עם הקוצים......... אני אומרת - להחזיר את ג`רי!!!
 
גולשים בזמן...

הייתה הסדרה הראשונה שראיתי שהתקינו לי את הכבלים(אוי הנוסטלגיה). וזאת הייתה סדרה מצויינת אבל אז הם הרגו את הפרופסור(למה? למה?) והביאו את הקורמגס - שאם תשימו לב הפכו להיות פחות מכוערים מפרק לפרק בגלל קשיי תקציב... שהרסו לגמריי את הסדרה. ואז הם הרגו את וייד ונשארנו עם הפוסטמה הזאת. ודיי נמאס הסדרה התדרדרה מדחי אל דחי והפרק שהחליפו את קווין היה ממש מזעזע. יוחזר הצוות המקורי ומייד! ערן
 

kirk hammet

New member
news flash !

הסדרה כבר ירדה בארה``ב , אז לא ממש יחזירו אותה בכל מקרה .... כמה חבל ....... הכי חבל זה שוייד לא פגשה את קולין.... אוף עם מגי הזאתי ! אז מה אם היא יפה ?! היא דידרדה את הסדרה יחד עם התסריטאים האלה !
 

autumn

New member
אני מסכימה!

להחזיר את הצוות המקורי ומיד...! ואני מודעת לזה שזאת סידרת מדע בדיוני... אבל הנה יש את קווין החנון וגאון המחשבים, שלומד פיזיקה, ופתאום הם עוברים לכל מני עולמות וכמובן שקווין חתיך עולמי שכל הבנות מתאהבות בו, ובנוסף לזה הוא שולט באומנויות לחימה שונות ומנצח חיילים מאומנים - צר לי אבל זה כל כך לא הגיוני!! ומגי - התסריטאים האלה ממש מפגרים כאילו - הי! אני הייתי טייסת קשוחה במארינס אבל הנה הגענו לעולם עם מלתחה חדשה בשבילי - ותראו! שמלה בצבע קרם!!! אבל עדיין הסידרה זאת דרך טובה להעביר 40 ומשהו דקות מהזמן :))
 
למעלה